Bolsin

Spørgsmål om buksebleer

23 indlæg i dette emne

Jeg har et (måske) lidt underligt spørgsmål, som jeg håber i skønne BK-kvinder kan hjælpe med.

Da David nu er kommet op i str. 4 ble, valgte jeg i dag at give ham en up&go på, da den jo skulle sidde lidt mere behageligt. Og der var vist ingen tvivl om at dét også var tilfældet. Han havde tydeligvis meget større bevægelighed i dén end i den "almindelige". Så langt så godt!

Han lavede så en ordentlig omgang bonus i bleen, og den holdt fint tæt, som jo var endnu et plus. Men pludselig stod vi en lidt problematisk situation, da han skulle skiftes. For hvordan f***** får man trukket en bukse-ble fuld af lort af en baby, uden at benene og puslepuden bliver smurt ind?

Vi endte med at måtte bruge team-work, hvor den ene holdt David, mens den anden fik listet bleen af, og fik ham tørret mens han stadig stod op. Alligevel havde han fået det godt ned af benene, og stofbleen på puslepuden blev også godt snavset :numse

Er der et "hemmeligt" trick til hvordan man gør, eller kan det virkelig passe at man skal have det ud over det hele? Jeg mener bare.. så er de da pludseligt ikke særligt smarte de bleer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ude i siden rykker du den stykker. Det er meget nemt at få den fra hinanden i begge sider, og så er det ligesom en alm ble :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ude i siden rykker du den stykker. Det er meget nemt at få den fra hinanden i begge sider, og så er det ligesom en alm ble :D

What she said - så ja der er et hemmeligt trick :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... jamen så vil jeg da prøve det næste gang, og spare mig selv for besværet :D

Tak for svar :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg gjorde nøjagtig det samme i starten! Og så brokkede jeg mig højlydt i mødregruppen over hvor enormt upraktiske de da var de buksebleer! Og så var de bare allesammen flade af grin over mig :lol Så du er altså ikke alene om ikke lige at have opdaget de kan rives i stykker i siderne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke prøvet dem endnu, men er glad for Info så jeg ikke kommer i samme situation! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik mig også lige aftenens grin over det :lol Men hey både Majs og jer er pædagoger, så vi har lidt insider viden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte nok at jeg ville kunne give et par billige grin rundt omkring :lol Men altså... Hvis man ikke spørger får man ikke svar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig rigtigt. Og hey, de kunne da også godt have tegnet en brugsvejledning på bleen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe - jeg bandede også højlydt over dem i starten, indtil jeg opdagede hemmeligheden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt, skal man være lidt forsigtig i starten, når man rykker til man lige lære hvor hårdt man skal rykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg havde lavet samme nummer bolsin. ^_^

Hvad er forskellen helt præcist på up&go og så de comfort fit bleer libero også laver ?

Altså udover at ud&go er buksebleer og de andre er "normale" bleer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja... at det er buksebleer vs. "normale" bleer :D

Ej... Da buksebleerne holdes oppe af noget elastik i stedet for det der velcro, er de ikke så stive i det, men føles mere som underbukser, og derfor giver de større bevægefrihed til børnene. David "kastede" sig i hvert fald mere rundt i dem, og virkede til at have nemmere ved at trække sine fødder op mod munden. Så tænker at de måske også er lidt mere indbydende at lære at kravle og gå i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja... at det er buksebleer vs. "normale" bleer :D

Ej... Da buksebleerne holdes oppe af noget elastik i stedet for det der velcro, er de ikke så stive i det, men føles mere som underbukser, og derfor giver de større bevægefrihed til børnene. David "kastede" sig i hvert fald mere rundt i dem, og virkede til at have nemmere ved at trække sine fødder op mod munden. Så tænker at de måske også er lidt mere indbydende at lære at kravle og gå i ;)

Okay :)

Ida skal nemlig også snart en størrelse op i bleer, og havde været så meget i tvivl om hvilke jeg skulle købe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har begge dele og regner med at vi indtil videre mest vil bruge de almindelige. Men tror at vi kommer til at bruge buksebleerne en del mere når han begynder at kravle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja regnede også med at købe de "normale" bleer indtil hun bliver noget mere aktiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig rigtigt. Og hey, de kunne da også godt have tegnet en brugsvejledning på bleen :D

Altså, den pakke jeg købte i går er med brugsvejledning :D

Så jeg må indrømme, at jeg grinte lidt og tænkte på denne tråd, da jeg så det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, den pakke jeg købte i går er med brugsvejledning :D

Så jeg må indrømme, at jeg grinte lidt og tænkte på denne tråd, da jeg så det :lol

Hahha men hvor tit ser man efter en brugsvejledning, når man giver dem bleer på - medmindre det er PÅ bleen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også have fat i nogle buksebleer. Marius vrider og drejer sig så de er svære at få ordentlig på, altså dem man skal hæfte foran...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også have fat i nogle buksebleer. Marius vrider og drejer sig så de er svære at få ordentlig på, altså dem man skal hæfte foran...

Du siger noget.. Vi har samme problem med en lille vrider ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, den pakke jeg købte i går er med brugsvejledning :D

Så jeg må indrømme, at jeg grinte lidt og tænkte på denne tråd, da jeg så det :lol

Vil så sige til mit forsvar, at dem jeg brugte var fra en lille "reklame-pakke" jeg fik til babymessen - og der var ikke nogen vejledning på. ;) Hvilket da iøvrigt også er for dårligt :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte nok at jeg ville kunne give et par billige grin rundt omkring :lol Men altså... Hvis man ikke spørger får man ikke svar ;)

Det har du ret i, jeg havde ikke turde spørger :blush

Og alligevel tillader jeg mig at grine lidt af (/med) dig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil så sige til mit forsvar, at dem jeg brugte var fra en lille "reklame-pakke" jeg fik til babymessen - og der var ikke nogen vejledning på. ;) Hvilket da iøvrigt også er for dårligt :shooter

Haha, fair nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER