Little Miss

Syg i Thailand :(

6 indlæg i dette emne

Sidder i dejlige Thailand og nyder vores dejlige ferie.

Desværre er lillemanden blevet syg. Han har her til aften 39,1 i feber. Han har virket pylret hele dagen men ellers ok. Han får kun bryst og grød hernede. Lægen anbefalede os hjemmefra ikke at give ham andet fordi han ikke kunne vaccineres mod hepatitis A. Men han har jo alderen til at proppe ting i munden og alle thai'er er helt vilde med ham så han bliver også dikke dikket en del.

Han er som sagt mere pylret end normalt men har fine tissebleer og spiser også ok.

Må indrømme jeg er bekymret for vi har hvis tingene bliver værre 1 1/2 time til en læge/nærmeste hospital. Tænker jo straks feberkramper mv.

Har taget tøjet af ham og han har fået panodil. Men er der andet jeg kan gøre min lille lækre lillemand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest rigtig god bedring med lillemanden!! Øv at han er syg :(

Jeg tænker at du gør det du kan gøre for ham! Jeg ved at med ekstra væske? Når de har feber, skal man jo huske væske.. Men det får han vel igennem amningen!?

Håber i har en dejlig tur, selvom frøen er blevet syg! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor uheldigt og synd. Jeg ville evt ringe til jeres guide. Tænker de har oplevet noget lignende før og ved hvad I kan gøre mht læge.

God bedring til ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi klarede os igennem natten og fik fat i en læge her til morgen da lillemandens feber stadig var høj - også selvom han fik panodil.

Lægen kunne konstatere at lillemanden har fået halsbetændelse :( Så nu er han på pincillin og skal holdes indedørs til ihvertfald at feberen bliver lavere. Derefter kun i skygge. Øv øv. Men heldigvis var det ikke noget værre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I fik set på ham, men øv da. Det var da bare uheldig.

Håber I har noget at nyde lidt af ferien trods alt :kram

God bedring til ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God i fik afklaring på det, selvom det ikke er fedt at han har halsbetændelse.. Rigtig god bedring med ham! Håber i kan skiftes lidt til at være i skyggen med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER