esm84

tøj str.

6 indlæg i dette emne

Har fået en kasse tøj til lille Oliver, men alle mærker er klippet af så har virkelig svært ved at se hvad str. det forskellige er? Er der nogle der ved hvordan jeg evt. måler det måler man fra hals til skridt eller hvordan?

Håber der er nogle kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også fået en masse brugt tøj. Der sidder de fleste mærker stadig på, men jeg synes alligevel, det er svært at finde ud , hvad han kan passe af det. Der er bare så stor forskel på størrelserne i de forskellige mærker.

Jeg har taget en body, som han kan passe, og så har jeg målt tøjet i forhold til den. Det har virket ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg :)

Ja, tror man somregel måler fra nakke til skridt :)

Det kan være rigtig svært synes jeg også. Liam er fx nu en str 74, men har nogen bukser i str 56 som han først kan passe nu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået en masse brugt tøj. Der sidder de fleste mærker stadig på, men jeg synes alligevel, det er svært at finde ud , hvad han kan passe af det. Der er bare så stor forskel på størrelserne i de forskellige mærker.

Jeg har taget en body, som han kan passe, og så har jeg målt tøjet i forhold til den. Det har virket ok.

Ja jeg synes godt nok også det er svært med de der størrelser selv med mærker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  • tusind tak der er vidst ikke andet for end at måle mig lidt frem med et stk. tøj jeg kender str. på. Men som i skriver er der stor forskel mærkerne imellem Gro er vidst meget normalt men Danefæ ser godt nok lidt stor ud i str. og Hummel passer rigtig godt i facon men ja må prøve mig lidt frem som sagt. De eneste mærker jeg kender fra Laura var Katvig og småfolk.

Tusind tak for svarerne i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Danefæ er stort i størrelsen ja og Hummel kan godt i nogle kollektioner være lidt til den lille side. Vi har rigtig meget tøj til prinsessen og jeg synes størrelsen varierer rigtig meget i de forskellige mærker, så hver gang vi køber eller får nyt, vasker jeg det ret hurtigt, måler det i forhold til det tøj vi i forvejen har og så bliver det lagt ind et sted i bunken hvor det passer størrelses mæssigt ;) Har ALT for mange gange haft tøj liggende i en størrelse jeg troede ungerne ikke kunne passe for så at finde ud af de er vokset ud af det før de har fået det brugt. Det er super ærgerligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER