Guest Felixmor

Bækkensmerter allerede

4 indlæg i dette emne

Jeg er kun 7+3 i dag men får tiltagende smerter i den ene lysken om i lænden som strækker sig ned i ballen. Mon det allerede er bækkenet der begynder at blive utilfreds?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det lyder da sådan! Tror måske også det kan komme tidligere i anden graviditet...

Jeg har haft ondt i bækkenet siden starten af graviditeten. Hvis jeg fx står bøjet forover et stykke tid, så gør det så hammerondt når jeg retter mig op igen og det hele føles som om det skrider lidt! Av!

Sådan havde jeg det også i første graviditet, men jeg lærte nogle gode øvelser og prøvede at undgå de stillinger jeg vidste kunne gøre det værre...

Gør det ondt sådan helt umotiveret eller er det når du gør bestemte ting?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det KAN også være iskias nerven der sidder i klemme...

Meget tidligt i graviditeten begyndte den at drille mig, og jeg frygtede jeg var på ret kurs til en bækkenløsning. Men efter jeg fandt ud af, hvordan man strakte den ud (hurra for graviditetsyoga), har jeg kunnet styre det, og jeg har været heldig nok til (endnu) ikke at have nævneværdige problemer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder da sådan! Tror måske også det kan komme tidligere i anden graviditet...

Jeg har haft ondt i bækkenet siden starten af graviditeten. Hvis jeg fx står bøjet forover et stykke tid, så gør det så hammerondt når jeg retter mig op igen og det hele føles som om det skrider lidt! Av!

Sådan havde jeg det også i første graviditet, men jeg lærte nogle gode øvelser og prøvede at undgå de stillinger jeg vidste kunne gøre det værre...

Gør det ondt sådan helt umotiveret eller er det når du gør bestemte ting?

Det er helt umotiveret men bliver selvfølgelig ikke bedre af visse ting. Vi var f.eks, til 60 års fødselsdag og det gør det bestemt ikke bedre at sidde på en stol en hel aften. Ikke et hit at slæbe rundt på Felix på 2 år men han har lige været syg så det er der ikke noget at gøre ved. Ellers prøver jeg at mindske det med løft af ham. Har bedt manden om at ordne gulvene bare for at skåne mig lidt men han er nu ikke fantastisk til at tage tingene af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER