wonder

Hvordan styre i hverdagen???

14 indlæg i dette emne

Jeg er en af de "heldige" som har fået lov at gå hjemme mange dage om ugen, da mine vagter tit ligger på andre tidspunkter end 7-16. Men SHIT jeg kan mærke det er svært for mig. Jeg drysser dagen væk og blvier mega sur og tvær på mig selv, mand og unger når jeg alligevel ikke når hvad jeg vil!

Har I nogle idder til at få sat struktur på dagen, så den ikke render ud i kloarken, der hvor det beskidte sæbevand SKULLE have været i stedet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sæt dig ned og lav en plan for hvad du skal nå hver dag.

Herhjemme står den på arbejde eller sove i løbet af dagen ( skifte holds arbejde)

Og ellers så står den hverdag på følgende herhjemme uanset arbejde eller sove

- aflevere ungerne

- arbejde / sove

- rydde op

-støvsuge + vaske gulv

- støve af

- vasketøj

- Sprit dør håndtag, badeværelse x flere dagligt.

- handle ind

- skifte sengetøj ved Anders

- Hente unger

- lave mad

- smøre madpakker.

Og så alt det løse, der kommer i løbet af dagen.

Sådan ser min daglig dag ud, og det er vel og mærket hver eneste dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg helt almindelig arbejdstider.. og har lovede mig selv jeg må ikke tænde for computeren før pligter er ordnet for ellers løber min tid væk på bk og mbk ;)

Nu har jeg et par timer hver dag fra jeg er hjemme fra arbejde til vi spiser så kan godt nå det der skal nåes hvis ellers nadja er samarbejdsvillig.. og fra hun bliver puttet til vi begge må sætte os i sofaen med vores computer skal vi også lige nå vores pligter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg helt almindelig arbejdstider.. og har lovede mig selv jeg må ikke tænde for computeren før pligter er ordnet for ellers løber min tid væk på bk og mbk ;)

:lolhit :lolhit :lolhit

Lidt ligesom ungerne- ingen computerspil før lektierne :D

Ej, kender det virkelig ALT for godt :lolhit :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver også en liste over de ting jeg skal nå i løbet af en dag, for ellers går jeg også helt i stå :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhh...laver også tit lister, men når sjældent længere end punkt 3 ud af 8 :whistling

Måske skal jeg sætte mit pc liv lidt under adm...af mig selv altså!!

Har bestemt at NYT forum skal være startskuddet...til fåsåsatlidtsystemogoverskudidenhverdagsprojektet!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver absolut ikke lister jeg skal igennem.. har bare de vigtigste ting der skal ordnes som sagt før bk må åbnes ;)

Tror jeg ville føle det for meget som knock out'et hvis jeg gang på gang ikke lige nåede alle punkter..

Der er jo ting der skal klares hver dag, mod madlavning og lidt oprydning, men ellers bliver vasketøj, støvsugning, motion osv delt lidt ud.. der skal jo også være tid til hygge og BK :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kort besked fra mobilen. I dag starter den nye plan, på ingen bk før jeg har nået i alt fald lidt af punkterne på to do listen:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mayland kalender er guld værd :14: ellers kan jeg ikke huske ret meget..

Jeg er lærerstuderende og har derfor ikke et fuldtidsjob, det har min mand dog og han arbejder ved side naf som sportsmassør :) Men synes nu han er meget hjemme alligevel..

Nå men vores dag ser sådan her ud :

Klokken 6 ringer vækkeuret :zzz

Vi spiser morgenmad, bader, smørre madpakker osv og er ude ad døren klokken 7.20.

Klokken 7.30 er manden afleveret på arbejde og derefter en tur i børnehaven, hvor Mille så er afleveret klokken 7.45 og så er jeg på skolen klokken 8 :)

Mille bliver hentet igen klokken 14.30 ( Jeg har fri klokken 14 ) og derefter henter vi manden og så er det eller hjemad, så vi er hjemme klokken 15.00 :)

Hvis nogle undrer jer over hvorfor jeg så kan sidde på BK er det fordi jeg har min pc med i skole :7himmel :7himmel og liiiiiige tjekker og skriver lidt hvis vi har et eller andet uinteressant :unsure :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går hjemme og for ikke bare at falde hen i sofaen mm har jeg planer for dagen. Altså faste dage jeg gør tingene på så der kommer struktur i dagene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅh hvor kan jeg huske det fra mine barsler...Dagene gik bare, og jeg nåede ikke en sk........

Så jeg har ingen gyldne råd :-)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:whistling Griner rart at jeg ikke er den eneste :loveshower

Sidder her, nu fordi jeg er ved at få lagt historie på min afspiller:0).....ellers kan jeg jo WSLET ikke komme igang...og ja er nu allerede haklvanden time bagud min plan - hvordan skete DET så lige :prik Så tror dagens gøremål igen igen er reduceret væsentligt :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det afgjort hverdagen, der trækker mig rundt i stuen ved næsen. Jeg tænder både på pc og tv før pligterne er ordnet, og om aftenen siger jeg godnat til mine menneskestore nullermænd under sengen, så husmoderråd herfra er intet værd :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét kender jeg godt!

For mit vedkommende har det ændret sig efter jeg er begyndt at stå op sammen med de andre (kl. 6)

Dagen former sig helt anderledes og jeg få en masse fra hånden, kontra de dage hvor jeg har sovet til 7.30.

Og så er det en stor hjælp at slukke computeren, så jeg ikke liiige sniger mig til at lure - hvilket altid bliver til minimum en time :rolleyes:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER