Guest M's mor

Hvilken familie bil?

17 indlæg i dette emne

Vi har snakket lidt om at skulle have skiftet berta ud (jep det hedder vores Chevrolet spark ;) ). Vi venter lige på svar fra banken hvad de siger, for der skyldes stadig på den vi har, men vi håber der kan findes en eller anden løsning så det i sidste ende går op. Men vi regner ikke med noget lige nu.

Men hvis banken nu siger ja hvilken en familie bil skal vi så vælge. Vi vil helst ikke over de 160.000 - 170.000 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihvertfald en stationcar...det vil vi selv have en gang når det er....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En VW Passat Stationcar.... Nogle år gammel... vi har en af de modeller fra 2006.. og Vi er rigtig glade for den.. Der er god benplads både foran og bag, og der er et dejlig stort bagagerum... og ja så er det en VolksWagen... Det er bare kvalitet..... :) og den kører bare godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er rigtig glade for vores Kia ceed sw. Dog er det ikke den største bagagerum der er i den, men vores barnevogn kan sagtens være der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for vores Peugeot 407 og kan sagtens have guldklump nr 2 deri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er rigtig glade for vores Kia ceed sw. Dog er det ikke den største bagagerum der er i den, men vores barnevogn kan sagtens være der...

Sw er det station car? Vi sod og kiggede på en Kia ceed i dag men ikke en station car.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for vores Peugeot 407 og kan sagtens have guldklump nr 2 deri :)

Det var en fin bil. Kan der sagtens være barnevogn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En VW Passat Stationcar.... Nogle år gammel... vi har en af de modeller fra 2006.. og Vi er rigtig glade for den.. Der er god benplads både foran og bag, og der er et dejlig stort bagagerum... og ja så er det en VolksWagen... Det er bare kvalitet..... :) og den kører bare godt...

Jeg har slet ikke forstand på biler. Men er sådan en ikke dyr?

Vi har noget familie der havde en Passat men de havde mange problemer med den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Skoda Fabia Combi fra 2011 med stor udstyrspakke. Selvom det ikke er en 'rigtig' stationcar, så har den stort bagagerum (vi kan nemt få Emmaljunga Big Star Supreme-barnevogn ind og ud uden at tage hjulene af) og den er jo lavet på samme fabrik som VW, så kvaliteten er i top og det er virkelig en lækker bil til pengene!

Vi gav 160.000 kr. for vores, da den var 9 mdr. gammel og havde kørt 7.000km, så den passer i hvert fald i Jeres budget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Skoda Fabia Combi fra 2011 med stor udstyrspakke. Selvom det ikke er en 'rigtig' stationcar, så har den stort bagagerum (vi kan nemt få Emmaljunga Big Star Supreme-barnevogn ind og ud uden at tage hjulene af) og den er jo lavet på samme fabrik som VW, så kvaliteten er i top og det er virkelig en lækker bil til pengene!

Vi gav 160.000 kr. for vores, da den var 9 mdr. gammel og havde kørt 7.000km, så den passer i hvert fald i Jeres budget :)

Tusinde tak. Den havde kæresten også i kikkerten men vi var faktisk i tvivl om der kunne få en barnevogn i men det kan der så godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak. Den havde kæresten også i kikkerten men vi var faktisk i tvivl om der kunne få en barnevogn i men det kan der så godt

De fås ikke større end Emmaljunga BSS, så ja - det kan man godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en fin bil. Kan der sagtens være barnevogn?

Ja sagtens og min mands lange ben :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fås ikke større end Emmaljunga BSS, så ja - det kan man godt ;)

Ja så kan vores også være der :) det er en emnaljunga men ikke den du nævner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brugte vw passater er ikke så dyre - det kommer an på hvilket år den er fra og hvad udstyr den har.

Vi har en med alt i udstyr fra 2001 og for 4 år siden gav vi 170.000 for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville klart gå efter en Toyota - dem har jeg kun gode erfaringer med! I kan få en fin Avensis for de penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for jeres svar :)

Nu har vi lidt at gå efter. Vi venter dog stadig svar fra banken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke forstand på biler. Men er sådan en ikke dyr?

Vi har noget familie der havde en Passat men de havde mange problemer med den.

Vores er som sagt fra 2006... og selvfølgelig finder der også passater som er "mandags"biler... men nu er det her vores 3 Passat, og vi har Aldrig haft problemer med dem. kun alm. sliddele som skulle skiftes, og de skal skiftes på alle biler.... :)

Det er ikke en af de billigste biler nej... men det er kvalitet... og brugt ville i kunne få den i den prisklasse du nævner ;)

jeg ELSKER min Passat :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER