Barbamama

Hjælp en håbløs iPhone nybegynder...

63 indlæg i dette emne

Nå, nu gendanner jeg. Hvorfor er det lige at det føles enormt farligt? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo iTunes fåes som app :)

Jeg kunne bare ikke finde den :unsure Jeg søgte på itunes og så fandt jeg nogle "underlige" apps, der hed itunes uddannelse, itunes erhverv og lignende :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikonet er lilla...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm må lige kigge igen, når den er færdig med at gendanne (det tager da godt nok hundrede år og en madpakke <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HJÆÆÆÆÆÆLP!

Jeg bad itunes om at gendanne telefonen. Det brugte den en RUM tid på, og så sagde den bagefter, at telefonen skulle gendannes (og det troede jeg jo lige at den havde gjort :huh) Nå, men jeg bad den gendanne. Så brugte den en rum tid igen og skrev så at den ikke kunne gendannes pga. en fejl. Og nu siger den så, at den skal gendannes :huh

What to do???

Ps. Jeg kan se at telefonen ikke længere har et "navn". Altså før hed den "Tommys iPhone" og nu hedder den bare "iPhone".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Og så pillede jeg stikket mellem computer og iphone ud og slukkede telefonen. Da jeg tændte igen, viste den et billede af itunes et usb-stik og en pil i mellem --> Den vil vist gerne have at jeg sætter mobilen til computeren igen og connecter med itunes igen. Har jeg totalt fucket det hele op eller hvad? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu får den lov at prøve at gendanne igen :zzz :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu blev den gendannet :) Nu går den på nettet via wifi, det tror jeg ikke, at den gjorde før, men er det ok?

Og nu har jeg tusind ikoner på min "forside" - how to rydde op? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH! Og alle mine kontakter er væk!!! Jeg importerede dem fra simkortet inden jeg gendannede. PLEASE SIG AT DE STADIG ER PÅ SIMKORTET?!?!?

Og hvordan får jeg dem ind i telefonbogen igen? :help :boo

Edit: Jeg har fundet mine kontakter nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi.. Elsker altså at se dine frustrationer.. Desværre har jeg en iphone nørde kæreste, så jeg aner intet selv, får ham til det - Så det nemt at grine lidt af dig jo :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan rydde op i dine apps ved at ligge dem ovenpå hinanden (hold fast på dem, til de ryster - så kan du rykke rundt på dem) - så dannes der en mappe (du selv kan omdøbe) så alle dem du ikke bruger så ofte/overhovedet ikke fylder så meget.

Desværre kan "bladkiosk" ikke kommes i en mappe :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan rydde op i dine apps ved at ligge dem ovenpå hinanden (hold fast på dem, til de ryster - så kan du rykke rundt på dem) - så dannes der en mappe (du selv kan omdøbe) så alle dem du ikke bruger så ofte/overhovedet ikke fylder så meget.

Desværre kan "bladkiosk" ikke kommes i en mappe :/

nej og det er simpelthen så idiotisk lavet at den bladkiosk ikke kan komme i nogen mappe. hver dag jeg åbner min iphone blir jeg sur på den bladkiosk! -

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi.. Elsker altså at se dine frustrationer.. Desværre har jeg en iphone nørde kæreste, så jeg aner intet selv, får ham til det - Så det nemt at grine lidt af dig jo :P

Hvis man ikke kan blive andet, kan man altid blive til grin :P

Pænt tåbeligt med bladkiosken, men jeg har bare smidt den på en side for sig selv :numse

Nyt problem: Før jeg gendannede kunne jeg logge på bk via safari, men når je prøver nu, kommer log-in boksen ikke frem :unsure Hjælp? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER