GrønFrø

Må man løbe med baby i barnevognen?

15 indlæg i dette emne

Baby er ikke gammel nok til at sidde i en løbevogn, men jeg vil rigtig gerne i gang med at løbe snart. Og så tænkte jeg på om jeg må løbe lidt med barnevognen? Her ligger baby jo helt ned.

Jeg har også en klapvogn, hvor baby kan ligge helt ned. Den har jeg også tænkt på, at jeg måske kunne løbe lidt med.

Hvad siger i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har set mange løbe rundt med barnevogn, så det tror jeg bestemt. Det er vist mest dig det går ud over ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set mange løbe rundt med barnevogn, så det tror jeg bestemt. Det er vist mest dig det går ud over ;)

Ja, det bliver nok lidt hårdt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg sikker på du godt må - måske du bare skal holde dig fra at løbe i skoven ;)

Og så er det måske en god idé at vente til efter 8-ugers tjekket, så du kan få lægens ord for du er okay fysisk til at løbe (altså i bækkenbunden)? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg sikker på du godt må - måske du bare skal holde dig fra at løbe i skoven ;)

Og så er det måske en god idé at vente til efter 8-ugers tjekket, så du kan få lægens ord for du er okay fysisk til at løbe (altså i bækkenbunden)? :unsure

Ja, det er nok en god ide at vente til efter tjekket.

Tror I ikke at barnevogn/klapvognen vil komme til at bumpe for meget? Altså så baby bliver rystet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender flere som går til barnevogns fitness hvor løb indgår, så ja jeg tror gerne du må løbe med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løb tidlig med Felix i min jogger. Han kunne ligge helt ned i den, puttede ham i slebee posen og så lagde han trygt og sov mens jeg løb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løb tidlig med Felix i min jogger. Han kunne ligge helt ned i den, puttede ham i slebee posen og så lagde han trygt og sov mens jeg løb.

Hvilken jogger har du? Jeg tænker også, at jeg må kunne komme ham i voksi og så i den trehjulet klapvogn, jeg har. Det er nok ikke det samme som en rigtig løbevogn, men det kan måske bruges til en begyndelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender flere som går til barnevogns fitness hvor løb indgår, så ja jeg tror gerne du må løbe med den :)

Barnevogns fitness? Det har jeg aldrig hørt om, men det lyder super cool. Gad vide om det findes i Odense?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken jogger har du? Jeg tænker også, at jeg må kunne komme ham i voksi og så i den trehjulet klapvogn, jeg har. Det er nok ikke det samme som en rigtig løbevogn, men det kan måske bruges til en begyndelse.

Jeg er en spade til at hiske hvad det hedder. Den udgik og vi fik den meget billig. Kan låse det forreste hjul når jeg løber med den, hvilket er længe siden. Må genoptage det når nummer 2 er ankommet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barnevogns fitness? Det har jeg aldrig hørt om, men det lyder super cool. Gad vide om det findes i Odense?

Det ved jeg det gør, en a dem som meldte sig ud af min mødregruppe, gik til det i efteråret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at kunne huske at løb er noget af Det man skal passe på med når man har født. Du skal i hvert fald virkelig være sikker på alt er i orden i bækkenbunden og starte ud med et blidt løbe program. Men du må hellere lige vende det med lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender flere som går til barnevogns fitness hvor løb indgår, så ja jeg tror gerne du må løbe med den :)

Barnevogns fitness? Hvor går man til det henne? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Barnevogns fitness? Hvor går man til det henne? :D

Jeg kender til dette:

http://pushymums.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER