JaMa

Sidste jordemoderbesøg og termin!

1 indlæg i dette emne

Yay, så nåede jeg min terminsdato :yay :balloon :yay så mangler vi bare en baby, tak!

I forgårs var jeg til mit sidste jm besøg. Havde jo fået stillet i udsigt, mere eller mindre, at jeg skulle regne med igangsættelse til termin fordi lillepigen blev scannet til 4000 g for to uger siden. Men næ nej... jm og den studerende var stadig overbeviste om at de havde ret for to uger siden, da de skønnede hende til omkring 3000 g. Så i forgårs skønnede de hende til 35-3600 g. Jeg synes det er vildt... hvis scanningen passer, vejer hun omkring 4500 g nu og de skyder på et kg mindre. Men ja ja, hun vejer jo det hun gør :rolleyes tog en ordentlig hormonella tudetur bagefter det jm besøg, for sagde jo at jeg føler mig utryg ved at de er så usikre, men synes bare ikke de lyttede ordentligt. Det handlede næsten mere om at de skulle have ret i deres skøn fremfor scanningen, eller sådan følte jeg det i hvert fald :( dog var det positive ved besøget at urinprøven var blank, bt fint og en fin hjertelyd :) de gav mig en tid til næste torsdag hvor jeg vil være 40+5, men satser kraftigt på at have født inden ;) og så må jeg bare sige at jeg virkelig ikke håber at støde på hende den studerende til fødslen, det fungerer bare ikke så godt kommunikationsmæssigt, hende og jeg imellem ;)

Så ja, nu vil jeg forsøge at tænke på alt andet end fødsel, hygge mig med mine børn og mand, og så tænke at om ikke andet er der "kun" 10 dage til igangsættelsessamtale fra i dag. Har rigelige plukveer og murrende menssmerter, men regner absolut ikke med at der sker noget, før der kommer nogle ordentlige veer der gør rigtig ondt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER