Melas

Plukveer

9 indlæg i dette emne

Har gennem et par uger oplevet at min mave lige pludselig bliver stenhård, men lige så pludselig bliver blød igen. Jeg har selvfølgelig undret mig lidt over hvad det var. Så jeg googlede plukveer og det var så det jeg har. Når jeg sidder og ser tv om aftenen sidder jeg ofte med hånden på maven og lige pludselig kan jeg mærke at der er noget der strammer til inde i maven og den bliver hård. Det gør slet ikke ondt heldigvis, men det kommer jo nok :unsure . Er der andre der har dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ret mange plukveer.. både når jeg sidder sidder om aftenen.. - der gør de ikke ondt kan

kun mærke at maven bliver hård.. - men hvis jeg går hurtigt, cykler el. så kan

de være ret ubehagelige..

Men efter hvad jeg har læst, har vi dem alle sammen, noglr opdager dem

bare ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine startede for 2 uger siden og har været til tjek, da jeg har for mange. JM sagde "hold dig helt i ro en hel uge og se om det ikke hjælper" Ikke nemt med nyansat medarbejder og selvstændig :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen der ved hvad der er rigtigt og forkert ved de der plukveer?

jeg har haft dem i nogle dage nu, og mange af dem er ret kraftige, som i gør ondt og må stoppe og og støtte med til noget mens de varer. men jeg kan ikke finde ud af om de må gøre ondt eller ej, og hvor ofte de må komme uden man skal reagere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ladet mig fortælle, at de hverken må gøre ondt eller blive regelmæssige... Men det ændrer sig selvfølgelig op til fødslen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ladet mig fortælle, at de hverken må gøre ondt eller blive regelmæssige... Men det ændrer sig selvfølgelig op til fødslen...

Altså jeg synes de gør ondt. Og der er lidt over 6 uger til termin, er det tæt på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må ikke gøre ondt, og de må ikke være regelmæssige..

- jeg har selv virkelig mange plukveer, og de strammer meget, og kan godt havde brug fot at stoppe op, mrn de gør ikke direkte obdt..

Min jordmoder sagde jeg skulle ringe, hvis de blev stemme eller kommer mdd fadt interval..

Men prøv at slappe af når de kommer og træk vejret dybt..

- din baby skulle jo helst blive i maven halvanden mdr mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER