Katarina

jubii

3 indlæg i dette emne

Nu nærmer tiden sig efterhånden hurtigt med det snart er vores tur til at se guldklumperne :7himmel

Jeg glæder mig utroligt meget. Kan snart ikke vente mere :loveshower

Men hvordan har i det ellers? Hvad med bækkenløsning, blærebetændelser osv. hvad vi nu kan få ?!

Jeg har selv været plaget hele graviditeten med kvalme, det er dog meget sjældent nu. Men ellers var det utrolig slemt. Men jeg har så fået en meget svækket

imunforsvar denne gang, har fået bækkenløsning meget tidligt. blevet sygemeldt allerede i uge 25. Blærebetændelse som resulterede i jeg måtte holde snegen næsten 14 dage, pga, for mange og for kraftige plukveer. Og så har jeg dårlig ryg i forvejen. Så tro snart jeg har haft det hele eller været igennem det..

Men bortset fra det, så glæder mig og kæresten os til at se hvad sønnen siger til baby og så glæder vi os bare til maven er væk..

Den er rart meget i vejen når man skal lave noget synes jeg.

Men hvad med jer andre?

Nogle der er friske på at fortælle lidt ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vi glæder os også. jeg har haft en okay graviditet. de første 3 måneder var en del strenge og tilbragte da også en del tid på toilettet. lige pt døjer jeg mest med at begge iskas nerver er i klemme næsten konstant. dejligt. men ellers ser vi frem til at skulle have vores første barn. vi har fået alle ting hjem og mangler bare at da stillet tingene an. ;-) weee. Hvordan mærker i liv? jeg har masser af liv i den lille frø. er lidt belastende en gang imellem. hehe. det var vist det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi glæder os også. jeg har haft en okay graviditet. de første 3 måneder var en del strenge og tilbragte da også en del tid på toilettet. lige pt døjer jeg mest med at begge iskas nerver er i klemme næsten konstant. dejligt. men ellers ser vi frem til at skulle have vores første barn. vi har fået alle ting hjem og mangler bare at da stillet tingene an. ;-) weee. Hvordan mærker i liv? jeg har masser af liv i den lille frø. er lidt belastende en gang imellem. hehe. det var vist det.

Vær glad for den har været en Okay graviditet :) Min den første var der ingen ting med.. De sidste 14 dage, havde jeg dog lidt rygsmerter, men ellers mærkede jeg igenting til graviditeten.. Men denne gang her, Puha.. Tro jeg har været alt igennem efterhånden, så ser efterhånden frem til a få guldklumpen ud, så kroppen kan blive normal igen :)

Jeg er også efterhånden klar med alle ting til den lille. Mangler dog stadig a få vugge og et par småting hjem, men det når vi nok. Vi går begge to hjemme, så det er bare vi får hentet det. Og jeg har i dag fået skråstol og autostol og andre småting stille frem i stuen, det er dog mere så vores søn kan vende sig til at det skal være der, og at han skal lære at lade det stå..

Og selvom jeg har fået af vide af både jordemoder og læge, at jo tættere på termin og jo større baby bliver jo mindre aktivitet vil der være. Da plads også bliver mindre og den lille begynder at sove osv. Men det har jeg Intet mærket til.. Jeg har en meget aktiv baby. Som er glad for a stikke rumpen op i ribbene, og sparke/slå mig i modsatte side. Men bliver squ lidt øm og træt af det til sidst. For på et tidspunkt så gør det rigtigt ondt, når den gør det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER