Fister

Hvordan går det ? Og hvornår skal guldklumpen sove på eget værelse?

25 indlæg i dette emne

Vores babyer er/bliver 6 mdrs i denne måned. tiden går stærkt, og det er vildt at se, hvor meget der er sket.

Hvordan går det med jer og ungerne? Og hvordan ser jeres tidshorisont ud ift. at flytte baby ind på sit eget værelse.

Vi har Theodor sovende i sin seng i vores soveværelse endnu, og han er ikke i nærheden af at skulle flyttes. Men da jeg var gravid, kan jeg huske at jeg tænkte, at dét var nok noget der skulle ske, når baby var 6 mdr. Pludselig føles det bare som et kæmpe skridt. Og sådan rent principielt, vil jeg vist gerne have ham flyttet derind, når han er max. 8 måneder. Men lad os nu se...

Der er et par tænder, som titter frem i undermunden, så guldklumpen viser sit temperament i stor stil i disse dage. Måske er der også noget tigerspring med inde over; i hvert fald spiser han ikke så meget og han piver også i søvne. Det plejer at være tegn på tiger, her hos os. Men 19-ugers tigeren var bare så grum, at jeg bliver helt i tvivl nu, om tegnene er "nok".

Han ruller rundt. Har længe vendt sig fra ryg til mave, men havde glemt hvordan han kom den anden vej. Men de sidste par dage er han begyndt at mestre begge veje. Det går langt bedre med at ligge på maven, så jeg er en stolt mor. Han pludrer meget, og er inde i en periode hvor han viser, hvor fint han kan skrige :huh Der er fuld knald på ham, men når vi er nye steder virker han lidt genert. Det er mega-sødt og dejligt at han lige gider putte lidt. Herhjemme kaster han sig bare rundt for at få fat i alt muligt.

Han er blevet passet ude et par gange. Den ene gang et helt døgn, da vi skulle til bryllup. Det var gået supergodt. Hurra:)

Hver morgen vågner vi ved, at Theodor ligger og kradser lidt på sengeranden og prøver lyde af. Han er SÅ glad om morgenen. Så kan man altså tale om at have mod på livet og leve i nuet. Det er meget livsbekræftende.

Han stritter lidt med numsen indimellem og er i det hele tage vild med at bruge sin krop, så vi skal nok snart have flyttet lidt rundt på tingene herhjemme. Jeg er gået i gang med projekt "sæt skuffer i skabene, og ryd ting af vejen". Var en lidt ringe mor i mandags, da jeg blev ramt at indretningsvanvid og sad med computeren på skødet og rakte sønnike legesager ved siden af mig, for at få lidt arbejdsro. :oops

Til 5 månedersundersøgelsen var han 68 cm og 6700 g.

Jeg håber det går godt med jer og de dejlige bebser, og at I har lyst til at give en lille update herinde.

KH

Fister C

(som ENDELIG er begyndt at tabe noget af det overskydende graviditetsfedt. Nøj, hvor har det været længe ventet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ida kom ind på sit eget værelse da hun blev 4 mdr. Jeg sov derinde nogle uger og flyttede tilbage til soveværelset. Jeg har nu kamera på hende om natten, da vi ikke sover i rummene ved siden af hendes. Det gik nemt og smertefrit, helt klart værst for moderen! Hun sover nu fra kl. 19 (20) til kl. 7 om morgenen, afbrudt af 2 gange mad.

Hun vender nemt fra ryg til mave, og kæmper stadig med en ar der spærrer, når hun skal rulle den anden vej. Hun finder selv sutten og tager den selv i munden om natten, det kan jeg jo tydeligt følge med i via kameraet :) Dygtige pige! Vi er oppe på 3 gange mos/grød om dagen nu, og hun trives med det. Vi har også fået 2 tænder og det hun klager over skyldes udelukkende feber og den smerte der er forbundet med tænder der skal igennem brusk og tandkød.... lille pus!

Jeg nyder livet som mor, og er mega stolt af min elskede lille pige. Huner så smuk og dejlig, mysser hendes kinder 100 gange om dagen.

Ida stritter også med numsen og vil gerne stå op. Hun kan sidde selv, men tipper ofte til en af siderne..... :)

Hun elsker at spise appelsin, banan osv.... gnave lidt med tænderne.... idag børstede hun selv tænder..... hi hi

Skønt med en opdatering fra jer fister, lyder til han trives :)

Det gør vi godt nok også.......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det super godt!

Anabella bliver stadig fuldammet, men går måske igang med grød nu her i weekenden.

Hun udvikler sig i pendulfart og det er svært at følge med.!

Hun kom på eget værelse, da hun var 3 mdr og det kører bare super!! Jeg er oppe 1-2 gange i løbet af natten enten for sut eller amning, så det er helt fint!

Vi hygger ellers bare, går til babysvømning og kommer generelt en del ud. Bella er super nem og storsmilende!

Den eneste tiger vi har mærket til, var 26-ugeren sidste weekend, hvor hun sov hos os to nætter og skulle gå tur med barnevognen før hun sov, men når det ikke er andet, er det jo helt ok :)

God weekend til jer og jeres skønne babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også fint. Mor her er inde i en krise tid, men Charlie har det godt og har brugt næsten hele dagen på at fortælle maaange historier, SÅ hyggeligt :D

Charlie sidder så fint nu, dog ikke så længe - det vil mor ikke have! ;) Selvom far synes at han bare skal sidde hele tiden... Men der er jo en grund til at de ikke skal sidde alt for meget og først skal sidde i længere tid når de rammer de 6 mdr. Nå... ;)

Han gør antrit til kravlestadiet og det er åbenbart meget hårdt at stikke røven i vejret! Hans håndmotorik bliver bedre og bedre. Han vil gerne stå op, lidt mere end mors arme lige synes er sjovt ;) Han har længe rullet fra ryg og hele vejen om på maven, dog har han glemt at han kan trille den anden vej, han gør det dog engang imellem men tror det er mere held end forstand ;) Men det at han har glemt at trille tilbage har også gjort at han er blevet gladere for at ligge på maven og faktisk kan ligge der meeeget længe! Charlie elsker når mor synger, det er nok noget af det bedste han ved! Han har været inde i en periode hvor tungen skulle bruges, men den er han kommet lidt ud af igen.

Han får tre ske måltider om dagen og to flasker.. Han spiser alt, dog ikke når der er hindbær/æblemos på grøden, det gider han simpelthen ikke.. Men han får alt ellers, sej, kylling, gris, rosenkål, avokado, quinoa, kartofler, broccoli, appelsin, banan, æble, osv. osv. osv.

Jeg husker ikke hvad han vejede ved 5 mdr. undersøgelsen... Men her i April får vi igen besøg af SP og så skal han til Odense for at få tjekket hjertet igen!

Han har to tænder i undermunden, de kom da han var ca. 4 mdr. (vi mærkede intet på ham, andet end mer savl) og de kom lige efter hinanden mere eller mindre. Vi tjekkede for tænder i overmunden i dag og som jeg har læst det, så skulle de to øverste i midten komme først, men det ser altså ud til at det er en af dem der sidder ved siden af de midterste der er på vej!??! Og som Ida børster han også sine tænder selv... Dog tager mor også lige en tur først.. ;)

Jeg regner med at han kommer i eget værelse og sove når han rammer 8 mdr. Det har været tanken helt fra starten.. Jeg har været en smule panisk omkring vuggedøden og det at sove sammen med mor og far, kan jo forebygge dette. Dog er han nok snart klar til at sove på eget værelse. Men da han sover med sut, desværre, jamen så vil jeg helst at han først sover på eget vær. når han kan tage sutten og putte den i munden selv.. Ellers kan vi nok rende ind på hans vær. maaaange gange i løbet af natten. Nu skal vi også snart flytte og inden han skal ind på det vær. han får der, jamen så skal han lige vænnes til det værelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det som nogle skønne unger. Her har jeg en lille gut på snart 5 mdr. Så er jo liidt bagud i forhold til jer andre. (Fødte 12 dage efter termin).

Ingen tænder, trillen eller lignende endnu...

Og han er stadig kun brystbarn.

19 ugers tigeren var SLEM (hvis man tror på det.)I hvert fald har jeg fået et barn tilbage der ikke græder sig i søvn hver nat, som smiler, pludrer og charmer alle (i hvert fald mor og far)

Han elsker musik og mekanik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre fra jer, specielt når det går godt :)

Her går det også godt, Victoria er stadig en lille fis, men er begyndt at få dejlige bløde arme og lårbasser. Siden Sp var her, da hun var 4 mdr. er hun ikke vokset i længden :blink , men har taget 1 kg på...Har skrevet en sms til Sp, så regner med hun kontakter mig mandag, for synes det er lidt mærkeligt, at hun ikke er blevet længere.

Hun spiser grød til frokost og mos til aften. Vi er endnu ikke stødt på noget, hun ikke kan lide. Grød/mos hjælper hun selv med at spise - jeg kommer mad på skeen, rækker den til hende, og hun putter den i munden, sutter maden af og slipper skeen. Hun vil rigtig gerne selv sidde med tingene, så hun får tit store frugtstykker, hun kan sidde med og sutte på. At dømme efter smaskelydende er det fantastisk :D

Man skal passe på, hvis hun sidder på skødet, for hun kaster sig benhårdt efter det, hun synes er spændende, også når mor spiser muffin i mødregruppen...Jeg havde lige fjernet papirformen og stillet muffinen på tallerkenen, mens jeg foldede papiret sammen. Men inden jeg så mig om, skød hendes hånd frem, fik fat i muffinen, vred et stykke af og stoppede det i munden :blink

Men den gik ikke - MORS muffin :P (men prøv lige at få et stykke muffin ud af en helt sammenknuget babyhånd :D )

Victoria triller ikke længere, hverken den ene eller anden vej, det har hun glemt, hvordan man gør...Det kommer vel igen på et tidspunkt, men lige nu bliver hun bare super frustreret, når hun ikke gider at ligge på den ene eller anden måde længere - man har vel temperament ;)

Glæder mig dog over, at hun nu igen vil ligge på maven, det har holdt hårdt i den sidste måneds tid.

Hun sover stadig i egen seng hos os, og det giver ingen anledning til problemer. Jeg synes, det er rart, hun er lige i nærheden, når hun skal ammes om natten. Eget værelse er ikke langt væk, men da det ikke er sat i stand endnu, giver det sig selv :P

Mormor og bedstefar har haft fornøjelsen af at passe hende 2 gange, og det er gået super fint. Hun er en rigtig selskabspapegøje og trives umiddelbart med at være sammen med mange mennesker. Det er betryggende, at hun også har det fint med nye mennesker, for der er knap 2 mdr. tilbage af min barsel, så skal hun passes ude på den ene eller anden måde.

Selv om vi havde fået plads i egen kommune, valgte vi at skrive hende op i den kommune, hvor vi arbejde. Det var der flere grunde til, men det har helt sikkert givet mig ro i maven, at jeg nu ved, hvad jeg kan forvente, og at jeg ikke behøver at tænke på madpakke til en 7,5 mdr.'s baby...

Institutionsstart bliver dog formentlig lidt efter ønsket dato, men både min mor og svigermor, der begge går hjemme har meldt, at de er klar til at assistere, indtil vi har plads :glad

Endnu ingen bisser her, men da manden først fik sine omkring 1 års alderen, så kan de jo lade vente på sig ^_^ Den store fik sin 1. lige omkring nu 5 mdr. og 3 uger, uden vi mærkede noget til det, så hvem ved, hvornår de dukker op ^_^ Hun leger med tandbørsten på puslebordet og synes vist, den er skøn for gummerne ^_^

Jeg har så også tabt mig over 6 kg siden nytår uden slankekur så han suger fløden ud af mig synes det.

Tillykke med vægttabet!

Bare det var mig. Selv om jeg løber lidt igen, så er de sidste par kilo genstridige :prik , og maven er som blød bolledej. Nå, må bare nyde, at det bliver rigtig forår lige om lidt forhåbentlig, og så spænde løbeskoene lidt oftere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også fint :) Liv sover i vugge ved siden af vores seng - og nogengange i vores seng, hvis hun er pylret, så skal hun falde i søvn på mig, og så er det altså nemmere at "trille" hende ned ved siden af mig i stedet for at løfte hende over i vuggen - risikoen for at hun vågner er også mindre, men det er jo også så hyggeligt at sove i samme seng og ligge og holde i hånd :wub Jeg ammer som regel 1-2 gange hver nat, og så længe jeg gør det, kommer hun ikke på eget værelse (selvom jeg havde regnet med at omkring 6 mdr. skulle hun nok det) - jeg orker simpelthen ikke at skulle mere op end højst nødvendigt midt om natten, selvom værelset ligger lige ved siden af :zzzProblemet er bare at det efterhånden er begrænset hvor længe, hun kan blive ved med at være i vuggen, og hvis tremmesengen skal stå i soveværelset, bliver der meget trangt, men det kan da lade sig gøre om nødvendigt.

Majken, jeg ved godt nok ikke, hvad der er normalt, men kender en pige, der var 15 mdr. inden hun lærte selv at tage sutten igen om natten, så det har lange udsigter mht eget værelse, hvis det samme kommer til at gælde hos jer :P

Hun ruller fra mave til ryg og har gjort det længe. I starten gad hun ikke rigtig ligge på maven, så hun blev sur, og havde glemt hvordan man ruller tilbage igen, men nu kan hun - som regel - godt li' det. Nu er problemet mere, at hun kommer til at skubbe sit legetøj uden for rækkevidde, så ligger hun og kalder irriteret på det :D Hun kan godt møffe lidt rundt på maven i en cirkel (dog aldrig en hel cirkel, men kommer tit ca. 45 grader rundt lidt efter lidt), så det varer nok ikke længe, før man skal til at holde mere øje med hende - og de ting, der ligger i babyhøjde ;)

Fister - du skal da ikke føle dig som en dårlig mor :) Nogle gange er det bare lidt tid for sig selv, der gør at man har mere overskud til baby igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(som ENDELIG er begyndt at tabe noget af det overskydende graviditetsfedt. Nøj, hvor har det været længe ventet)

Også tillykke til dig, Fister :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak JaWeLA.

Og ja, Winky - det er bare 24/7-job af have sådan en baby, og selvom jeg nyder det, så er der altså også dage, hvor jeg bare har lyst til at bruge mit hoved til noget andet. I går var hans tiger i fuld firspring (glæder mig til at se, hvad i dag byder på). Han SKREG, f.eks. når jeg tog skeen fra ham, ikke ville give ham min telefon (som han aldrig har haft fingre i), prøvede at give ham sutten - eller flasken for den sags skyld. Han ville kun ligge stille, hvis han lå på mig og jeg bare sang og sang og sang. Det er godt nok længe siden han har gidet det. Man føler sig lidt som en helt efter sådan en dag og knægten så griner og smiler til én hele aftenen, men hold nu fast hvor var jeg bare blæst i hovedet.

Ved godt at det "er sådan at have en baby", så jeg er hverken overrasket eller synes det er synd for mig. Men altså - det er bare ikke en fed dag. Og det sidste tigerspring tog 5 uger herhjemme, og jeg har IKKE glemt hvor megatræt jeg var i den sidste uge, så måske er jeg lidt ekstra træt på forhånd:)

Lige nu ligger min dejlige dreng i ble ude på trægulvet og spiser sine fingerspidser og ser reklamer. Legekassen er væltet og dragens hale gennemtykket. Nussekoen ligger ved hans fødder og sutten halvanden meter derfra. Jeg har ikke lagt hverken ham eller tingene dér... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer Leah på sit værelse på sin 6 mdr dag. Der aflevere vi vuggen som vi har lånt. Vi holder navnefest her og min kusine som var lånt den af kommer her og så er vi fri for at køre fra kbh til hundested med den ;) Og så passer det med vi har hele påsken til at vende hende til at sove på væreslet. Vi er begyndt at ligge hende til 1-2 lure i løbet at dagen i sengen, så det ikke er totalt fremmed når hun skal sove der til natten.

Hun har godt nok bleve livlig den sidste uges tid. Snakker, pludret råber/skriger. Så har hun fundet ud af hun kan hoste/få noget galt i halsen. og det testes! så en skabet hoste baby. Hun kan side selv i længere tid afgangen nu. Men det der med at vende sig er stadig på udforske planet. Hun har så småt fundet ud af at ligge vægten rigtig så hun tlter fra maven til ryggen. hun kan så ikke komme tilbage igen og bliver SÅ sur når det ikke lykkedes. Hun er der næsten, men armen er i vejen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer Leah på sit værelse på sin 6 mdr dag. Der aflevere vi vuggen som vi har lånt. Vi holder navnefest her og min kusine som var lånt den af kommer her og så er vi fri for at køre fra kbh til hundested med den ;) Og så passer det med vi har hele påsken til at vende hende til at sove på væreslet. Vi er begyndt at ligge hende til 1-2 lure i løbet at dagen i sengen, så det ikke er totalt fremmed når hun skal sove der til natten.

Hun har godt nok bleve livlig den sidste uges tid. Snakker, pludret råber/skriger. Så har hun fundet ud af hun kan hoste/få noget galt i halsen. og det testes! så en skabet hoste baby. Hun kan side selv i længere tid afgangen nu. Men det der med at vende sig er stadig på udforske planet. Hun har så småt fundet ud af at ligge vægten rigtig så hun tlter fra maven til ryggen. hun kan så ikke komme tilbage igen og bliver SÅ sur når det ikke lykkedes. Hun er der næsten, men armen er i vejen ;)

Her er Ida allerede kommet ind på hendes eget værelse, som er i forlængelse med vores soveværelse(mit gamle walk-in skab) så hun sover ikke helt på eget værelse.

Ida har fundet ud af at hvis hun tager fat i hendes fødder og bare svinger til, så vender hun wupti fra ryggen og til maven, men bliver SÅ sur, når hun så ikke kan komme tilbage igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Theodor alligevel på eget værelse. Han har sovet der to nætter og det er forløbet fint. Hans værelse er i den anden ende af lejligheden, så en af os har sovet på sofaen for at holde øje (nok mest for vores egen skyld). Haha, pylreforældre :D men i aften skal jeg til koncert og drikke så mange øl at jeg blir småfjollet og tung i hovedet og sover dybt i min egen seng. Daddys watch:) god weekend til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Theodor alligevel på eget værelse. Han har sovet der to nætter og det er forløbet fint. Hans værelse er i den anden ende af lejligheden, så en af os har sovet på sofaen for at holde øje (nok mest for vores egen skyld). Haha, pylreforældre :D men i aften skal jeg til koncert og drikke så mange øl at jeg blir småfjollet og tung i hovedet og sover dybt i min egen seng. Daddys watch:) god weekend til jer.

Haha, god aften til dig :)

Skønt med eget værelse! Og det er godt at være lidt pyller :D

Her triller Bella nu begge veje, drejer rundt om sig selv og møver bagud.. Og prøver ihærdigt at komme fremad.! Synes det går stærkt for tiden!!

Jeg selv er 12 kg under min førgraviditetsvægt, så det er dejligt - udover at det stadig går nedad og mit tøj er for stort nu!! Amningen tærer virkelig på kroppen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom Theodor alligevel på eget værelse. Han har sovet der to nætter og det er forløbet fint. Hans værelse er i den anden ende af lejligheden, så en af os har sovet på sofaen for at holde øje (nok mest for vores egen skyld). Haha, pylreforældre :D men i aften skal jeg til koncert og drikke så mange øl at jeg blir småfjollet og tung i hovedet og sover dybt i min egen seng. Daddys watch:) god weekend til jer.

Haha :D GOOOOOD fornøjelse! Jeg drak et glas verdi til Nytår og blev kampstiv - er spændt på hvordan din aften med øller forløber ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sku hilse fra den babyfri verden og sige, at øllerne stadig smager godt, musikken lyder bedre end nogensinde, røglugt stadig sætter sig i håret - og så at det ikke ændrer på at baby vågner frisk og frejdig kl. 6 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah kom på sit værelse i søndags. Vi tænkte det var en god ide at gøre det mens vuggen stadig var i huset hvis det gik helt op i hat og brille. MEN hun er nærmest ligeglad med hvor hun sover, for der har overhovedet ikke været nogen problemer og hun sover som hun plejer :) Og kan så fortælle det er SÅÅÅÅ lækkert med babyfrit soveværelse, for man sover helt indtil hun vågner. Jeg plejede at vågne 5-15 min før Leah fordi hun begynder at mosle rundt inden hun vågner. Og så er det jo manden der tager hende om natten fordi det er ham der er på barsel, så jeg har fået pænt meget søvn de sidste dage :D og hun samtidige er hun så småt begyndt at sove fra ca 20.00 til ml. 03 & 4.30. det er ikk hver nat, så tror vi skal prøve at vende hende af med den nat flaske når hun vågner omkring kl 24.00

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby vågner stadig min. hver anden time her.... Så projekt på eget værelse forekommer ret uoverskuelig (!) glæder mig til mere end to sammenhængende timers søvn, og har faktisk ikke fået det siden jul ;,/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby vågner stadig min. hver anden time her.... Så projekt på eget værelse forekommer ret uoverskuelig (!) glæder mig til mere end to sammenhængende timers søvn, og har faktisk ikke fået det siden jul ;,/

Pyyyyh! Det lyder godt nok hårdt!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.... Ja, vi er enige om at gøre noget. Et eller andet må der ske. Det virker til at lillemanden bruger mig som sut...

Baby blev puttet kl 19.30 (ammet i søvn) vågnede en halv time senere, blev vugget i søvn af mig og lagt mens øjnene glippede som Helen foreskriver det- vågnede med et brøl tre min efter og dette gentog sig. Nu har manden så overtaget tjansen og sidder ved siden af sengen, hvor baby nu har skreget uafbrudt 1/2 time med armene oppe i luften.. Spørg mig om jeg har svært ved ikke at løbe op, tage drengen op og brystet frem. Ved jo det vil trøste ham på 3 sekunder... Så er bare så meget i tvivl om det nu er rigtigt det vi gør...!

Og kan det nu være den lille tand der gør ondt eller separationsangst grundet 26 ugers tigeren... Eller er han bare stædig fordi han er vant til at få det som han vil have... Dvs bryst efter lyst, og ofte hver halve time om natten..

Men omvendt jeg kan jo heller ikke blive ved med at holde til det her natteamning.

Står her med gråden oppe i halsen. Hvor er det bare..... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres omsorg...,

Det her lyder lidt vildt, og jeg ville ikke have troet på det før (og uden at jinxe noget) MEN

......

Lillemanden har sovet igennem 2 nætter i træk!!

Aldrig sket før.....

Igår blev han puttet halvni - kun et kvarters gråd modsat igår med over en halv time- og slet, slet ikke så insisterende og ulykkeligt...og så sov han indtil jeg gik ind og kiggede til ham kl fem imorges med max spændte bryster. Måske var det endda mig selv der vækkede ham!

Og da han ikke bruger sut er der ikke engang det at døje med...

Kære Gud og Engle, lad det fortsætte i dette gode spor!

Ved ikke hvad der gør forskellen for vi tog jo det hele på en gang

- flytning til eget værelse

-opstart med mos

- falde i søvn af sig selv uden bryst.

Dvs en kold tyrker...

Lige nu sover han middagslur min lille elskede elskede dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk. Krydsede fingre for jer:) sov lille skat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde. Det ligner en tendens der fortsætter! I nat blev der sovet fra 20-06 i et streg så jeg tør godt tro på det nu....

Skal til at vænne mig til at læse bøger og se film om aftenen og vågne forholdsvist veludhvilet...???!

En helt ny verden.

Det bedste er at jeg tror også det er godt for lillemanden med den gode søvn.

Nu kom foråret ind i vores lille hjem :)

Tror helt sikkert at det med eget værelse har været hovedårsag til den bedre søvn.

I stedet for at vi alle tre vækker hinanden på skift.

Jeg tror dog lillemanden savner sin vugge en smule. Han møver sig i hvert fald altid op i venstre hjørne af tremmesengen og kiler sig fast mellem bamse blød og stofbleen :)

Tusind tak for jeres gode tanker, jeg tror de hjalp...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ skønt at høre. Tillykke med nattesøvnen - til jer begge to:) Jeg tror bestemt også den lille skat har godt af at sove længere.

Theodor har forresten altid sovet i sin tremmeseng (vi har aldrig brugt vugge og lift), og han sover ligesådan - trykket helt op i hjørnet. Tror det er en trygheds/hygge-ting, men han har ikke gjort det hele tiden.

Nu håber jeg bar succesen fortsætter hos jer og ønsker rigtigt godt forår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER