Tinakp

Har brug for jeres tøj-ideer til fotografering af 7 mdrs pige....

85 indlæg i dette emne

Ja nu har jeg jo meget spontant besluttet at jeg vil have taget nogle billeder af Elin Marie, som Torben skal have i fødselsdagsgave. Og så nævnte Louise vibe en meget vigtig detalje, som jeg slet ikke har overvejet... nemlig tøjet...

Skal det være en sød lille prinsesse i en flot kjole - eller skal det være noget smart (det kan en kjole også være) buksedragt eller heldragt?

Kom gerne med bud, hjemmesider osv... jeg har nemlig til onsdag middag i næste uge, så jeg kan godt nå at bestille over nettet, men så skal det nok også være snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sidst vi fik taget billeder af lucas, var det helt tilfældigt at han havde en mørkeblå heldragt på, men der sagde fotografen at det var super godt for det fremhævede hans øjne rigtig meget... :) bare lige et fif .. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups :rolleyes

Men som jeg skrev i smalltalk, så skal du overveje hvordan tøjet evt vil sidde, hvis du skal have siddebilleder. Derfor fravalgte jeg kjole. Jeg er helt vilde med Wheat buksedragte. Silke Elia havde bukser og bluse fra Wheat på. Næste gang er jeg næsten sikker på, det bliver en buksedragt - for der ligger/sidder hun nok ikke stille ;) Ellers laver de altså også nogle fine tunikas og så med et par neutrale leggins (kan købes billigt i H&M i mange farver). Jeg vil kigge efter Wheat, Noa Noa eller Aya Naya - og faktisk også i H&M. Så de havde nogle fine buksedragter og skjorter sidst jeg var derinde.

Og igen uden skrift/print og for voldsomme mønstre - det overtager fokus :)

Et par eksempler hurtigt

Noa Noa buksedragt - med en hvid body under

Wheat sommer buksedragt - og så med nogle rosa/støvet lilla body og strømpebukser

Skjorte fra Wheat - med et par leggins under

H&M buksedragt - med hvid body under (to farver)

Føromtalte leggins fra H&M

Eller et par shorts fra fx Noa Noa kunne også være smart

Ihh har fundet den fineste buksedragt fra Wheat, men den ser udsolgt ud de steder jeg ser. Den er nok efterårsvare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen store print (alla peter plys eller Hello Kitty) eller indviklede mønstre.

Noget enkelt, fx ensfarvet body og mørkere bukser, det er pænt både på ligge billeder og sidde billeder.

Eller en fin heldragt.

Eller ensfarvede strømpebukser + body og så en nederdel eller shorts.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ville være så sød i et par hummel overalls med en ensfarvet body under :wub

Synes måske ikke det skal være alt for tøset..... mere sådan smart og frisk.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nogle overalls alla dem her ville være kære til Elin:

post-3698-0-74284500-1362669115_thumb.jp

post-3698-0-40711400-1362669055_thumb.jp

(de er lige til det små til Mie ellers kunne du låne dem, men tror Elin er for stor)

Men ja overalls i det hele taget er bare sødt og tidsløst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nogle overalls alla dem her ville være kære til Elin:

post-3698-0-74284500-1362669115_thumb.jp

post-3698-0-40711400-1362669055_thumb.jp

(de er lige til det små til Mie ellers kunne du låne dem, men tror Elin er for stor)

Men ja overalls i det hele taget er bare sødt og tidsløst.

Enig - kunne bare ikke lige finde nogle på nettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

sidst vi fik taget billeder af lucas, var det helt tilfældigt at han havde en mørkeblå heldragt på, men der sagde fotografen at det var super godt for det fremhævede hans øjne rigtig meget... :) bare lige et fif .. :)

Tak for det! Det er godt at have med i overvejelserne... :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups :rolleyes

Men som jeg skrev i smalltalk, så skal du overveje hvordan tøjet evt vil sidde, hvis du skal have siddebilleder. Derfor fravalgte jeg kjole. Jeg er helt vilde med Wheat buksedragte. Silke Elia havde bukser og bluse fra Wheat på. Næste gang er jeg næsten sikker på, det bliver en buksedragt - for der ligger/sidder hun nok ikke stille ;) Ellers laver de altså også nogle fine tunikas og så med et par neutrale leggins (kan købes billigt i H&M i mange farver). Jeg vil kigge efter Wheat, Noa Noa eller Aya Naya - og faktisk også i H&M. Så de havde nogle fine buksedragter og skjorter sidst jeg var derinde.

Og igen uden skrift/print og for voldsomme mønstre - det overtager fokus :)

Et par eksempler hurtigt

Noa Noa buksedragt - med en hvid body under

Wheat sommer buksedragt - og så med nogle rosa/støvet lilla body og strømpebukser

Skjorte fra Wheat - med et par leggins under

H&M buksedragt - med hvid body under (to farver)

Føromtalte leggins fra H&M

Eller et par shorts fra fx Noa Noa kunne også være smart

Ihh har fundet den fineste buksedragt fra Wheat, men den ser udsolgt ud de steder jeg ser. Den er nok efterårsvare.

Hey tak for alle dine forslag - og er bare helt vild med netop de mærker du nævner. Har selv set på en buksedragt der minder om en af dem, du har foreslået... men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad det skal være... er helt vild med den der sommerbuksedragt fra wheat... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ville være så sød i et par hummel overalls med en ensfarvet body under :wub

Synes måske ikke det skal være alt for tøset..... mere sådan smart og frisk.....

Åh ja, du siger noget - det kunne faktisk være en ide - det har jeg også gerne villet købe til hende alligevel, men har været for nærig. Men nu er der jo en go grund! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nogle overalls alla dem her ville være kære til Elin:

post-3698-0-74284500-1362669115_thumb.jp

post-3698-0-40711400-1362669055_thumb.jp

(de er lige til det små til Mie ellers kunne du låne dem, men tror Elin er for stor)

Men ja overalls i det hele taget er bare sødt og tidsløst.

Hvor er du sød Maja - det ligner faktisk den buksedragt jeg var ved at købe i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved ikke lige om den ville være god til fotoshoot.... men måtte bare lige vise den :wub

http://www.nextdirec...nger-girls/67/3

Årh... den er fed... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går faktisk lidt og overvejer et strut skørt eller hvad det hedder... så hun bliver sådan rigtig "smart"... med leggins under... men kan ikke helt finde ud af. Jeg var i Jane og ko - de havde i neon lyserød og orange og hun sagde at det kunne se godt ud hvis hun sad ned. Og buksedragt kunne let komme til at pose, hvis hun sad ned... Men jeg tænker lidt måske nogle hvor hun sidder, og nogle hvor hun ligger på maven... og både farve og sort/hvid.... Eller hvad tænker I?

Tak for jeres hurtige svar... :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja havde dette sæt på, da hun blev fotograferet, da hun var knap 4 måneder gammel - det roste fotografen meget... (det vil nok være bedst til farvefoto)

Randers39--12-017-3881.jpg

noget lignende kunne være dette

http://babyfryd.dk/images/produkter/44231-165/3.jpg Molo bluse

http://babyfryd.dk/images/produkter/44231-154/3.jpg Bukser

eller dette sæt http://babyfryd.dk/images/produkter/44231-125/4s.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har holdt det forholdsvist neutralt, når vi har leget fotograf herhjemme.

Ensfarvet kjole eller overalls er super søde, og så med en neutral body under :) Jeg er ikke kæmpe fan af strut og halløj, så jeg ville nok vælge noget mere simpelt, og så lade barnet være i fokus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gladest for buksedragter. For de sidder pænt ligemeget hvor aktiv krudtuglen er :-) har en fra wheat som Zoey havde på til 6 mdrs billeder. Den har jeg til salg hvis det er sådan en du søger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja havde dette sæt på, da hun blev fotograferet, da hun var knap 4 måneder gammel - det roste fotografen meget... (det vil nok være bedst til farvefoto)

Randers39--12-017-3881.jpg

noget lignende kunne være dette

http://babyfryd.dk/i...44231-165/3.jpg Molo bluse

http://babyfryd.dk/i...44231-154/3.jpg Bukser

eller dette sæt http://babyfryd.dk/i...4231-125/4s.jpg

Fantastisk billede! :wub og sødt tøj! Det var også en mulighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har holdt det forholdsvist neutralt, når vi har leget fotograf herhjemme.

Ensfarvet kjole eller overalls er super søde, og så med en neutral body under :) Jeg er ikke kæmpe fan af strut og halløj, så jeg ville nok vælge noget mere simpelt, og så lade barnet være i fokus ;)

Ja det kan der selvfølgelig være noget om - man skal nok også tænke lidt på at tøjet ikke skal være for dominerende... det er jo trods alt barnet, der er fokuspunktet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gladest for buksedragter. For de sidder pænt ligemeget hvor aktiv krudtuglen er :-) har en fra wheat som Zoey havde på til 6 mdrs billeder. Den har jeg til salg hvis det er sådan en du søger :-)

Har du den herinde på BK, så man kan se den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gladest for buksedragter. For de sidder pænt ligemeget hvor aktiv krudtuglen er :-) har en fra wheat som Zoey havde på til 6 mdrs billeder. Den har jeg til salg hvis det er sådan en du søger :-)

Åhh den var også så sød, Gitte. Men hvilken størrelse? For Elin er solidt bygget af modermælk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh den var også så sød, Gitte. Men hvilken størrelse? For Elin er solidt bygget af modermælk :wub

Ha ha..... :lol Det var sjovt sagt....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeejjj.... jeg tror at jeg har fundet det tøj Elin skal have på... eller dvs jeg er stadig i vildrede, for der er så mange kjoler at vælge imellem... for ja, jeg tror altså at det kommer til at blive lidt prinsesse agtigt... og det er faktisk ud fra, at jeg ved Torben synes at det er sødt når hun er rigtig piget. "Man må jo godt se at hun er en pige ...." siger han tit...

Men hvordan linker man egentlig til en hjemmeside og et specifik billede? For det er inde på www.nextdirect.com der har de, de fedeste kjoler - sådan rigtig prinsesse kjoler.... uden at være candyfloss-agtig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der er det gode ved at finde sådan en kjole er, også at vi skal til konfirmation og 60 års fødselsdag - så der kunne hun måske have det på også.... og det er nemlig i starten af april - så hun ville stadig kunne passe den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligget i Zoeys tørsalg 74

Men kan se du har fundet en anden løsning :-) jeg har tit overvejet om man ikke kunne skifte tøj på dem, for der er så meget sødt Hehe. Glæder mig da til at se billederne. :-) og sikke en sød ide:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER