wivvi6021

min krop sender forvirende signaler

3 indlæg i dette emne

for en uge siden havde jeg en meget kort mens. 1,5 dag modsat normal 5 til 6 dage!

så jeg har i en uge nu gået og testet med en graviditets test (bare for en sikker heds skyld)

Men de er desværre negative alle sammen.

Da jeg vognede igår morges havde jeg klart udflåd (kun en meget lille smule der kom på papiret når jeg tørrede mig)

Det mener jeg ellers kun jeg plejer at se når jeg skal have ægeløsning(er selvfølig lidt usikker på om det nogle gange har været der af lige vælge og at jeg moske bare ikke har lagt mærke til det før nu, hvor jeg er meget opmærksom på min krop.

er der nogle der ved om klart udflåd kan være et tegn på graviditet ?

eller er det bare et almindeligt tegn på at min æl er på vej inden for den næste uge?

jeg tog en æl i morges og den var en lille smugle svag streg på(men har jo læst at man kun har ægløsning når stregen er tydliger end kontroldstregen!

Stakkels mig for jeg kan ikke rigtigt tage de tegn min krop sender mig seriøst(da mine bryster med det samme plejer at få mølk i bare jeg tænker på babyer (det er nok lidt specielt ved jeg godt, men det er rigtigt nok, de plejer dog ikke at vokse når det sker og i morges da jeg tog min bh af gloede jeg en ekstre gang for de er virkelig vokset (selvfølgelig ikke fra igår men jeg har ligget sy i 5 dage så har ikke lige nærstuderet dem før nu .

Hmm

Er det så et tegn. de er kun en megt lille smugle ømme (alser næsten ikke) og kan heller ikke skelne om det er indbilsk ømhed, så super ømme er de alse slet ikke.

Hvis jeg skal komme i tanke om flere tegn jeg har oplevet gennem de sidste 2 ugers tid, så er det at jeg har været umådeligt træt og haft dårlig og opustet manv, men det kan jeg igen ikke regne med efter som jeg har været sy og spiser penselinpiller det gjore jeg så ikke da jeg var enormt træt , men det kan jo have været min halsbetændelse der var under opsejling.

Hvis ikke der er gevinst så er det røv ireterende at min mave altid ender med at puste sig vildt op, jeg ligner jo en i 6 måned :o( øv

somsagt helt okay hvis jeg er gravid. Har bare ik lyst til at få kommentar om hvor langt jeg er henne hvis jeg slet ikke er gravid.

Er der evt nogle der har en forklaring på min megetn korte mens. Den har altid varet lige længe hvær gang den har kommet siden jeg fik den første gang for snart 8 år siden kram og god dag til jer piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Længden på mens kan sagtens svinge, ISÆR når man tænker for meget over det. Man kan psyke ens krop så meget at hvis man tror man er gravid kommer mens slet ikke eller forsinket eller som ved dig i mindre grad - det er set mange gange før, så det kan skyldes det.

Angående udflåd så Lan det også variere fra måned til måned og det betyder ikke nødvendigvis noget hvornår det er der. Ofte oplever mange det igennem hele cyklussen men at det ændrer konsistens omkring æl og ved graviditet, men det kan sagtens ændre konsistens selvom ingen af delene forekommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i har ganteret ret men hvor er det dog svært at slå sit største ønske ud af hovedet. øv rigtig mange gange held at lykke til jer piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER