Cocomous5

NF

14 indlæg i dette emne

Er der slet ingen af jer der har været til nakkefoldsscanning endnu, eller har fået tid til det? Og til dem der må have været afsted, hvordan er det gået?

Jeg venter personligt selv på en indkaldelse, og kommer den ikke med posten i dag, ringer jeg til dem og hører ad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom posten endelig med det ventede brev. Nf på mandag :loveshower Can't freakin' wait. Bliver så spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg var til NF den 18 februar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg var til NF den 18 februar :)

Det er rigtig, men du smuttede jo over i august gruppen cheater ;) Ej men er seriøst meget overrasket over hvor lidt action der er i denne gruppe. Føler kun jeg skriver med mig selv, ha ha. Selv i oktober og november terminen er der mere gang i den end i sep terminen. Come on chicas :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ingen af jer der har været til nakkefoldsscanning endnu, eller har fået tid til det? Og til dem der må have været afsted, hvordan er det gået?

Jeg venter personligt selv på en indkaldelse, og kommer den ikke med posten i dag, ringer jeg til dem og hører ad.

Venter også på mit brev, intet kommet endnu, men går så også først ind i uge 11 på mandag.

Men ville da være rart med en afklaring, så manden kan nå at få fri også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter også på mit brev, intet kommet endnu, men går så også først ind i uge 11 på mandag.

Men ville da være rart med en afklaring, så manden kan nå at få fri også...

Ja det kan jeg godt forstå. Sidste gang kom mit brev ret hurtigt, og i ret god tid inden selve aftalen, men denne gang kom det 5 dage inden, og det er jo ikke alverden. Jeg håber snart du får dit brev. Det er også dejligt at have dato på hvornår man skal se den lille klump derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger nu stadig med her, men synes godt nok ikke der er meget gang i den herinde, men er heller ikke særligt meget i august gruppen. Så er egentlig mest i terminsgruppen på babyxplore og min mave, hvor jeg er i september terminen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg godt forstå. Sidste gang kom mit brev ret hurtigt, og i ret god tid inden selve aftalen, men denne gang kom det 5 dage inden, og det er jo ikke alverden. Jeg håber snart du får dit brev. Det er også dejligt at have dato på hvornår man skal se den lille klump derinde.

Mener også jeg fik mit brev til NF meget tidligere ved min datter, men har hørt om mange der skulle ringe og rykke for at få en dato..

Nej 5 dage før er godtnok ikke lang tid :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom brevet til NF.

Tirsdag kl. 12.50, så nu kan weekenden kun gå for langsomt... Glæder mig til at se spunken.

Og samtidig kan man med ro fortælle folk at bettefisen herhjemme skal være storesøster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom brevet til NF.

Tirsdag kl. 12.50, så nu kan weekenden kun gå for langsomt... Glæder mig til at se spunken.

Og samtidig kan man med ro fortælle folk at bettefisen herhjemme skal være storesøster :D

Fedt fedt fedt. Det er så dejligt at få den indkaldelse. Jeg vil krydse alle de fingre jeg kan på tirsdag, og så ser jeg frem til en dejlig opdatering :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom brevet til NF.

Tirsdag kl. 12.50, så nu kan weekenden kun gå for langsomt... Glæder mig til at se spunken.

Og samtidig kan man med ro fortælle folk at bettefisen herhjemme skal være storesøster :D

Hvordan gik det? Har tænkt på dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det? Har tænkt på dig.

Tak for dine tanker.

Det gik bare så godt, baby har det fint og så et dejligt hjerteblink og en skøn hjertebanken.

Og fik samtidig et fint 3D billede til prinsessen herhjemme, så hun kunne se lillebrøster :D

Samtidig fik jeg afvide at min termin er rykket til d. 28 September istedet for 30 september, så er nu 12+3 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dine tanker.

Det gik bare så godt, baby har det fint og så et dejligt hjerteblink og en skøn hjertebanken.

Og fik samtidig et fint 3D billede til prinsessen herhjemme, så hun kunne se lillebrøster :D

Samtidig fik jeg afvide at min termin er rykket til d. 28 September istedet for 30 september, så er nu 12+3 :D

:loveshower Stort stort tillykke med de dejlige nyheder. Hvor er det skønt at høre. Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan få lov at stå for september terminsgruppen, sådan vi kan få en update på alles terminer osv. Fantasisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Stort stort tillykke med de dejlige nyheder. Hvor er det skønt at høre. Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan få lov at stå for september terminsgruppen, sådan vi kan få en update på alles terminer osv. Fantasisk :yay

Tak skal du have :D

Vi skal også se om vi ikke kan få noget mere igang herinde i september gruppen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER