Kanske

...

10 indlæg i dette emne

I går aftes sad jeg hos min datter på 4 år for at få hende til at sove. Jeg sad med en lille spilledåse af slagsen hvor man hiver i en snor og så spiller den en vuggevise.

Jeg trak i snoren og placerede spilledåsen på mit venstre lår. Lige efter kunne jeg mærke Malte vende sig i maven så han lå med hovedet direkte ud foran mit ben :wub Han lå helt på tværs for jeg kunne mærke hans små rytmiske puf med fødderne mod det nederste af mine ribben i højre side.

Det er bare så vildt hvor bevidst han er allerede!! Tænk engang at han fulgte lyden :wub

Er jeres babyer også begyndt at reagere på stimulation? Jeg kan tromme let på maveskindet og få ham til at skubbe tilbage. Desuden sparker han mig hver gang jeg lægger pres på maven ^_^ F.eks. når jeg har armene over kors. Eller når far læner sig ind over maven for at kysse mig :)

Ja det er lidt fascinerende hvor tidligt de kan høre den slags, men han kunne åbenbart lide lyden. Jeg har prøvet at provokere ham ved at skubbe til maven, men han gider ikke sparke igen. Måske har jeg ikke kunnet mærke ret meget da moderkagen ligger ud mod maven. Men hver gang jeg bukker mig forover for at tage sko på, bliver der proteseret derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever protester der inde fra når jeg bukker mig, og med pres på maven, fx med armne eller kæresten som du selv skriver..

- han reagere også på lyde. - hvis jeg pludselig taler (går jo alene i dagtimerne, og tier stille;) ) og hvis Brian

står tæt på mig, eller når vi ligger i sengen og snakker, så vender han

sig der inde.

- jeg skal til München i weekenden og vi skal på stadion

og se fodbold, og er virkelig spændt på hvordan han reagere på de 70.000 mennesker som larmer og hopper..

- jeg skal heldigvis stå godt beskyttet mellem to store mænd.. :)

- sidst jeg var med, var det helt stille og roligt, men selvfølgelig med mega jubeludbrud når der var mål..

Og så sparker han virkelig meget, når vi har sex. det er lidt frustrerende - skal man vist lige vænne sig til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så sparker han virkelig meget, når vi har sex. det er lidt frustrerende - skal man vist lige vænne sig til.

Min mand fik et spark indefra... under sex.... på et meget følsomt sted - her den anden dag. Det var en mood-killer af dimensioner...! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand fik et spark indefra... under sex.... på et meget følsomt sted - her den anden dag. Det var en mood-killer af dimensioner...! :lolhit

Aj det har jeg aldrig hørt om før! Stakkels farmand ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand fik et spark indefra... under sex.... på et meget følsomt sted - her den anden dag. Det var en mood-killer af dimensioner...! :lolhit

Nej den har jeg sgu heller aldrig hørt før. I tror ikke bare det var livmoderhalsen han ramte? Når min kæreste og jeg har sex joker vi lidt med at nu ligger lillemanden og tænker "ååååh nej nu er han der IGEN!!!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej den har jeg sgu heller aldrig hørt før. I tror ikke bare det var livmoderhalsen han ramte? Når min kæreste og jeg har sex joker vi lidt med at nu ligger lillemanden og tænker "ååååh nej nu er han der IGEN!!!"

Hahahaha :-) jeg har også før haft tanken :-) jeg har så formuleret det som: "Aj nu stopper de simpelthen - jeg blir jo søsyg" :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej den har jeg sgu heller aldrig hørt før. I tror ikke bare det var livmoderhalsen han ramte? Når min kæreste og jeg har sex joker vi lidt med at nu ligger lillemanden og tænker "ååååh nej nu er han der IGEN!!!"

Bestemt ikke livmoderhalsen - for han bevægede sig slet ikke. Vi var færdige og lå bare og hyggede lidt inden han trak sig ud... Jeg er 100 procent sikker...

Jeg mærkede tre meget kraftige spark ned mod min blære. Jeg kommenterede det efter de to første at han godt nok havde gang i den derinde og så mærkede vi begge nr. 3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestemt ikke livmoderhalsen - for han bevægede sig slet ikke. Vi var færdige og lå bare og hyggede lidt inden han trak sig ud... Jeg er 100 procent sikker...

Jeg mærkede tre meget kraftige spark ned mod min blære. Jeg kommenterede det efter de to første at han godt nok havde gang i den derinde og så mærkede vi begge nr. 3.

:lol Det var da altid noget at I var færdige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahahaaa han bankede vel bare igen ! hvem er det dér banker - det er ... hahaha

her mærkes ikke meget endnu :( er begyndt at mærke en lille bitte lille smule svage spark uden på. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER