blomst27

Hvor finder jeg flotte ammebh'er?

15 indlæg i dette emne

Girls, jeg gider ikke ligne en karklud mere og mine ammebh fra carriwell og triumph er gode men Ikke pæne...

Idag var jeg i Lyngby og tjekkede magasin, hunkemøller og wunderwear men enten havde de slet ikke noget eller bare standard sort og hvid..

Nogen der har noge tips til hvor man kan finde nogle med blonde etc. ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for min fra Change

http://change.com/dk/lingerie/bh/amme.html#isPage=4

Ihhh tak :) det var den ene butik jeg ikke var i haha. Men er der bøjle i? Ser sådan ud og har læst noget om at det er dårligt for mælkeproduktionen? men det er lige sådan en jeg vil have, den ligner nemlig en alm. Flot bh der ikke skriger baby og mælk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh tak :) det var den ene butik jeg ikke var i haha. Men er der bøjle i? Ser sådan ud og har læst noget om at det er dårligt for mælkeproduktionen? men det er lige sådan en jeg vil have, den ligner nemlig en alm. Flot bh der ikke skriger baby og mælk ;)

Ja der er bøjle, men ingen fyld eller vat. Jeg synes den sidder rigtig godt og bruger ikke andre (kun om natten). Og mht mælkeproduktionen så har jeg stadig mere end rigeligt og fuldammede til 6 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fra Amorelia, som jeg har boet i siden jeg fik den! Den er uden boejle, men har blonder og sidder fantastisk! :loveshower

Proev hos purlog & Persille - jeg har denne her .:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt på lace.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig glad for min fra Change

http://change.com/dk...e.html#isPage=4

Den har jeg lige købt... Ammer godt nok ikke lige endnu, men skulle have en ny BH og tænkte, at det jo KAN være, at jeg kan bruge den mens jeg ammer også... Og den er fiin og dejlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har nogen flotte på Coop.dk, der er mine købt, og jeg har været rigtig glade for dem. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

1000 tak piger! det er bare super!! Men hvordan ved man ens str.? den har jo ændret sig efter mælken løb til etc.? :blush tænker når man bestiller på nettet!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ser super ud, har du købt noget der? Når det kommer fra NZ, så er der vel moms på?? :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke, men mærket blev nævnt en del på et babysite, jeg var på tidligere, og der var de fleste vist ret tilfredse.

Jeg har lige prøvet at google Hotmilk, og jeg kan se, der findes en del forhandlere i EU, og også i Danmark:

http://www.google.com/search?q=hotmilk&rls=com.microsoft:da:IE-Address&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGHP_daDK425

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hotmilk faaes ogsaa hos Purloeg & Persille. Hvis du kan, kan du jo tage i en H&M og proeve grimme bomuldsammeBH'er for at finde din str :P Eller et andet sted, hvor du kan proeve en hvilken som helst BH, saa du har en ide om, hvad der fungerer bedst for dig. Jeg har samme kopstr., men en str. stoerre i omkreds. Ellers kan du bruge size-guiden paa Amorelias egen hjemmeside. Den passede perfekt paa mine ammebryster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa jeg har saa to af de grimme bomuldsBH fra H&M, som jeg brugte i sommervarmen, men naeste ammesommer bliver altsaa i en bomulds fra Amorelia!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER