wivvi6021

havde jeg mens eller implatationsblødning hvad tror i

6 indlæg i dette emne

Hej jeg kommer lige med lidt saftige detaljer først.

Jeg plejer altid at have en meget kraftig mens, hvor jeg sjældent når at skifte bind inden de løber over, den starter altid stille op og så bliver den meget kraftig i somregl 2 fulde dage, for der efter at tage en pause om natten, her efter plejer jeg så at have en stille blødning hvor bindene godt kan nå at følge med alser normal styrke blødning har jeg så efterfølgende i 2-3 dage efter pausen.

Denne gang startede det også ud som det plejede (stille og rolig for der efter at tage til i styrke. Jeg har bløt fra om morgenen hvor det altid plejer at starte. blødningen var kun på normal styrke, det vil sige at jeg godt kunne nå at følge med i at skifte bind. Skiftede ca 4 gange inden det blev aften. Så var min mens væk natten over uden at den for alvor var nået at blive meget kraftig.

næste morgen startede den op igen og jeg forberedte mig på at den nu ville blive rigtig kraftig, jeg blødte 2 bind mere på den normale styrke hvor efter det så gik helt væk og jeg har ikke blødt siden.

Det vil sige at min mens kun har varet 1,5 dage og det er hvis jeg tæller natten med.

Hmmm Det kan jo godt være stress selv om jeg ikke føler mig stresset men der forgår mange ting i mit liv.

Kan det være en implatationsblødning og hvad er sansynligheden for at min mens bare bliver korter med min alder. Jeg er 29 år nu ? mange kram til jer fra wivvi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mens kan jo svinge meget og godt ændre sig med tiden. Jeg har selv haft det sådan, men så blev det også pludselig mindre og er det stadigvæk.

Og så bliver det helt sikkert meget påvirket af stress. Hvis jeg har haft meget travlt i perioder, så pletbløder jeg nærmest bare.

Hvis du siger, at der sker mange ting for tiden - og du måske tænker meget over det med, om du er gravid, så kan det sagtens bare være derfor.

Umiddelbart synes jeg det lyder som mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig haft en implantationsblødning, men min mens har varieret meget siden jeg smed p-pillerne - meget ligesom du beskriver. For mit vedkommende har det desværre ikke skyldes graviditet, men ksn 100% sætte mig ind i hvordan du har det. Man vender hvet en strn, en negativ test kan vise forkert og menstrutionen kan være implantationsblødningen :-) Håbet at det for dig ER tegn på grsvifitet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart, vil jeg mene implantationsblødning er en meget mild blødning, og så vidt jeg ved skulle den jo komme INDEN det tidspunkt man har mens (den kommer jo når ægget sætter sig fast 1-7 dage efter befrugtning, altså 7-14 dage INDEN forventet menses..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har blødt ved begge mine graviditeter da ægget satte sig fast. Denne gang kom der en blødning med frisk blod om aftenen som så pludselig var nærmest væk næste morgen hvor jeg var 3+4 ! og der tog jeg så en positiv g test. fordi jeg synes kroppen opførte sig noget mystisk og jeg huskede jeg også blødte i starten første gang jeg var gravid .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Implantationsblødning er en MEGET mild blødning.

Jeg noterede mig faktisk at den var der - men kun fordi jeg tilfældigvis bemærkede en lille farve, da jeg havde været på toilettet. Der kom ingenting i mine trusser...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER