Guest Diden

Salg af kravlegård eller ej? (8 mdr gammel baby)

9 indlæg i dette emne

Jeg overvejet kraftigt at sælge vores kravlegård. Lærke har ikke brugt den i ca 3 mdr, og den står bare og fylder.

Samtidig med ville jeg være træt af at have solgt den hvis vi får brug for den igen.. Dog synes jeg ikke det virker dertil.

De gange jeg har puttet hende derned inden for den sidste måned bliver hun hurtigt træt af det og sur.

Som overskriften siger er Lærke 8 mdr gammel nu. Hun kommer ikke så meget rundt (endnu) men det kommer nu nok.

Hvad med jer? Har i haft lignende situationer, og fik i brug for kravlegården senere hen eller hvordan og hvorledes? :)

Tak på forhånd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror sagtens du kan sælge - i baby kalenderen står der at man bør tage børnene ud af kravlegården når de er 6 mdr så de har mulighed for at komme mere rundt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse er træt af sin, så vi bruger den sjældent. Vi gemmer dog vores til næste barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madison bliver ni mdr på fredag og vi har faktisk heller ikke brugt kravlegården. Men nu triller hun rundt, øver sig i at kravle og kan sidde selv. Og når jeg feks skal i bad eller på wc så sætter jeg hende i den så hun ikke kan lave ulykker og komme til skade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig brugt kravlegården.. Jeg tænker dog den netop er god som "begrænset opbevaring" når først babyen kommer rundt - fx når man er på toilet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at den der feks kunne være god at have.. Men jeg ved snart ikke... Puha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at den der feks kunne være god at have.. Men jeg ved snart ikke... Puha..

Du kan jo vente lidt og se når hun kommer mere rundt om dn er nødvendig. Og hvis ikk så er det bare at gemme den væk ellersælge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aldrig brugt kravlegården.. Jeg tænker dog den netop er god som "begrænset opbevaring" når først babyen kommer rundt - fx når man er på toilet...

Det var også det jeg brugte den til da pigerne var i den alder. Så vidste man hvor de var, når man skulle på toilet eller i bad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nu også glade for den. Dels fordi, der så er styr på Bjarke, hvis han lige er nødt til at være alene et kort øjeblik. Og dels, når han lige skal "vågne færdig" i ro og fred efter en lur udenfor..vores store dejlige labrador vil nemlig så gerne hilse på ham med det samme, men det kan godt være lidt overvældende, hvis man ikke er helt vågen. Og så nyder han at bruge tremmene/siden som træningsbænk...når han øver sig i at rejse sig op ;)

Så jeg ville nok vente lidt endnu med at sælge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER