Emy

Er der andre der ikke har født endnu...?

14 indlæg i dette emne

Jeg er i dag 40+6 og der er ingen tegn på at fødslen har tænkt sig at gå i gang.... :( Havde termin den 24/2. Har da nogle plukveer, og indimellem har de været næsten regelmæssige, men så er de stoppet igen.

Min baby er stor og stærk, og han sparker og rumsterer ufortrødent videre, selvom der slet ikke er mere plads i min udpinte mave. Det gør virkelig ondt nogle gange, og han kan blive ved uden pauser i timevis. Det er jo bare tegn på, at han er sund og rask, men lige nu er det virkelig svært at glæde sig over det - vil så gerne have at han kommer ud til os i stedet! Jeg bliver sat i gang den 7. marts, men vil såå gerne gå i gang af mig selv inden... Og synes, der er lang tid til den 7. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 Hæng ud! Og sov!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af :kram til dig

Det er hårdt til sidst, men hold fast i at for hver dag der går, så er der en mindre til han kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :biglove I har ret, der er ikke andet for end at holde ud, men puuha altså.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh stakkels dig :kram :kram han skal nok komme ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :) :kiss Nu er det heldigvis i morgen, at de sætter mig i gang, så mon ikke vi ser ham inden ugen er omme.... :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber på det går hurtigt når du bliver sat i gang. Jeg blev også sat i gang og det gik hhurtigt. Jeg fik en stikpille til natten kl 23.30 kl 6 lagde de noget gelé kl 8 gik vandet og kl 12.49 var han ude. Så det kan lade sig gøre ;) Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha så er det idag.... sender dig masser af tanker....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Dejligt at høre om en så hurtig fødsel efter igangsættelse! Vil forsøge at gøre dig kunsten efter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber på det går hurtigt når du bliver sat i gang. Jeg blev også sat i gang og det gik hhurtigt. Jeg fik en stikpille til natten kl 23.30 kl 6 lagde de noget gelé kl 8 gik vandet og kl 12.49 var han ude. Så det kan lade sig gøre ;) Held og lykke.

Tak :) Dejligt at høre om en så hurtig fødsel efter igangsættelse! Vil forsøge at gøre dig kunsten efter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha så er det idag.... sender dig masser af tanker....!

Tusind tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hep hep hep og masser af kram :glad lad os så få en :hurra mere, stork stork langeben kom lige med en baby mere :stork held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hep hep hep og masser af kram :glad lad os så få en :hurra mere, stork stork langeben kom lige med en baby mere :stork held og lykke.

Tak :loveshower Blev undersøgt, spiste den første pille, og tog hjem igen. Så er det jo bare at vente og se!!!! :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nok en baby til jer i morgen skal du se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER