Mor til I

Romantisk weekendophold

14 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Min mand har snart fødseldag og tænkte på at få tøsen passet og tage ham med på en romantisk weekendophold inden vi bliver 4 i familien og får travlt med bleskift og natteroderi igen. Jeg tænker evt på et slotsophold, men andet er også muligt.

Kom frisk har I nogle gode bud gerne med egen erfarring??? :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor skal det helst være henne i landet? Vi har fx været på comwell spa i Nordsjælland i det var bare rigtig lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været på Gilleleje badehotel. Super skønt!

Men jeg kan anbefale at tjekke diverse tilbudssites (takeoffer, dagens getaway osv) der er ofte sådan nogle ophold til halv pris :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i Vestjylland, så jeg tænkte måske noget herovre eller på Fyn... Tak for fiffene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kig lige hvad Skarrildhus har, det er så flot derude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kig lige hvad Skarrildhus har, det er så flot derude.

ja det var en god idé. Vi holdte vort bryllup der....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det var en god idé. Vi holdte vort bryllup der....

Så ville det da være top romantisk :-) kan du anbefale at holde bryllup der? Vi har planer om at der er der vi vil holde det når tid er nemlig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville det da være top romantisk :-) kan du anbefale at holde bryllup der? Vi har planer om at der er der vi vil holde det når tid er nemlig :-)

Maden er hvert fald helt i en klasse for sig.... Det bedste mad jeg nogensinde har fået! Og der er jo bare så smukt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maden er hvert fald helt i en klasse for sig.... Det bedste mad jeg nogensinde har fået! Og der er jo bare så smukt!!

Helt enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville det da være top romantisk :-) kan du anbefale at holde bryllup der? Vi har planer om at der er der vi vil holde det når tid er nemlig :-)

Ja det er super. Den bedste service og lækre lokaler, dog kunne selve festsalen godt bruge at minde lidt mere om de øvrige lokaler. Langt de fleste af vores gæster valgte at overnatte og spise morgenmad med os. De vil ikke have man kommer derud og prøvesmager menuen for som de siger skal der være en overraskelse smagsmæssigt. Deres brudesuite er superlækker også.

Håber vi får mulighed for at holde kobberbryllup der også....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er super. Den bedste service og lækre lokaler, dog kunne selve festsalen godt bruge at minde lidt mere om de øvrige lokaler. Langt de fleste af vores gæster valgte at overnatte og spise morgenmad med os. De vil ikke have man kommer derud og prøvesmager menuen for som de siger skal der være en overraskelse smagsmæssigt. Deres brudesuite er superlækker også.

Håber vi får mulighed for at holde kobberbryllup der også....

Aj det lyder da bare til at de er rigtig gode til det der med bryllupper. Det der med overnatning og fælles morgenmad er også noget af det vi har snakket om som rigtig hyggeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer Fakkelgården nede ved grænsen, så kan det kombineres med indkøb til rund fødselsdag og barnedåb ved grænsen.... Der har man adgang til badeland (godt for hvalen her) og gourmetmiddag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj det lyder da bare til at de er rigtig gode til det der med bryllupper. Det der med overnatning og fælles morgenmad er også noget af det vi har snakket om som rigtig hyggeligt...

Glemmer aldrig den dag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for indput. Så er der bestilt luksusophold på Fakkelgården.... Vi har aldrig fået taget os sammen til en kærestetur siden vi blev forældre første gang i 2007, så det er vist på tide inden den står på natteroderi og bleskift igen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER