Stugan

Søvnløs og frustreret

7 indlæg i dette emne

Kære BK kvinder

Nu har jeg ligget søvnløs i flere timer efter at have drevet manden til vanvid hele aftenen, så håber at I vil lægge øre til mine forvirrede tanker :-)

Vi har været igang med projekt baby siden november, indtil videre uden gevinst. Min cyklus har ligget meget stabilt på 26 dage, men er nu et par dage over tid. Det er jo ikke ret meget, men føles som en evighed. Det bliver så heller ikke bedre af at jeg har haft mens smerter en hel uge nu, så tror hele tiden at mens kommer. Tog en tedt igår, men den var bragende negativ. Er normalt relativ afbalanceret, men blev simplthen så ked ag det - For ttoede virkeligt, at den var der denne gang. Nu er der så gået et døgn merr uden mens, så nu starter håbet igen - måske kunne det alligevel være... Hmmm kan vel ikke gøre andet end at vente og prøve ikke at tolke alt for mrget på alle de mærkelige signaler, som min krop sender. Har fx helt vild kvalme nu, men det tror jeg da pokker, når jeg har været vågen den halve nat :-) Nå, vil teste igen søndag morgen, hvis mens ikke når at komme inden da.

Sov godt derude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med dig.. Håber du har fået lidt ro på dit hoved... Det at du ikke har fået mens kan betyde alt fra at du er gravid og først kan teste sent til at du bare har psyket din krop så meget at din mens bare er forsinket... Det er kun tiden der kan give svar... Krydser fingre for en positiv test :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels dig, jeg kender for godt din situration. Jeg her selv haft det sådan gennem et halvt år og hvær gang jeg fik min mens håbede jeg så på det var en implatationsblødning. Nu har jeg så bestemt mig for at sætte projekt baby på standbay i 1,5 år fordi det er for hårdt at håbe hvær gang.

Så er skæbnen selvfølig at min mens kun har varet 1,5 døgn frem for 4 og så starter jeg jo forfra for hvad betyder det. Jeg kan også først teste fra om 14 dage gætter jeg på.

Det tyder da godt at din mens er blevet væk ind til vidre, jeg krydser virkelig fingre for dig kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du testet søndag?

Ellers en rigtig øv-situation at stå i. Og forstår alt for godt dine tanker. Håber du får en positiv test :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig udemærket. Har også haft en relativ normal cyklus i mange måneder da den pludselig lod vente på sig i flere dage. og blev ved med at teste negativ og håbede og håbede fordi mens ikke kom. Men den kom til sidst. Jeg havde bare psyket min krop.

I sidste omgang havde jeg en hel masse andet at tænke på og VUPS så var cyklus kort igen.

Så selvom det er skide svært (JEG VED DET) så prøv ikke at fokusere på det. eller begynd at forvente din mens en uge senere. Det giver kroppen noget ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar, et dejligt at høre at jeg ikke er den eneste skøre kvinde derude :-) Jeg testede søndag - negativ. Mens er stadig ikke kommet, så ved ikke hvad der foregår for min krop. Prøver, prøver, prøver at tænke på noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder også som om, at du enten er gravid og først kan teste det sent, eller at du har psyket kroppen så meget. Man kan jo få alle symptomer på graviditet (inklusiv udebleven menstruation), hvis man tænker så meget på det at få et barn eller man virkelig bare ønsker sig det så meget.

Held og lykke. Jeg krydser fingre for, at det er graviditet :)

Måske skal du prøve at lave noget helt andet i nogen dage og så måske først teste på søndag? Så du tvinger dig selv til at tænke på noget andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER