Carcassonne

Årsopgørelse - Restskat eller penge retur

77 indlæg i dette emne

Hej folkens :)

Får i penge retur eller skal I betale restskat?

Jeg får 1600 kr retur og kæresten får knap 500 kr. Dog er der en fejl i kærestens så han mangler et fradrag på 60 kr., men det batter jo ikke meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået 18.000 så hurra hurra :D men også tiltrængt nu vi lige har købt hus, så de kommer til at gå til praktiske ting og tilbagebetaling af lån ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden min har udvidet - så så vidt jeg ved kan vi ikke se vores før om nogle måneder... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg får omkring 3600 kr. tilbage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også gift med en selvstændig, så vi må væbne os med tålmodighed.. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fatter hat af, at tjekke det, så har en mor, der står for at ordne det. Men tror ikke jeg skal have noget tilbage, og heller ikke at skulle betale. Jeg har en stor kæmpe frygt for, at få en kæmpe regning, så betaler heller lidt mere i skat hver måned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmper for at komme ind på siden, men den melder hele tiden fejl :prik Men jeg tror, jeg skal af med et eller andet tåbeligt lille beløb a la 28 kr. Sådan plejer det at være :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand hareget firma som bierhverv, så jeg må pænt vente til juni med at få min opgørelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu lykkedes mig at trænge igennem til tast-selv på skats hjemmeside. De skriver at der er ventetid og at jeg derfor får et kønummer.

Jeg er nr. 118931. Så der er 22592 foran mig i køen. Det er sgu da god skat-humor :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ingenting af det skat... Men det ser ud til jeg skal have omkring 4500 kr tilbage... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmper med at komme igennem... Men manden skal have penge tilbage... Som er fantastisk da vi jo skal flytte lige om lidt :-)

Kommer med opdatering når jeg trænger igennem køen som er noget lang på skats hjemmeside... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder også i kø og har gjort det det meste af aftenen - kunne også bare vente til i morgen, men er simpelthen for nysgerrig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder stadig i kø, og nu skriver den at køen er pauset :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har køen også været pauset lææænge - mega irriterende! Tror bare jeg går i seng, så må jeg tjekke det i morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lettet.. Jeg skal betale 1200kr.. Men jeg frygtede det var mere. I januar sidste år, glemte min chef nemlig at trække skat, så fik en hel månedløn uden noget skat var trukket.. :) Så vi havde sparet 10000kr op til det :) Så føler lidt jeg får penge alligevel :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I først omgang et smæk på 10.000, men nu har jeg rettet befordring, så håber at gå i nul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have lidt tilbage så vi er tilfredse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have 519 kr til bage, manden skal betale 5000

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. jeg skal betale 5000, men jeg vil da lige ind og tjekke om de har glemt mit befordringsfradrag, for det gør da alligevel lige en kæmpe forskel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået 18.000 så hurra hurra :D men også tiltrængt nu vi lige har købt hus, så de kommer til at gå til praktiske ting og tilbagebetaling af lån ;)

Pudsigt - Søren og jeg fik også 18.000 kr. tilbage tilsammen sidste år, da vi jo næsten lige havde købt hus. De faldt på et tørt sted! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra - de havde heller ikke taget mit befordring med! Så i stedet for at skulle betale 5000 får jeg nu hele 676 kr tilbage!.. :yay

Så har jeg jo faktisk lige tjent 5600 kr.. hvad skal de bruges på? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal betale 6800, men så kunne jeg jo bare have været mere vågen! Men surt er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - prøvede lige at åbne siden og jeg har fået en plads i køen med 118.204 foran mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal begge have penge tilbage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - prøvede lige at åbne siden og jeg har fået en plads i køen med 118.204 foran mig :D

Skulle liiige til at spørge om der var nogle der sad i mega-lang kø :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER