Miss_matilde

Melder min ankomst <3

5 indlæg i dette emne

Hej Piger

NU vil jeg gerne melde min ankomst hos jer - efter jeg igår så "Blåbær" være HELT PERFEKT til scanningen på klinikken <3

Hedder Christina (bliver dog kaldt Stinna) og er gift med min vidunderlige mand Henrik. H er 30 og jeg 27.

Vi har kæmpet i lige knap 7 år med behandling for at nå her til (den 17 marts - ville vi være gået ind i det 8'ende år).

Vi bor på det skønne Øst Fyn - H er oprindelig sydfynbo - hvor jeg oprindeligt kommer fra Sdr.jylland (med forældre fra henholdsvis nordjylland og midtjylland).

For nogle år siden købte vi vores eget hus - og her bor vi sammen med vores 9 årige røde hankat: Mikkel <3

H og jeg arbejder sammen på kontor i svigerfars firma. Der har i alt 5 afdelinger (korn og foderstof).

Er oprindeligt uddannet kosmetolog, makeup artist og nail artist - og har siden hen dygtig gjort mig selv indenfor grafisk design.

Elsker at illustrere, redigere billeder, tage billeder osv.

Hvis man skal beskrive mig med et enkelt ord må det være: Multi-kreativ <3

Håber jeg må være en del af jeres lille gruppe herinde (har fulgt med siden den blev åbnet ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til gruppen :)

Og KÆMPE stort tillykke med graviditeten - hvor er det fantastisk efter så mange års kæmpen :loveshower

Håber du bliver glad for at være med herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også stort tillykke herinde :) (på bx gemmer jeg mig under profilnavnet Britta H, hvis det er at gemme sig :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger

NU vil jeg gerne melde min ankomst hos jer - efter jeg igår så "Blåbær" være HELT PERFEKT til scanningen på klinikken <3

Hedder Christina (bliver dog kaldt Stinna) og er gift med min vidunderlige mand Henrik. H er 30 og jeg 27.

Vi har kæmpet i lige knap 7 år med behandling for at nå her til (den 17 marts - ville vi være gået ind i det 8'ende år).

Vi bor på det skønne Øst Fyn - H er oprindelig sydfynbo - hvor jeg oprindeligt kommer fra Sdr.jylland (med forældre fra henholdsvis nordjylland og midtjylland).

For nogle år siden købte vi vores eget hus - og her bor vi sammen med vores 9 årige røde hankat: Mikkel <3

H og jeg arbejder sammen på kontor i svigerfars firma. Der har i alt 5 afdelinger (korn og foderstof).

Er oprindeligt uddannet kosmetolog, makeup artist og nail artist - og har siden hen dygtig gjort mig selv indenfor grafisk design.

Elsker at illustrere, redigere billeder, tage billeder osv.

Hvis man skal beskrive mig med et enkelt ord må det være: Multi-kreativ <3

Håber jeg må være en del af jeres lille gruppe herinde (har fulgt med siden den blev åbnet ;))

Hvor er det fantastisk at se dig herinde!!! Stort tillykke, er så glad på jeres vegne! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal være så hjertelig velkommen :biglove Det er så fantastisk!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER