Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Jeg er 18+0 :)

Det er helt fantastisk. SÅ livsbekræftende! :loveshower

Kunne jeg godt forstille mig.... Så er der jo ikke så kang tid til at det evt kan ske for mig.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er bare så glad og lykkelig efter den fantastiske scanning i går! :loveshower

Har dog hovedpine i dag, det kunne jeg godt klare mig uden. Og er totalt uden arbejdslyst, men bør virkelig snart tage mig sammen!

Tillykke med en fantastisk scanning.. :loveshower så skønt at se ens baby..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige ønske jer alle en rigtig dejlig weekend... :yay nyd solen, jer selv, familie, venner og ikke midst jeres maver :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 dage til vi får kønnet at vide!!!!!

God weekend til jer alle!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige ønske jer alle en rigtig dejlig weekend... :yay nyd solen, jer selv, familie, venner og ikke midst jeres maver :P

God weekend til dig også! :kram2

12 dage til vi får kønnet at vide!!!!!

God weekend til jer alle!!

Uhh... Det er så spændende! Her er der 6 dage til - er ved at gå til af spænding! Har du en fornemmelse?

God weekend! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh... Det er så spændende! Her er der 6 dage til - er ved at gå til af spænding! Har du en fornemmelse?

God weekend! :kram2

Næsten alle tror det bliver en dreng, men jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse for hvad det bliver! Sålænge at det ikke bliver hundehvalpe,som jeg har drømt :lolhit

T og jeg har væddet - han på dreng og jeg på pige - en middag på bones, så nu må vi se hvem der ender med at skulle gi'!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten alle tror det bliver en dreng, men jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse for hvad det bliver! Sålænge at det ikke bliver hundehvalpe,som jeg har drømt :lolhit

T og jeg har væddet - han på dreng og jeg på pige - en middag på bones, så nu må vi se hvem der ender med at skulle gi'!!

God idé! Den tror jeg også lige jeg foreslår herhjemme :lol

Ja, hundehvalpe ville da være lidt træls.. Selvom de er søde :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååå endnu en omgang kvalme og opkast... Har I andre også stadig problemer med det?

Derudover har jeg jævnligt spændings hovedpine, hvilket ikke er så fedt, når man ikke vil spise smertestillende :blink

Derudover går det fint og jeg glæder mig til den 22 hvor jeg skal se baby igen :loveshower

Det bliver dejligt :biglove

p.s. jeg tror humørsvingningerne også er begyndt at ramme mig nu ;) Er begyndt at blive overvældet mere og mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalmen er væk her (7-9-13), men jeg har også rigtig meget spændingshovedpine.. Jeg er heller ikke vild med smertestillende, men jeg tager en panodil i ny og næ, når det bliver alt for træls. Ellers kan jeg sgu ikke gå på arbejde, og det er jeg nødt til. Så det er der bare ikke noget at gøre ved :)

Uhh ja, jeg tuder også over det mindste - det er så pinligt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun kvalme når jeg ikke husker at få mad.. :puke Men hovedpine døjer jeg også med! Dog ryger der en panodil ind i ny og næ (vist sket to gange i graviditeten..). :blush

Og så kan jeg vist også melde mig ind i klubben af hormonelle kvinder. Ikke at jeg er specielt grådlabil, men i går aftes efter jeg var gået i seng, blev jeg pludselig mega tungsindig, uden noget at have det i.. :boo Det er godt nok ikke rart! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle gange gået rundt med hovedpine i flere dage, og så er det rigtigt svært at arbejde med børn :wacko

Men det er selvfølgeligt et valg at jeg har valgt smertestillende fra...

jeg overvejer at finde en massør der har en gravid briks og se om det virker, tror bare at det vil blive dyrt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis massageordning på arbejdet, men det kan godt være jeg skal omkring en akupunktør for at afhjælpe det helt. Min massør siger at det også kan hjælpe rigtig godt mod spændingshovedpine.. Så det kan du da også prøve? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der stadig kvalme og opkast hver dag. Akupunktur igen i morgen og hun truede m saltvand drop sidst. Suk

Hovedpine helt vildt men nok også grundet dehydrering som jm snakker om :(

Ellers prøver jeg og nyde hver dag. Lave små praktiske ting. Men svært med en ryg der helt siger fra nu...

Tæller ned til MD.. Dagen efter min fødselsdag <3

Brugte lige min doptone igår - og hørte min lille prinsesse... <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det egentlig meget godt i øjeblikket. Ingen kvalme, hovedpine eller svimmelhed. :)

Døjer kun med lavt energiniveau og humørsvingninger. - Øj, hvor kan jeg blive hidsig over små dumme ting..

Men de små spark fortsætter, og igår gav lillesøster sin far et par karatespark. Så nu har han også mærket hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brændte min akupunktur jm af i morges :( Besvimede 2 gange inden jeg kom ud af døren... og da jeg endelig var i stand til at ringe til svangreklinikken var det uden for deres telefontid. SUK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 30 timer og 17 minutter er det tid til kønsskanning... But who's counting?? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik fat i svangreklinikken ang. jeg igår brændte min aku jm af... og nu skal jeg møde op ved skadestuen på sygehuset - og vurderes om jeg skal indlægges... :( Har måtte ringe til eks manden for at få ham til at køre mig. Har virkelig ikke lyst til at se ham.. men det er os hans barn... og jeg skal ikke køre nogen steder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik fat i svangreklinikken ang. jeg igår brændte min aku jm af... og nu skal jeg møde op ved skadestuen på sygehuset - og vurderes om jeg skal indlægges... :( Har måtte ringe til eks manden for at få ham til at køre mig. Har virkelig ikke lyst til at se ham.. men det er os hans barn... og jeg skal ikke køre nogen steder..

jeg er glad for at du har fået fat i dem... jeg tænker da også, at de har en akut telefon på det sygehus du skal føde på ... At besvime som du gør kan altså ikke være normalt :huh

Jeg håber at de finder dig en løsning og at du holder ud at se på x´en :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 30 timer og 17 minutter er det tid til kønsskanning... But who's counting?? :blush

uuuh gid det var mig... er det så en privat scanning eller ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

uuuh gid det var mig... er det så en privat scanning eller ?

Ja, det var halvdelen af min fødselsdagsgave fra min søde mand. :wub Han synes lidt det var en snydegave, da det reelt set også er 'til ham', men det er mig der ikke kan vente til MD. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at høre hvad der gemmer sig derinde, FruLR! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at høre hvad der gemmer sig derinde, FruLR! :loveshower

Jeg er også helt elektrisk af spænding, og forbander mig selv langt væk, for først at bestille tid til kl' 16.30.. ;). Men okay, Tim kunne ikke før, så lad os give ham skylden. :P Og jeg har jo også lige en tid hos jordmoderen... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom med bud damer! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom med bud damer! ;)

Helt klart en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER