MissM

Pusletasker...

23 indlæg i dette emne

Okay - jeg tilstår! Noget af det der faktisk fylder mest i mit hoved, er den skide pusletaske! Jeg har en fra sidst, men synes ikke rigtig den er super til hverdagsbrug. Den er fin til overnatning, for den er stor og med plads til mange ting.

Finder jeg en eller anden taske som er bedre til hverdag har jeg bestemt at jeg gerne må købe.

Jeg har brug for jeres hjælp for jeg synes det er en jungle og billeder på hjemmesider viser sjældent nok om indretningen. Jeg vil så gerne have en taske med plads til både mig og baby-Viktor og med nok små rum - rigeligt små rum. Jeg elsker at have ting sorteret og ordnet, så virker det bare bedre for mig. Til gengæld skal den helst ikke være alt for stor for gider ikke slæbe rundt på en kuffert hvis jeg bare lige skal have en ble med...

Hvad har I andre? Hvad planlægger I at få? Hjææææælp ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en gaia og co minipusletaske fra sidst, som jeg var meget glad for. Ikke så meget plads til mig, men plads til det man lige skal bruge når man lige skal skifte en ble et eller andet sted. Egentlig bare et underlag, med plads i siderne til bleer osv, som kan foldes sammen :) og den kunne faktisk ligge i min taske, hvis jeg havde en lidt større taske med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende og sjovt emne :)

- jeg har købt en pusletaske fra gaia og ko i grønt fløjel ;)

mit eneste minus er at, den udgave jeg har er med lukke knap i toppen i stedet for lynlås, men den kan fåes med lynlås.

Den har et lille rum i hver ende med "elastikluk". to rum med knap luk. et a4 str tyndt rum med lynlås foran + et med knap luk bagpå. unden i to store rum, hver med to små lommer, og et midter rum (som skiller de to store) med lynlås, dette rum er i vandtæt stof, hvilket må være godt ril uheld og badetøj ;)

Jeg eeeeeelsker rum ;) og jeg elsker grøn ;)

Nå men den er så "almindelig" og synes ikke den udstråler pusletaske, så jeg er "flyttet ind i den" og bruger sen

som alm taske.. den har skulder hanke og der medfølger rem så den kan hænge på barnevognen :)

Jeg har købt den "brugt" for 100kr på dba. Hun havde to og det er tydeligt at den ikke er vrugt ret meget :)

Normal prisen er vist 400.

http://www.trendsales.dk/listings/gaia-ko-pusletaske/27468866

Det er lige den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay! Jeg tror lige jeg har fundet min ultimative taske! Har Googlet meget, mange gange, men aldrig stødt på dette mærke før. De er lidt dyre, men hey hvad er barselsgaver til for :-D

Prøv lige at søge Google og YouTube for "PacaPod".... Det er liiiige sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er sgu lækker :)

- synes faktisk der er mange fine. - mon jeg kan nøjes med én?? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den har jeg :P Glæææder mig til at prøve den i det virkelige liv :) Lige pt. har jeg jo pakket den til fødslen og den første tid med ekstra tøj i den der "feeding pod".

Hvis du vil have billeder, mål eller andet skal du bare sige til :)

Jeg vil gerne høre hvilken model du valgte... Har du købt på nettet, eller var du heldig nok at finde en forhandler så du kunne se med fingrene først?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en skuldertaske fra RoomMate. Jeg er helt vild med designet og så er den i pang-farve. Jeg ved faktisk intet om indretningen af tasken..Men er fortrøstningsfuld da Anna får den som taske efterfølgende :) Er den helt håbløs bruger vi den bare som børnehavetaske.

http://shop.roommate...--skuldertaske/

Sidst havde jeg sådan en brun pusletaske som jeg forgudede. Den havde et stort lynlåsrum bagpå og på siderne var der nøglelomme og mobillomme. Indvendigt var den stor og rummelig men det var ikke som sådan tydeligt udefra. Jeg brugte den til de to store men lånte den ud til min bror og hans kone da de fik deres datter for 7 måneder siden. Og jeg kan altså ikke få mig selv til at bede om at få den tilbage <_<

Nårhhh de er også fine.. den blå med elefanten er lige mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også været helt på herrens mark ang. den skide pusletaske. Jeg er ret sporty stilmæssigt, og en "tøsetaske" vil bare være HELT forkert til mig. Får knopper af pastelfarvede tuttenut-ting! Derudover vil jeg gerne ha', at Kenneth skal gide gå med tasken + jeg vil gerne kunne bruge den bagefter, hvilket vil sige, at den ikke må skriiiiiige "JEG ER FYLDT MED BLEER OG SUTTEFLASKER"... Slutteligt har prisen osse noget at sige - havde bestemt mig for, at jeg ikke ville bruge over 700 kr. på den.

Først havde jeg set mig glad for Diaper Dads tasker - bl.a. har de en i camouflage m/orange lynlåse, som jeg synes er suuuper fed. MEN - valget er nu endeligt faldet på denne:

http://www.babygear.dk/pusle-pleje/pusletasker/pusletasker/babymel-soho-messeger-forrest-green.html

Har lige bestilt den for 10 minutter siden og glæder mig helt vildt til at se den med fingrene. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er jeg bare glad for at jeg ikke er den eneste for hvem pusletasken er så vigtig :-) lige på det punkt er jeg i hvert fald MEGET kvindelig. Jeg kunne have en million tasker - der er bare forskel på hvilken der passer til hvilket formål :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er købt på nettet og det er den som hedder Almora Black. Jeg købte den på nettet uden at have fingrene i den. Jeg vil sige at den virker rigtig stabil i kvaliteten, kraftig osv. Jeg havde i mit hoved troet at de der pods var lidt større, men modsat har jeg nu stoppet 6 bleer, sutter, vådservietter, en hulens masse tøj m.m. i den, og det kunne fint være der. Jeg tænker at hvis jeg skulle have både mad med og måske en masse tøj og legetøj ville jeg nok overveje at pille pods'ne ud, og så bare bruge det som et stort rum, men jeg tænker det meget sjældent bliver nødvendigt.

Er det den der changerpod du har puttet så meget i? Jeg synes det er så fint hvis de ikke er alt for store så jeg kan have den i en af mine egne tasker. Sidste gang oplevede jeg alt for ofte at jeg kom afsted med to bleer og en pakke vådservietter i en IKEA lynlåspose og så manglede der altid et eller anden når man kom afsted...

Hvordan er stoffet? Er det sådan noget glat blankt noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en helt enkelt udseende sort emmaljunga pusletaske fra sidst, som bare ligner en større taske med flere rum. Den er jeg godt tilfreds med. Der er plads til "baby" og mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en Jaime fra Storksak - afsindigt dyr, men lækker og neutral nok til, at min mand kan holde den ud :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i begge pods. I changing pod har jeg pakket 6 bleer, en lille pakke vådservietter, en lille toilettaske med lidt forskellige cremer, et par sutter, og et sæt tøj (body, bukser, bluse, sokker) - og det er nok også nogenlunde det der kan være i en pod. Den anden har jeg så resten af tøjet.

Stoffet minder lidt om... jeg vil sige kraftig voksdug. Ikke blankt og glat, men det er sådan noget voksdug-agtigt noget med lidt struktur i. Podsne minder om... hvordan skal jeg forklare det. feeding pod har samme materiale som en køletaske, hvor ydersiden nok bedst kan sammenlignes med en rejsetaske, og det samme materiale er changing pod som så bare ikke er foret.

Du kan sagtens have en af podsne i din almindelige taske, og som sagt kan du ihvertfald både have bleer, vådservietter eller skumklude, og noget tøj i den, uden at den fylder helt vildt :)

Iiiihhh jeg er simpelthen så meget i tvivl! Overvejer om jeg bare skal bruge den jeg har, som faktisk er ret fin (brun med turkis prikker i sådan noget kraftigt kanvas) og så måske bare købe changerpoden til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at fungere i praksis... Synes ideen er genial, og er egentlig også helt tilfreds med det jeg har fået for pengene, men det er mere det hverdagsagtige i det som jeg glæder mig til at afprøve :)

Det kan jeg godt forstå.... Det er også lidt det jeg tænker. Meget fint man sidder og tænker på hvor smart den er, men vil det faktisk fungere i hverdagen :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ELSKER tasker, jeg har rigtig mange af dem i alle størrelser (for mange hvis man spørger min kæreste), så jeg købte min pusletaske for et stykke tid siden (en dejlig undskyldning for at shoppe tasker :whistling ).. Jeg har købt en BEA fra bystroom, der er masser plads i den, og den er ikke alt for tøset så min kæreste vil også gå med den siger han :) plus den kan bruges som alm. taske bagefter den skriger ikke INDEHOLDER BLEER OG SUTTER :D De koster godt nok også lidt, men jeg var heldig og finde den på tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay! Jeg tror lige jeg har fundet min ultimative taske! Har Googlet meget, mange gange, men aldrig stødt på dette mærke før. De er lidt dyre, men hey hvad er barselsgaver til for :-D

Prøv lige at søge Google og YouTube for "PacaPod".... Det er liiiige sådan noget

http://www.lillebi.dk/pusletasker/pacapod-coromandel-pusletaske.ashx

Oijoijoi....!! Havde jeg været pusletaske-budgetløs, var denne PacaPod da bestilt lige med det vons!! F*ck, den er lækker altså... En HEL anden stil end den, jeg allerede har bestilt, men også liiige mig. :) Kan godt li' læder og simpelt design, ja, jeg kan så. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har købt en pacapod model Oban - den tror jeg vi bliver rigtigt glade for. Den er også pakket til fødslen - primært med puslesager og tøj og der er fint med plads til den. Og nogle fine ophæng som fulgte med, så den hænger faktisk inde på barne/klapvognen nu. Der er rigtigt fine og praktiske videoer på youtube, hvor man kan se mere om hvordan den er indrettet og fungerer i praksis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder lige og griner for mig selv, for jeg har endnu ikke børn og er faktisk heller ikke gravid endnu - dog starter projektet faktisk på søndag (: - men jeg ejer en pusletaske :D

Jeg sad og surfede på nettet, nærmere præcis på "Genbrugsbiksen" på facebook, og faldt over denne fantastiske taske, som jeg bare måtte eje.. Da jeg læste annoncen igennen, opdagede jeg så, at det er en pusletaske - BINGO - to tasker i én taske. = KØBT! :D

Tasken har været med mig på ferie som håndbagage, fordi rummene lige nøjagtig kommer til sin plads her. Tykkegummi i den ene, ipod i den anden, pas i rummet med lynlås, og mine bøger osv. Den er så super behagelig at gå med, også selvom den kan være tung når den er fyldt med div. vandflasker osv.. Også synes jeg jo bare den er så dejlig og feminin at se på..

Jeg glæder mig til at bruge den i praksis, rent faktisk som pusletaske - men jeg er sikker på at den bliver surveren da jeg allerede har haft den i brug hvor den var helt perfekt :)

http://www.lillebi.dk/pusletasker/babymel-pusletasker-amanda-sort-hvid-blomst.ashx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder lige og griner for mig selv, for jeg har endnu ikke børn og er faktisk heller ikke gravid endnu - dog starter projektet faktisk på søndag (: - men jeg ejer en pusletaske :D

Jeg sad og surfede på nettet, nærmere præcis på "Genbrugsbiksen" på facebook, og faldt over denne fantastiske taske, som jeg bare måtte eje.. Da jeg læste annoncen igennen, opdagede jeg så, at det er en pusletaske - BINGO - to tasker i én taske. = KØBT! :D

Tasken har været med mig på ferie som håndbagage, fordi rummene lige nøjagtig kommer til sin plads her. Tykkegummi i den ene, ipod i den anden, pas i rummet med lynlås, og mine bøger osv. Den er så super behagelig at gå med, også selvom den kan være tung når den er fyldt med div. vandflasker osv.. Også synes jeg jo bare den er så dejlig og feminin at se på..

Jeg glæder mig til at bruge den i praksis, rent faktisk som pusletaske - men jeg er sikker på at den bliver surveren da jeg allerede har haft den i brug hvor den var helt perfekt :)

amanda-sort-hvid-blomst.ashx'>http://www.lillebi.dk/pusletasker/babymel-pusletasker-amanda-sort-hvid-blomst.ashx

Hvor er den fin :)

-min pusletaske er fra gaia og ko..

den er under hele graviditeten brugt som alm taske :)

Den er ret fin og mega praktisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER