kirk85

Højstol

14 indlæg i dette emne

Vi tænker så småt på at tage ud og købe en højstol således vi har den når hun er klar til at sidde i sådan en.

Det skal være sådan en som vi kan tage med os når vi skal ud. Jeg har funder disse to i Ikea, og den sorte er nemlig så smart at den kan klappes sammen, så den kan gemmes væk når vi ikke skal bruge den.

Men nu slår det mig lige at der ikke kan købes bord til den sorte. Så mit spørgsmål er: Hvad er bedst med eller uden bord? - Tror i vi vil savne bordet hvis vi vælger den sorte?

post-3860-0-42119400-1361980137_thumb.jp

post-3860-0-20997500-1361980144_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har mega meget gavn af bordet så vil klart anbefale den hvide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været helt vildt glade for den hvide, lige præcis pga bordet.

Desværre er der på begge ingen fodstøtte, hvilket gør ergoterapeuter ikke anbefaler dem som primær stol :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hvide stol er så god til de helt små. Vi har været så glade for vores. Benebe kan tages af den hvide så den fylder mindre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ELSKER den hvide :) Og den er nem og fylder bare intet.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en trip trap og savner ikke noget bord :) han bruger vores spisebord, og det fungerer rigtig fint. :)

Tror i at i kommer til at fjerne den når i ikke bruger den? Jeg tænker bare, herhjemme bruger vi den rigtig meget. Han spiser jo efterhånden hele tiden :P

Og sidder også i den og 'hjælper' med at lave mad osv :) bare nysgerrighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også rigtig glade for den hvide, netop pga bordet. Der kan de sidde, og fedte med deres egent mad. Den er vildt nem at gøre rent bagefter. Bordet kan tages af og kommes under vandhanen og er det gået slemt for sig, kan hele stolen gøres rent under bruseren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også rigtig glade for den hvide, netop pga bordet. Der kan de sidde, og fedte med deres egent mad. Den er vildt nem at gøre rent bagefter. Bordet kan tages af og kommes under vandhanen og er det gået slemt for sig, kan hele stolen gøres rent under bruseren :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en trip trap som vi er super glad for.

Den hvide sidder Alberte også rigtig godt i, men jeg brækker benene hver gang vi er på besøg hos nogle som har den. Benene stikker ud fra stolen så man vælter over dem konstant hvis man er lige så klodset som mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke meningen at hun skal bruge den som primær stol, vi håber på at hun får en trip trap i dåbsgave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke meningen at hun skal bruge den som primær stol, vi håber på at hun får en trip trap i dåbsgave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den hvide er genial at have med ude, da baby så ikke kan nå det rigtige bord = fylder kun for en, hvorimod hvis baby skal bruge det rigtige bord, så skal alt inden for rækkevidde fjernes samt dugen med meget stor sandsynlighed bliver beskidt. Så jeg anbefaler også den hvide (igen) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den hvide og den er vi SÅ glade for. Herhjemme bruger vi altid tripp trapp stolen og den har vi uden playtray, sådan at baby altid "sidder med" ved bordet og ikke kun ved sit eget bord. Af samme grund har vi ikke købt bord til ikea stolen. Men den er guld værd og nem at tage med. Og den giver faktisk en god støtte om barnet ifht hvis man valgte en handy sit eller lignende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER