Guest Felixmor

Når jeg ligger på maven

12 indlæg i dette emne

Føles det som om min livmoder er vokset. Mon det er indbildning eller andre der har samme fornemmelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, den fornemmelse har jeg også... men tror måske mest det stadig bare er oppustethed! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. den fornemmelse kan jeg godt nikke genkendende til..der skal helst ikke ligge noget som helst på maven. men jeg er også meget oppustet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh, hvis jeg har problemer med at ligge på maven, så er det babsernes skyld! Men jeg er jo også førstegangs, så det er nok der forskellen ligger.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan mærke at mine bukser strammer (Men det begyndte de allerede på før jeg blev gravid, så måske ik babys skyld hihi ;))

Men jeg vil så også sige, at jeg hverken 1. eller 2. gang kunne være i mine bukser, da jeg havde nået 3. mdr. - og da var det ikke pga for meget på sidebenene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også mærkelig med at ligge på maven, det er ellers normalt min yndlings sove position. Jeg har også mave som en i 5.måned, så om det er indbildning, 2.gangs mave eller stadig oppustet eller en kombi ved jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fornemmelse har jeg også :)

Jeg troede dt var indbildning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også størst problemer med brysterne... Men jeg føler mig oppustet og sover faktisk bedst på siden. Jeg har ellers altid sovet på maven. Gad vide om man ubevidst begynder at vænne sig af med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også størst problemer med brysterne... Men jeg føler mig oppustet og sover faktisk bedst på siden. Jeg har ellers altid sovet på maven. Gad vide om man ubevidst begynder at vænne sig af med det?

Inden min første graviditet sov jeg altid på maven, og da jeg ikke længere kunne det var det på siden, og det har jeg gjort siden - indtil for 2 uger siden, hvor jeg igen begyndte at sove på maven :P mærkeligt altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden min første graviditet sov jeg altid på maven, og da jeg ikke længere kunne det var det på siden, og det har jeg gjort siden - indtil for 2 uger siden, hvor jeg igen begyndte at sove på maven :P mærkeligt altså..

Haha.. Det er underligt.. Og ret dårlig timing at begynde at sove på maven igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også størst problemer med brysterne... Men jeg føler mig oppustet og sover faktisk bedst på siden. Jeg har ellers altid sovet på maven. Gad vide om man ubevidst begynder at vænne sig af med det?

Bestemt ikke. Jeg ligger stadig på maven og gør det sikkert længe endnu. På et tidspunkt bliver det nok mere halv mave halv side. Sådan var drt i hvert fald sidst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestemt ikke. Jeg ligger stadig på maven og gør det sikkert længe endnu. På et tidspunkt bliver det nok mere halv mave halv side. Sådan var drt i hvert fald sidst ;)

Hehe.. Jeg håber nu alligevel jeg gør det ubevidst fra nu af.. Hader at ligge søvnløs fordi jeg ikke kan ligge på maven :klap :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER