liva30

Barnedåb....

7 indlæg i dette emne

Ja så blev det tid til dåb! Jeg glæder mig helt vildt til på søndag D.3.3 hvor vores piger skal ha deres navne. Vi har valgt at købe et færdigt arrangement på en restaurant inde i Odense, for jeg syntes ikke lige at jeg kunne overskue at stå med det hele her hjemme,og så med de 2 små oven i. Hvad gør i??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder vildt hyggeligt! Kan godt forstå du ikke gider stå med det hele selv faktisk :o Hvilken restaurant er det? Boede selv i Odense, da jeg stadig boede i Danmark :)

Hvad skal navnene være, hvis jeg må spørge?

Vi skal ikke holde noget for Alyssa - ikke andet end at den nærmeste familie og vennekreds (10-15 mennesker) bliver inviteret til spising hos mine forældre når vi kommer hjem på besøg i starten af april. Simpelthen fordi vi ikke rigtig tror på noget alligevel, er fattige og ikke har tid eftersom vi begge arbejder igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hyggeligt. Lærke skal døbes D. 6/4. Vi holder det for den nærmeste familie og venner, småt men godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skal hedde Sofie og Emma og vi skal være på den grimme ælling, det er næsten samme pris som hvis vi skulle leje et lokale og mad og bordpynt osv. Her sætter man sig til boret og når det er slut, så smutter man hjem, hvor stuen ligner den man forlod! Jeg så lige at man nu kan købe sukkerpasta til kage dekoration i panduro hobby uden det koster en million!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal holde Nadjas barnedåb d. 19/5.. vi bliver omkring 20-25 ialt. vi holder det hjemme og satser på at lave maden selv. det gjorde vi også til Kiras barnedåb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skal hedde Sofie og Emma og vi skal være på den grimme ælling, det er næsten samme pris som hvis vi skulle leje et lokale og mad og bordpynt osv. Her sætter man sig til boret og når det er slut, så smutter man hjem, hvor stuen ligner den man forlod! Jeg så lige at man nu kan købe sukkerpasta til kage dekoration i panduro hobby uden det koster en million!

Uh det lyder som om jeg snart skal ud i rosengårdscentret og tjekke det ud - tak for tippet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så blev det tid til dåb! Jeg glæder mig helt vildt til på søndag D.3.3 hvor vores piger skal ha deres navne. Vi har valgt at købe et færdigt arrangement på en restaurant inde i Odense, for jeg syntes ikke lige at jeg kunne overskue at stå med det hele her hjemme,og så med de 2 små oven i. Hvad gør i??

Håber i havde en fantastisk dag :rolleyes Lille Mathias fik også sit navn den dag, d. 3.3. 2013 ;) og han sov det meste af tiden i kirken og under dåben og ja faktisk resten af den dag ... Det tog meget hårdt på ham at der skulle tages en del billeder i kirken efterfølgende :( både af min familie og min eks svigerfamillie, så han sov faktisk det meste af dagen. vi fik mad udefra og havde en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER