Pseudo mamma

2. Jordmoderkonsultation

8 indlæg i dette emne

Hej piger..

Jeg har lige været til 2. jordmoder besøg, hvilket var en lidt flad oplevelse.

- Hun spurgte til om jeg var sund og rask. og da jeg svarede ja, svarede hun: Så behøver vi jo ikke spilde tiden.

Hun målte livmoderen og hørte hjertelyd - hvilket jo selvfølgelig også er det aller vigtigste.. :)

Derefter sagde hun at det jo var fint, og vi bare kunne ses igen i April.

- Jeg var der inde i 5 min. - ved sgu ikke hvad jeg havde forestillet mig. Men måske lidt mere snak. ;/

Nå men det oveni, at jeg går i Middelfart hos jordmødre som arbejder i Odense. Og er tilmeldt fødsel i Kolding, har jeg besluttet at finde ud af om jeg kan blive flyttet.

- Har hele tiden synes det var meget smart at gå til jordmoder der hvor jeg skal føde, men lægen har tilmeldt mig i Middelfart, da han troede det var nemmere for mig..

Hvornår skal i til jordmoder igen?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til 2. Jordmoder besøg imorgen... håber da på en bedre oplevelse end du har haft...

Men med det sagt har jeg ikke de store forventninger, andet end jeg vil hører hjertelyd og vejes :D også skal min kærestes lillesøster på 17 år med imorgen ,så er sikker på det nok skal blive sjovt, da hun glæder sig helt vildt...

Håber også jeg kan få svar på et par spørgsmål omkring føslen og de tilbud de har på det sygehus jeg skal føde på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal heller ikke så mange gange, så det er også først til april ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted på mandag til andet besøg. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg skal afsted, men har dem mistænkt for at ville se mig lidt mere end andre flergangsfødende for lige at holde øje med psyken :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mit tredje Jordmor besøg her 11.marts, og jeg glæder mig.. Det er altid så hyggeligt når de kommer på besøg og selvom det er 2.gang er det nu meget rart at få frisket en masse ting op.. Det er også rart i forhold til min mand for han lytter sgutte altid efter når jeg prøver at forklare ham noget ;) men jordmødrenes input tager han til sig, så det er fedt at de kan lede ham i den rigtige retning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til mit 2. besøg d. 13/3, jeg får tider fra gang til gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 2. Jordmoder besøg overstået.. ikke det vilde, hun målte blodtryk, spurgte om jeg havde det godt, fik hørt hjertelyd og hun mærkede mig på maven og sagde at min livmoder var lige som den skulle være.. så skal vi først ses igen 8 maj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER