Baby2013

Behandling og chancen ved iui-h

5 indlæg i dette emne

Kære piger....

Vi skal til Aagaard og starte behandling, har fået taget blodprøver og podning, havde marginal forhøjet TSH men egen læge mener ikke det har betydning, da det frie hormon er normalt. Nå men vi har et barn i forvejen sammen og har været spontant gravide igen, som endte i MA. Min mands seneste sædprøve var ikke fantastisk, med kun 3 mill oprenset/0,5ml. Men den har tidligere været noget bedre.... Nå men går udfra lægen forslår iui-h. Hvad tror i sandsynligheden er for succes? Jeg har normal cyklus, med postiv ÆT på 13-14 dagen og cyklus på 28-29 dg.

Der er bare så mange tanker. Idag spurgte vores 3 årige, hvornår skal jeg være storebror og hvad skal han hedde... Bum lige i moderhjertet :(

Er det mest normalt man starter på hormoner eller....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor gammel er du? Jeg er 33, min mand har nedsat sædkvalitet, og vi fik at vide til en insemination, hvor jeg havde modnet to æg, at der var 14% chance for graviditet. Jeg ved ikke, hvor det tal kom fra, men altså...

Held og lykke:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27 år.... Er spændt på hvad lægen siger på fredag....

Hvordan er din mands sædkvalitet? Hvor er i i behandling? Synes da 14 % er ok....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var på 6 mio ved udredningen og 24 ved inseminationsforsøget - problemet hos ham er vist yderligere, at de sædceller, der er, er langsomme og med en forholdsvis stor andel af misdannede celler (det havde en meget lang samlebetegnelse). Forsøget lykkedes ikke, og måneden efter havde jeg modnet for mange æg til insemination, så forsøget blev konverteret til ivf - jeg har termin ultimo juni:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på Hvidovre hospital forresten - og 14 % er ikke nogen mirakelkur, men det er bestemt en reel chance i forhold til at blive ved med at forsøge selv:-) held og lykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER