louisezz

Melder mig

19 indlæg i dette emne

Er jeg den første der melder mig med termin i november..... Har to drenge på 9 og 7 og er nu gravid igen :-) :-) håber der inden længe melder sig flere med termin i november....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det. :glad Håber jeg kan melde mig under fanenerne til novemberterminsgruppen om et par uger, men jeg tror ikke helt på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke.... :)

Håber jeg kan melde mig under fanen her sammen med dig! Men det finder jeg først ud af om 2-3 uger... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Jeg håber, at jeg kan tilslutte mig om en uges tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE!! - glæder mig til at følges med dig. Hvor langt er du? :-)

Aloure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, jeg melder mig også november fanen.

Har endnu ikke rigtig forstået det, har du, louisezz ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Mynthe og Aloure.....

Nej det er stadig ikke helt gået op for mig, at der om 8 mdr kommer endnu en lille ny..... Det bliver skønt med et lille nyt ble barn og at blive vækkede om natten og skulle amme.... Glæder mig rigtigt meget.......

Jeg er 6+5 .... har kun haft kvlame et par dage som nu er helt væk igen.... :-) ud over det så er jeg træt og har meget meget ømme bryster... De to gravidter jeg har været igennem har jeg heller ikke oplevet de store gener så det håber jeg da heller ikke at skulle opleve i denne 3 og sidste gravidet :-)

Hvor langt er i hende???? og har i børn i forvejen eller er det nummer 1 :-)

Louise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Louise og Aloure

Jeg er gravid med den første, så er i den helt anden ende af 'erfaringsskalaen', i hvert fald når det gælder graviditet. Min mand har 2 drenge fra tidligere forhold, dem har jeg kendt siden den mindste var ca. 7 mdr, så liiidt erfaring har jeg, og tilsammen har vi meget ;)

Jeg synes ikke jeg (endnu) har oplevet gener som sådan, men jeg kan godt mærke der sker noget. Jeg er træt og det rumsterer lidt i underlivet især om aftenen. Jo forresten mine lægge er som sten, men det hjælper at lave venepumpe øvelser og strække ud. Egentlig nyder jeg lidt de små tegn på at der sker noget.

Vi står overfor flytning til Køge i den kommende uge, og i den forbindelse skal vi skifte læge. Så jeg har ikke kontaktet lægen endnu, men nu begynder jeg at glæde mig til at komme til første lægebesøg. Samtidig er jeg lidt spændt på at se den nye læge.

Jeg er forresten 27, min mand er 32 og den foreløbige termin har vi selv beregnet til 5. November.

Det bliver spændende at følge jer, og se hvem der ellers dukker op i denne terminsgruppe. Har i haft vil gerne være gravid tråde?

/Mynthe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også med et november barn:) det er mit 4- en lille efternøler da vi har tre stor piger i forvejen :)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også med et november barn:) det er mit 4- en lille efternøler da vi har tre stor piger i forvejen :)))

Tillykke og velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med en lille efternøler :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med efternøleren og velkommen til.. :-) det bliver spændende at følges med dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt med nummer 4, det er min kærestes store ønske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER