nillemor3

frustreret og egoistisk

3 indlæg i dette emne

...det er mig.

Jeg syns simpelthen det er træls at skulle holde graviditeten hemmelig.

Min kæreste viser ikke særlig stor interesse for at snakke om det, og jeg har bare brug for at snakke med nogen om det. Sådan rigtigt.

Jeg føler næsten jeg blir snydt for glæden og for at kunne nyde det, at det bare er ligemeget.

den eneste grund til vi ikke "må" fortælle det er, at min svigerinde fødte i januar.

Jeg er måske hormonella, men jeg syns det er snyd og træls og øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fortalt det men det er os begge der er glade og gerne vil dele. Dog ikke med hele Facebook men vores nærmest familie og venner.

Kan helt sikkert godt forstå du har lyst til at fortælle hele verdenen om jeres store glæde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er meget normalt at mænd ikke viser så stor interesse, især her i starten,. tror det er meget urealistisk for dem, for os så har vi barnet fysisk inde i maven men for dem er det noget ''mærkeligt'' noget, har hørt mange historie om mænd der virkede som om de var ''ligeglade'' indtil børnene blev født så kom alle følelserne, så lige på det punkt skal du nok ikke ligge så meget i det, selvom det er vildt ærgerligt ikke at dele sin glæde ..

Synes det er helt fint at i holder det hemmeligt, der er jo altid en større risiko indtil uge 12.. kan godt forstå det kan være svært at holde det hemmeligt men hav lidt tålmodighed ..

:kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER