LouiseM

Pæne kjoler/gallakjoler når man er gravid?

7 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Jeg står i den situation, at vi skal til 2x konfirmation her i foråret, når maven er ved at være virkelig stor, og jeg aner ikke, hvad jeg skal tage på. Jeg vil egentlig gerne selv sy, men synes ikke rigtig, at jeg har kunnet finde nogle fede/flotte mønstre. Er der nogen, der kender nogle gode steder - gerne på nettet - eller nogle steder, hvor jeg kan finde mønstre?

Hhv. 2 og 4 uger efter termin, er vi inviteret til to bryllupper og eftersom jeg jo ikke ved om jeg HAR født (til det første bryllup) og jeg ikke lige satser på, at have fået min figur igen så hurtigt :P til nogen af bryllupperne, skal jeg også have fundet kjoler dertil - og gerne nogle der er løse over maven.... og ja, er nødt til at have to forskellige, for det er mange af de samme mennesker, der kommer til begge bryllupper :wub Nogen gode bud på enten mønstre eller hjemmesider?

Tak for hjælpen på forhånd! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke helt om du leder efter hjemmesider med stof eller kjoler men her har de i hvert fald nogle flotte og mange af dem kan du sagtens bruge efter også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg faldt over denne graviditetskjole, som jeg synes er sååå fin Link til ebay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER