Guest

Tag mig med!!!

7 indlæg i dette emne

Jeg kan vist lige snige mig med her, med en indtil videre termin den 31. oktober.. ;) Vi har prøvet i 17 måneder, så vi et ovenud lykkelige for at det endelig ser ud til at bære frugt! Min mand mener det bare krævede en skræmmekampagne (vi er netop blevet henvist til fertilitetsklinikken..).. ;)

Jeg glæder mig til forhåbentlig at følges med jer de næste 8 måneder. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower

Du er mere end velkommen! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha har lige svaret i din anden tråd og så er du her allerede. Så er jeg ikle længere rosinen i pølseenden. Velkommen her i oktober tg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også forsøgt i 17 mdr og blev også gravide efter en skræmmekampagne ;) Det hjælper åbenbart at blive truet med fertilitetsklinik!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Du er mere end velkommen! :kram2

:kram2 Havde ikke turde håbe at vi kunne følges alligevel.. :loveshower

velkommen til :loveshower

1000 tak! :)

Ha har lige svaret i din anden tråd og så er du her allerede. Så er jeg ikle længere rosinen i pølseenden. Velkommen her i oktober tg.

Hehe, jeg er bare turbo hurtig... Nej, jeg synes bare jeg har brug for nogen der er ca. samme sted som jeg, og så må I sgu trækkes med mig selvom jeg måske bliver rykket. ;)

Vi havde også forsøgt i 17 mdr og blev også gravide efter en skræmmekampagne ;) Det hjælper åbenbart at blive truet med fertilitetsklinik!!

Det er lidt skægt, jeg havde lige netop læst din beretning, da jeg testede positiv, og vi var nøjagtig samme sted i udredningen og det hele. Og har prøvet lige længe, så det er lidt sjovt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør vi gerne :) jo flere des bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER