pullergris

skriger når hun blir lagt til

8 indlæg i dette emne

hej..

Har li en veninde jeg prøver at hjælpe da hendes com er død..

hun har en pige på 12 uger som er vant til at få bryst med suttebrik på...Men pludselig ville hun ikke tage ved mere når hun blir lagt til.

Hun skriger helt vildt og spjætter, stritter imod. Og det kan ik ha noget med smagen af mælken, da hun ik når at få suttet inden hun skriger.

har været ved læge, + vagt læge har været der to gange, men de siger der intet er, andet end lidt rød i øret, men ingen ting gjorde de ved det.

de sagde også hun måtte prøve at gi flaske,men hjælper ik noget rigtig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor lang tid har det stået på---? nadja kunne også godt gøre sådan i perioder....

Er det ved begge bryst?

På et tidspunk holdte min mand hende men vi stod op og jeg kunne amme hende så hun ikke lå ned.. der var ingenting at se ved ørenene men det hjalp.. dog ingen holdbar løsning, men nadja gjorde sådan kun 1 dag ad gange, max 2..

hvis det er over længere tid ville jeg sige hun skal have sin SP ud så hun kan se det og hjælpe med råd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes det oplever jeg mindst en gang om dagen, og her bruges der ikke suttebrik.

Nogen gange kan jeg berolige hende med sutten, når hun er faldet lidt til ro er det hurtigt ud med sutten og hurtigt ind med babsen.

Hvis det går helt galt så får hun en flaske med MME

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kom lige i tanke om jeg tit skulle gå rundt lige og vugge lidt før hun tog fat og faldt til ro.. så kunne jeg sætte mig ned og amme færdig ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, det gjorde Isabella også da hun var omkring 3 måneder- men det var højst sandsynligt, fordi der ikke kom nok mælk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er ved begge bryster, og det har stået på i en uge nu..

hun har haft fat i sundhedspl. hun sagde at det måske ku være øret men sku gå væk af sig selv..

hun har masser af mælk ibrysterne så det kan ik være det..

min veninde er glad for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du siger hun har masser af mælk. -kunne det evt. tænkes at hun overpruducerer mælk? Det kan godt være meget ubehageligt for sådan en lille størrelse at spise, når mælken kommer hurtigere end de kan sluge den.

Inde på ammenet er der en masse kloge piger som ved en masse om emnet, og har skrevet meget om det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kunne måske være det var det.. for min veninde siger hun har rigtig meget så hun tit er gennemblødt. jeg gir li beskeden videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER