Betty87

7+1 og føler mig ikke gravid!!

6 indlæg i dette emne

Jeg synes bare det er svært at forestille mig/forstå at jeg er gravid! Jeg har en lille smule ømme bryster, men det er kun noget jeg mærker, når jeg sover på maven eller direkte napper lidt i dem!! Jeg føler mig altså ikke gravid i løbet af dagen og synes rent faktisk at jeg hurtigt glemmer det!! Jeg er ikke synderligt mere træt end jeg plejer at være..

Jeg ønsker jo heller ikke voldsom kvalme eller store ligamentsmerter, men jeg ønsker at føle mig gravid!! Der er perioder på dage hvor jeg bliver i tvivl om jeg overhovedet er gravid!!

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg, udover at høre om jeg er den eneste som har det sådan??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes bare det er svært at forestille mig/forstå at jeg er gravid! Jeg har en lille smule ømme bryster, men det er kun noget jeg mærker, når jeg sover på maven eller direkte napper lidt i dem!! Jeg føler mig altså ikke gravid i løbet af dagen og synes rent faktisk at jeg hurtigt glemmer det!! Jeg er ikke synderligt mere træt end jeg plejer at være..

Jeg ønsker jo heller ikke voldsom kvalme eller store ligamentsmerter, men jeg ønsker at føle mig gravid!! Der er perioder på dage hvor jeg bliver i tvivl om jeg overhovedet er gravid!!

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg, udover at høre om jeg er den eneste som har det sådan??

På besøg fra Juli..

- jeg har ikke haft de store symptomer på noget tidspunkt..

Lidt små ømme bryster i starten og en anelse mere træthed fra 2-3mdr.

Jeg er 21+1 idag har været igennem scanningerne og er efterhånden rimelig tyk og har masser liv i maven.. jeg er først nu begyndt rigtigt at forstå at jeg ER gravid og ikke mindst at der faktisk kommer et barn ud en dag..

Jeg kan godt huske at jeg efterlyste lidt symptomer - men se det som en gave at du har det godt. og bare kan nyde det.. lige pludselig vokser det hele og så fiser den ind stille og roligt :)

Mange hilsner Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt også du skal nyde det. Alle har heldigvis ikke kvalme og opkast.

Jeg har meget kvalme og er idag begyndt at kaste op og det er bestemt ikke en fest.

Nyd det. De gode dage kommer jo ikke skidt igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har skrevet det lige nøjagtig som jeg føler det!

- bortset fra de ømme bryster, her er der intet!

Og så dét at ingen ved noget, gør det bare så uvirkeligt, og der er ingen at dele glæden med.

Jeg forstår dig 100%. Føler mig heller ikke gravid, og glemmer det også nogen gange..lidt trist :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer lige på banen her...

Lige nu kunne jeg godt tænke mig at komme af med nogle af symptomerne.. i sær morgenkvalme, det tager jo enorn lang tid at spise morgenmad

derudover så kunne jeg godt tænke mig et par nætter med ordentlig søvn. vågner med 1 til 1½ times mellemrum.

Jeg er 5+5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i samme situation!

Ud over mindre appetit og flere tisseture - hvilket kun er godt for vægten ;) - har jeg heller ingen symptomer!

Heldigvis fik jeg i sidste uge en trivselsscanning da jeg var 7+0 - og der var et fint lille foster, blommesæk og hjertebanken :)

Det gjorde det lidt mere virkeligt....men mærkeligt at "ingenting" kan fylde så meget i tankerne hver eneste dag!

Men jeg glæder mig over, at jeg er fri for søvnløshed, kvalme og ømme bryster...og tænker at der nok skal komme gener i løbet af de næste 7 måneder ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER