Camillat

Maelkeallergi eller bare uden maelk - gratis e-bog lige nu!

7 indlæg i dette emne

Jeg vil lige dele, at man lige nu kan downloade en gratis e-bog lige her, fyldt med opskrifter til en maelkefri boernefoedselsdag :loveshower

PS: Dette er ikke et oplaeg til diskussion om maelk eller ej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er heldigvis ikke så svært at leve uden mælk. Tak for linket Camilla :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige tilfoeje, at der paa samme side findes opskriften paa aeg-erstatning, hvis man - ligesom jeg - ikke vil give sin baby hele aeg foer laengere fremme i mad-eventyret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er super nemt. Min søster har æggeallergi, så i min familie har vi de sidste 10 år lavet kager, brød m.m på æggeerstatning af hørfrøslim samt uden mælk, da mig og min anden lillesøster begge er intolerante over for det :) Og det er slet ikke besværligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heldigvis ikke så svært at leve uden mælk. Tak for linket Camilla :loveshower

Jeg er godt nok glad for, at jeg ikke har mælkeallergi eller andre former for madallergi. Det må være ret svært at spise ude, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak:)

Jeg har selv netop fundet ud af at jeg har komælksintolerance, og vil derfor tage det meget stille og roligt med at introducere mælk til min søn.

Har I måske flere links (til både børn og voksne)? Så vil det være en stor hjælp. Også glutenfrie sager er velkomne.

KH

C

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for linket, for mange asiatiske børn har laktoseallergi, så dette link vil jeg bestemt få glæde af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER