Mor til de skønne

D-dråber

18 indlæg i dette emne

Sidder her og ammer og så går det da lige op for mig, at vi burde have startet med D-dråber! Hvilke kan man få, der ikke fuldstændig slår maven i stykker på den lille? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har dem fra Matas og her har aldrig været maveproblemer. Vi startede stille op med to om dagen et par dage og øgede så lige så stille mængden op til de fem dråber. Ved ikke, om det havde gjort en forskel for maven, hvis vi havde lagt ud med fem dråber...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

D-pearls er ikke lavet på kokosolie..... Og det er det mavsen ikke kan tåle. De kan købes i Matas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt dem fra apoteket og har heller aldrig haft problemer. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du fuldammer, kan du også give acd-dråber de er også blidere, da de ikke er lavet på kokosolie. Men du må kun give dem, så længe baby ikke får andet end bryst, da de ellers kan få for meget a-vitamin :)

(og hvorfor ved jeg ikke at du har født?! :o Hvornår og hvad blev navnet? :whistling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger dem fra apoteket, men ligesom Kami, så øgede vi ligeså stille antallet af dråber.

Startede ud med 1-2 dråber og øgede langsomt til de 5 og til at starte med var de 5 dråber fordelt over hele dagen. Og til sidst blev det samlet til at vi nu kan give det på en gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger d pearls og ayah har ikke oplevet nogen mave problemer eller lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder her og ammer og så går det da lige op for mig, at vi burde have startet med D-dråber! Hvilke kan man få, der ikke fuldstændig slår maven i stykker på den lille? :help

Vi bruger dem fra apoteket og vores har ikke haft problemer med maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde problemer med maven, på d dråber af kokosolie, så vi købte d-pearls og det virkede bare... nu har jeg så brugt en pakke op, og har forsøgt mig med d dråber igen, og nu går det helt fint med dem.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt dem fra apoteket og har heller aldrig haft problemer. Vh Lene

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte vist apotektes på kokosolie. Men det gav maveproblemer. Så prøvede at øge stille og roligt, men så snart vi kom på 4 dråber, var vi der igen. Så nu får hun apoteksets på jordnøddeolie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt dem fra apoteket og har heller aldrig haft problemer.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte d-dråber fra føtex, lagde ud med 5 dråber og har aldrig haft mave problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte vist apotektes på kokosolie. Men det gav maveproblemer. Så prøvede at øge stille og roligt, men så snart vi kom på 4 dråber, var vi der igen. Så nu får hun apoteksets på jordnøddeolie.

Hvad hedder dem med jordnøddeolie? Vi er lige startet op på d-dråber (almindelige med kokus) og det lille pus har bare så ondt i maven - det er slet ikke sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger lige med i denne tråd.... det er lige gået op for mig at det da sikkert er ved d dråberne vores problem ligger.

Vores lille Lucca har siden weekenden været SÅ ked af det. Hun prutter helt vildt og ligger og møfler rundt og kan slet ikke finde ro. Det er tydeligt det er maven der bøvler.

Jeg har været ALT igennem hvad jeg spiser og tør snart ikke spise andet end rugbrød med smør og vand til fordi jeg synes det ville være så synd hvis det er pga min kost hun har ondt.

Jeg har ikke skænket d dråberne en tanke da ingen af vores andre børn har bøvlet med dem. Jeg har købt APOVIT D-dråber og kan se de også er lavet på kokos olie. Så mon ikke det er her problemet ligger for os. Det passer nemlig præcis med vi startede op med dråberne lørdag.

Får helt ondt i maven over at jeg ikke har skænket de dumme dråber en eneste tanke i min iver på at finde fejlen i min egen kost.... stakkels lille prinsesse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige et spørgsmål: Kan d-pearls købes på apoteket eller kun hos matas?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige et spørgsmål: Kan d-pearls købes på apoteket eller kun hos matas?

Mit apotek har dem ikke, men matas og helsekost forretninger har dem. Ayah har aldrig haft problemer med maven med d-pearls så synes helt sikkert du skal prøve og se om der er en forskel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg kunne desværre ikke nå i matas idag, så hun må undvære dem til imorgen. De andre er ihvertfald smidt ud.... ikke mere mave pine til den lille trunte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER