NytLiv

Åh nej...

20 indlæg i dette emne

Og øv altså... jeg var på toilet for lidt siden for at tisse, og da jeg tørrede mig var der lidt lyserødt udflåd på papiret! :(

Jeg ved godt, at det ikke nødvendigvis betyder graviditeten er ved at gå i vasken, men for sku da også - jeg vil jo bare gerne være ubekymret og glad for min graviditet!

Har læst og hørt om andre der har blødt lidt igennem hele graviditeten... og ja, det her er ikke en gang sådan blod... det var bare en lille klat (på størrelse med en lillefingernegl) med lyserødt udflåd... men åhh, kommer jo til at tjekke trusserne konstant i løbet af i aften og morgen...

Øv, humøret er noget dårligt herhjemme lige nu!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv....håber det går væk og intet betyder for dig....

Prøvede det selv da jeg var gravid...og det var ikke sjovt....og ja for mig endte det jo desværre ikke godt...

Men krydser fingre for dig...!

Kram herfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Håber det bedste og at det ikke betyder noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv....håber det går væk og intet betyder for dig....

Prøvede det selv da jeg var gravid...og det var ikke sjovt....og ja for mig endte det jo desværre ikke godt...

Men krydser fingre for dig...!

Kram herfra...

Hvor langt var du henne? Og startede du også med at have lidt lyserødt udflåd... og begyndte du så at bløde, eller hvordan? Øv, at det ikke endte godt - det er jeg ked af at høre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Håber det bedste og at det ikke betyder noget

Tak for kram og håb!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram

Det lyder ikke farligt, eller som noget du burde bekymre dig om.

Men kan 100% godt forstå dig!

Jeg prøvede det samme for en uges tid siden, men der var intet gangen efter jeg var på toilet, eller heller ikke siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram

Det lyder ikke farligt, eller som noget du burde bekymre dig om.

Men kan 100% godt forstå dig!

Jeg prøvede det samme for en uges tid siden, men der var intet gangen efter jeg var på toilet, eller heller ikke siden :)

Åhh, håber det går ligeså med mig! Tak for dit svar... Men øv, synes jo pludselig jeg har lidt murren i underlivet og bliver bare mere bekymret... Må hellere snart kravle under dynen og få lidt søvn - og håbe alt er godt i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, håber det går ligeså med mig! Tak for dit svar... Men øv, synes jo pludselig jeg har lidt murren i underlivet og bliver bare mere bekymret... Må hellere snart kravle under dynen og få lidt søvn - og håbe alt er godt i morgen!

I sådan en situation er det jo svært ikke at finde andre ting der kunne være galt.

Håber alt er som det skal være idag!?

Og er du okay? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sådan en situation er det jo svært ikke at finde andre ting der kunne være galt.

Håber alt er som det skal være idag!?

Og er du okay? :kram2

Jeg tror alt er som det skal være... der har i hvert fald ikke været mere lyserødt udflåd siden - så jeg håber inderligt den lille bitte smule var total harmløs! Og murren i underlivet er sådan lidt udefinerbar - så måske bilder jeg bare mig selv ind, at det er der, eller måske er det bare den gode form for murren, altså ligamentsmerter!? Hmm...

Og tak, jeg er okay... følte mig bare så lille og magtesløs igår - og også lidt idag! For selvom jeg sådan set tror det er godt nok, at det ikke altid er op til os selv at bestemme, om det lille foster skal blive i sin trygge hule eller ej, ja, så føles det bare så hårdt at alle ens drømme, håb, tanker og al ens glæde bliver kastet rundt og vendt op og ned fra det ene øjeblik til det andet!

Kan mærke jeg er noget mere bekymret i denne graviditet, end i min første. Tror umiddelbart det skyldes at det tog noget længere tid at blive gravid denne gang, at jeg havde en tidlig spontan abort sidste år og at jeg bare generelt ved og har læst meget mere om graviditet, hvad der sker i kroppen hvornår og hvordan og alt hvad der kan gå galt! Og jeg er ellers ikke en sortseer eller særlig bekymret af natur, men pyhh... lige nu er jeg - måske det også er alle hormonerne! ;)

Nå, men er idag 7+0 og håber alt er godt derinde med min lille spire! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror alt er som det skal være... der har i hvert fald ikke været mere lyserødt udflåd siden - så jeg håber inderligt den lille bitte smule var total harmløs! Og murren i underlivet er sådan lidt udefinerbar - så måske bilder jeg bare mig selv ind, at det er der, eller måske er det bare den gode form for murren, altså ligamentsmerter!? Hmm...

Og tak, jeg er okay... følte mig bare så lille og magtesløs igår - og også lidt idag! For selvom jeg sådan set tror det er godt nok, at det ikke altid er op til os selv at bestemme, om det lille foster skal blive i sin trygge hule eller ej, ja, så føles det bare så hårdt at alle ens drømme, håb, tanker og al ens glæde bliver kastet rundt og vendt op og ned fra det ene øjeblik til det andet!

Kan mærke jeg er noget mere bekymret i denne graviditet, end i min første. Tror umiddelbart det skyldes at det tog noget længere tid at blive gravid denne gang, at jeg havde en tidlig spontan abort sidste år og at jeg bare generelt ved og har læst meget mere om graviditet, hvad der sker i kroppen hvornår og hvordan og alt hvad der kan gå galt! Og jeg er ellers ikke en sortseer eller særlig bekymret af natur, men pyhh... lige nu er jeg - måske det også er alle hormonerne! ;)

Nå, men er idag 7+0 og håber alt er godt derinde med min lille spire! :wub

Det kunne sagtens bare være ligamentsmerter :)

Forstår udemærket din bekymring, og da især med det du har været igennem.

Jeg undgår selv at læse i alt muligt, for jeg ved det vil gøre mig unødigt bekymret. <_<

Jeg er sikker på,alt er som det skal være - og din lille spire skal nok blive trygt i din mave :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille opdatering...

Det lyserøde udflåd blev ved med at vise sig - ialt en 6-7 gange fra jeg startede dette indlæg og til igår, altså over 1,5 uges tid. Igår formiddags skulle jeg så til læge og have startet VJ osv. og havde overvejet at spørge om jeg kunne få en henvisning til en scanning, da jeg alligevel var begyndt at bekymre mig en del over det der udflåd og om fosteret mon var gået til! Da jeg ankommer til lægen, skal jeg lige lave en urinprøve, og der opdager jeg så rigtigt blod på papiret - ikke meget, men sådan rigtig rødt.... nøj, alt stod stille inden i mig! Med et var jeg overbevist om, at det hele var forbi...

Jeg bliver heldigvis hurtigt kaldt ind til lægen og forklarer ham situationen og han ringer og får at vide at jeg bare kan komme ud på syehuset til en scanning med det samme.

Mens jeg venter på sygehuset bliver jeg mere og mere afklaret med at det nok er en abort der er igang, men har selvfølgelig stadig et lille håb... Jeg kommer op på briksen... og scanningsdamen siger efter 2 sek 'Det ser fint ud, DER ER masser af LIV'... nøj, tårerne trillede ned af mine kinder... Hun scannede lidt videre og sagde at fosteret havde en fin størrelse og ovenikøbet bevægede sig i fine ryk og hjertet bankede derudaf - hun kunne ikke finde noget unormalt. Fik også lavet en GU, men der kunne hun heller ikke finde noget unormalt eller årsagen til blødningen... Hun sagde jeg ikke skulle bekymre mig, måske var det bare slimhinderne eller min livmoderhalsåbningen der afgiver lidt blod... Og hun mente, at når nu jeg har passeret de 8 uger og at fosteret stadig lever trods to ugers pletblødninger, så bliver det der nok!!!

Jeg håber så inderligt! Jeg er lidt beroliget ovenpå at have set liv, blødningen er stoppet igen og jeg må bare tro det bedste, men nøj det er stadig lidt svært ikke at være bekymret, når nu jeg bløder lidt og måske bliver ved med det! Ihh altså... en ubekymret graviditet har det i hvert fald ikke været endnu!

Håber alle I andre har det godt... nu vil jeg bestille tid til en ny graviditetsundersøgelse, da vi droppede alle undersøgelserne igår, så jeg bare kunne skynde mig ud til scanning...

God tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering men sikke da en forskrækkelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering! :) skønt at se liv og et lille hjerter der bare giver den gas ;)

Jeg forstår godt dine bekymringer, men jeg håber du får slappet lidt mere af oven på en god scanning! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg nåede uge 5 blødte jeg også lidt om morgenen og formiddagen... Jeg kom til akut scanning...

På sygehuset fortalte de mig så at alt er ok og at ca 20 % af gravide kvinder bløder mere eller mindre under deres graviditet og at jeg kunne være helt rolig, alt er som det skal være :)

Så selv om jeg stadig nervøst kigger, når jeg har mærket megen uro i livmoderen, har det trods alt beroliget mig, i denne omgang ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt var du henne? Og startede du også med at have lidt lyserødt udflåd... og begyndte du så at bløde, eller hvordan? Øv, at det ikke endte godt - det er jeg ked af at høre!

Jeg oplevede den lille smule udflåd 3 gange på halvanden uge...og det var mellem 6. og 8. uge...8+6 mener jeg at jeg blev scannet hvor jeg fik den triste melding...og måtte så have medicinsk abort...

Men nøj jeg er er glad for nu at læse alt er som det skal være hos dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede den lille smule udflåd 3 gange på halvanden uge...og det var mellem 6. og 8. uge...8+6 mener jeg at jeg blev scannet hvor jeg fik den triste melding...og måtte så have medicinsk abort...

Men nøj jeg er er glad for nu at læse alt er som det skal være hos dig! :)

Øv, altså hvor er det bare pissehårdt med de aborter! Kunne de så se hvornår fosteret var gået til grunde? Jeg satser på alt stadig er som det skal være... det er jeg bare nødt til at tro på!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra marts, håber det er ok :)

Jeg havde et forløb meget lig dit i de første måneder af min graviditet. Det startede med rødligt og brunligt udflåd, så lidt ophold i det, og så i uge 8+ løb det pludselig med rigtigt frisk blod. Det var en hel del mere end en pletblødning, og det murrede og krampede i underlivet. Kom til akut scanning, og var indstillet på at det var en sa der var i gang. Men nej, der lå en lille bønne med det fineste hjerteblink :) Og nu er jeg 40+3 og venter spændt på veer eller vandafgang :)

Forresten blødte jeg også i min første graviditet, hvor de ikke fandt årsagen. Og han er en frisk, dejlig gut på 6 år i dag :) så ja, ville bare lige dele at det sagtens kan gå godt selvom man bløder.

Håber du snart får mere ro på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra marts, håber det er ok :)

Jeg havde et forløb meget lig dit i de første måneder af min graviditet. Det startede med rødligt og brunligt udflåd, så lidt ophold i det, og så i uge 8+ løb det pludselig med rigtigt frisk blod. Det var en hel del mere end en pletblødning, og det murrede og krampede i underlivet. Kom til akut scanning, og var indstillet på at det var en sa der var i gang. Men nej, der lå en lille bønne med det fineste hjerteblink :) Og nu er jeg 40+3 og venter spændt på veer eller vandafgang :)

Forresten blødte jeg også i min første graviditet, hvor de ikke fandt årsagen. Og han er en frisk, dejlig gut på 6 år i dag :) så ja, ville bare lige dele at det sagtens kan gå godt selvom man bløder.

Håber du snart får mere ro på :)

Åhh, tusind tak for din positive beretning! Hvor dejligt altså! :)

Og jeg er heldigvis lidt mere rolig lige nu. Det farvede udflåd er aftaget den sidste uges tid og de sidste to/tre dage har der slet ikke været noget - håber det forbliver sådan! Og ja, så håber jeg selvfølgelig der stadig er det skønneste, levende lille foster i min mave! Venter spændt på NF!

Ønsker dig en god fødsel! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, altså hvor er det bare pissehårdt med de aborter! Kunne de så se hvornår fosteret var gået til grunde? Jeg satser på alt stadig er som det skal være... det er jeg bare nødt til at tro på!!!

De ville ikke rigtig sige til mig om de kunne se hvornår det var sket...men jeg er ret sikker på sådan ca. hvornår det skete...fordi jeg havde haft nogle graviditetstegn som pludseligt stoppede helt...og de afviste ikke min teori på sygehuset...så sådan ca. da jeg var 8+1 var det forbi desværre...

Jeg krydser fingre for alt er som det skal være hos dig. ( I øvrigt da jeg kontaktede min læge ang. lyserødt udflåd skrev han bare tilbage det var helt normalt og bare kunne være sarte slimhinder...så ja...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ville ikke rigtig sige til mig om de kunne se hvornår det var sket...men jeg er ret sikker på sådan ca. hvornår det skete...fordi jeg havde haft nogle graviditetstegn som pludseligt stoppede helt...og de afviste ikke min teori på sygehuset...så sådan ca. da jeg var 8+1 var det forbi desværre...

Jeg krydser fingre for alt er som det skal være hos dig. ( I øvrigt da jeg kontaktede min læge ang. lyserødt udflåd skrev han bare tilbage det var helt normalt og bare kunne være sarte slimhinder...så ja...)

Øv at de ikke vil sige det... eller måske gør det ikke den store forskel!?

Jeg har heldigvis stadig symptomer... har dog fået at vide, at hvis fosteret går til grunde, går der flere dage før symptomerne forsvinder, da det tager noget tid før hormonerne er faldet til normalt niveau igen, så jeg kan selvfølgelig aldrig være sikker...

Men min mavefornemmelse siger mig der stadig er liv! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER