Guest

.

6 indlæg i dette emne

Sikke noget.

Felix følger pænt med lægen ind og han leger pænt i vente rummet indtil. Det er meget på hans vilkår når vi er ved lægen og han får lov til at være nysgerrig også ad lægen.

Så desværre ingen råd her men håber det kommer til at forløbe ok. De skal jo ikke vaccineres denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde samme problem med Sebastian i den alder, jeg tror det holdt til han var omkring 3-3½ år.Vi forsøgte at give ham en lille belønning efter lægebesøget, en tur i BR, noget lækkert at spise el lign, som hjalp lidt og for at han fik lidt godt ud af det :), jeg kan ikke huske hvornår det vendte og han ikke gik med uden hyl.

Nu (han er 5 år) er han ikke lykkelig for lægen, men jeg har forklaret ham hvad en læge er og gør og hvad der skal ske og nu er der ingen problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde samme problem med den ældste da han var yngre det hjalp at vi havde den 3 år ældre onkel med til undersøgelserne og så blev onkel undersøgt først så vires søn kunne se det ikke var farligt ;)

Men det gik rimelig hurtigt over igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er heller ikke sikker på han er helt gammel nok til at få tingene forklaret endnu eller forstå hvorfor han evt. får ting. Jeg kan ikke helt huske hvornår vi begyndte på det med Sebastian, det der hjalp allerbedst var at forklare ham tingene og forklare ham præcist hvad der skulle ske hos lægen, men der var han nok mere 4 år og indtil da var det bare om at tage turene og håbe det bedste og prøve at få situationen vendt til noget positivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER