Steffie

Jeg vil så gerne sige det, men ved ikke hvordan

16 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger.. :)

Jeg vil gerne fortælle nyheden til familien, men jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal bære mig ad.

Egentlig ville jeg gerne vente til vi har været til nf, men det kan jeg ikke.

Jeg føler mig slet ikke gravid, og har slet ikke den samme glæde som første gang (da fortalte vi det da jeg var 4 uger henne). Ikke at jeg ikke er glad, for det er jeg bestemt, og glæder mig til endnu en lille ny :wub

Men det er bare mere glædeligt for mig, hvis jeg har nogen at dele det med.

Lige nu ved min mand det, og 3 veninder. Men der bliver stort set aldrig snakket om det. :(

Jeg ved ikke HVORDAN jeg skal sige det.

Jeg vil gerne gøre lidt ud af det, så det bliver sagt på en lidt sjovere måde end bare "Liam skal være storebror" eller "I skal være bedsteforældre igen"

Nå, mine overvejelser på hvordan måske vil gøre:

- T-shirt/body med skift som fx "Jeg skal være storebror" (eller andet der er lidt sjovere)

Det er desværre lidt for besværligt da min familie bor i Jylland.

- T-shirt/body med skrift, tage et billede og give til personerne når vi ser dem.

Jeg vil gerne gøre det personligt og ikke bare over telefon eller brev fx.

- Et skilt som Liam holder, hvor der står "JEG SKAL VÆRE STOREBROR", som vi så tager billeder af og aflevere personligt.

Manden synes ikke vi skal gøre det på nogen af de måder, og han har heller ikke lyst til at fortælle det, det skal jeg.

Han mener bare vi skal sende en SMS.... :/

Jeg vil gerne at min familie i Jylland får det at vide først denne gang, da de var de sidste der fik det at vide i sidste graviditet. Men som sagt vil jeg gerne gøre det personligt, og vi skal først se dem til påske.

Åh Gud, hvor er det svært...

Bud og råd modtages MEGET gerne :D

Håber i kan hjælpe mig, og undskyld det blev lidt langt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan sende dem en lille sut, hvor der står om de vil gemme den til oktober, hvor baby kommer ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor er de gode, Mette!

Ja ikke :) Jeg har masser af sådan nogle inspirationsbilleder liggende fra da jeg selv skulle annoncere det for familien ;) Men de her egner sig bedst til hvis man har en i forvejen så de kan måske bruges her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ikke :) Jeg har masser af sådan nogle inspirationsbilleder liggende fra da jeg selv skulle annoncere det for familien ;) Men de her egner sig bedst til hvis man har en i forvejen så de kan måske bruges her :)

De er rigtig gode, Mette. :)

Tak for lidt inspiration ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke gode idéer, Mette! :sc

Vi fortalte det ved at pakke sutter ind med et lille brev om at de skulle passe på dem til oktober.

Hvis nogle af de kommende bedsteforældre strikker eller hækler, kunne man jo samle nogle opskrifter til babytøj og give dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver total hormonella når jeg ser Mettes billeder. Synes de tårer presser sig på over det mindste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi stjæler teksten fra et bluse, som en af jer herinde bruge. Så får jeg min ældste til at tegne og skrive.

På forsiden skalder være en tegning (han kan evt lave en familie med 2 voksne og 3 børn), og der skal stå:

Inde i min mors mave

ligger der en lille gave

Inde i kortet lægger jeg en positiv graviditetstest og der skal stå:

Jeg skal være storebror

(Måske "vi" i stedet for "jeg" hele vejen igennem og "vores" i stedet for "min", da de jo er 2 der skal være storebror).

Jeg har det i øvrigt lige som dig. Jeg mærker ingenting. Højst lidt ligamentsmerter og mangler også at kunne snakke med nogen om det for lissom at kunne nyde det og glæde mig.

Men min svigerinde har lige født og vi vil ikke stjæle rampelyset lige med det samme. Det er med blandede følelser, for jeg ved at familien godt kan rumme glæde for os alle, og jeg vil så gerne have det ud, men samtidig synes jeg også, at de skal have lov at være lidt i centrum med deres lille ny, så vi holder lidt igen med at sige noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du stjæler bare ;)

Vores trøje kommer i aktion igen i morgen hvor svigerfamilien skal have nyheden og så skal trøjen vist bare sælges igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du stjæler bare ;)

Vores trøje kommer i aktion igen i morgen hvor svigerfamilien skal have nyheden og så skal trøjen vist bare sælges igen :)

Hvad skal i have for den? :D og str? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi stjæler teksten fra et bluse, som en af jer herinde bruge. Så får jeg min ældste til at tegne og skrive.

På forsiden skalder være en tegning (han kan evt lave en familie med 2 voksne og 3 børn), og der skal stå:

Inde i min mors mave

ligger der en lille gave

Inde i kortet lægger jeg en positiv graviditetstest og der skal stå:

Jeg skal være storebror

(Måske "vi" i stedet for "jeg" hele vejen igennem og "vores" i stedet for "min", da de jo er 2 der skal være storebror).

Jeg har det i øvrigt lige som dig. Jeg mærker ingenting. Højst lidt ligamentsmerter og mangler også at kunne snakke med nogen om det for lissom at kunne nyde det og glæde mig.

Men min svigerinde har lige født og vi vil ikke stjæle rampelyset lige med det samme. Det er med blandede følelser, for jeg ved at familien godt kan rumme glæde for os alle, og jeg vil så gerne have det ud, men samtidig synes jeg også, at de skal have lov at være lidt i centrum med deres lille ny, så vi holder lidt igen med at sige noget.

Synes det er en rigtig god idé du/i har fundet på :)

Jeg synes bare det er rigtig frustrerende ikke at kunne dele glæden med nogen.

Jeg har været til 1. G-undersøgelse idag, og ikke engang efter at have fået lavet vandrejournal føltes det som om jeg er gravid :(

Jeg vil bare så gerne ud med det nu!!

Forstår godt i har valgt at vente lidt nu da din svigerinde lige har født, det havde jeg nok også gjort. Men det gør det jo ikke mindre svært, desværre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal i have for den? :D og str? :)

Prisen har jeg ikke lige overvejet men det er en str 92.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en rigtig god idé du/i har fundet på :)

Jeg synes bare det er rigtig frustrerende ikke at kunne dele glæden med nogen.

Jeg har været til 1. G-undersøgelse idag, og ikke engang efter at have fået lavet vandrejournal føltes det som om jeg er gravid :(

Jeg vil bare så gerne ud med det nu!!

Forstår godt i har valgt at vente lidt nu da din svigerinde lige har født, det havde jeg nok også gjort. Men det gør det jo ikke mindre svært, desværre :)

Snyd. Skal først afsted 19/3. Der er længe til. Men glæder mig til at fortælle det til felix 2 års undersøgelse 4/3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prisen har jeg ikke lige overvejet men det er en str 92.

Årh, det er lidt stort. Liam bruger kun 74 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyd. Skal først afsted 19/3. Der er længe til. Men glæder mig til at fortælle det til felix 2 års undersøgelse 4/3.

Forstår jeg godt du glæder dig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER