Cocomous5

Her er stille

7 indlæg i dette emne

Jeg syntes ikke der sker meget herinde, i vores gruppe.

Har i alle det godt? Er der ikke snart nogle som har været til nakkefold, eller snart skal det? Kunne i tænke jer vi opretter en mave tråd, hvor vi ligger billeder ind af vores maver løbende så vi kan følge hinandens udvikling, samt evt. vægtøgning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger stadig med i den her terminsgruppe men det bliver jo bare til hep herfra.... Ville squ ønske at jeg skulle have været med i den men vi prøver igen når vi kommer over det her og vi er kommet på plads i Island.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger stadig med i den her terminsgruppe men det bliver jo bare til hep herfra.... Ville squ ønske at jeg skulle have været med i den men vi prøver igen når vi kommer over det her og vi er kommet på plads i Island.... :-)

Uha, det ville også være bedst hvis du kunne være med. Det er utroligt at det er så 'norm' at abortere, det er unfair & uden mening. Sidste år var jeg jo også i september terminsgruppen & fulgte også med fra sidelinien længe, men til sidst kunne jeg ikke mere. Syntes det blev for hårdt med alles lykke når jeg selv mistede & var så langt nede over det. Men det tog jo også næsten 3 år at blive gravide første gang, så at miste var næsten ubærligt. Nu tog det så yderligere et år at blive gravid igen, så nu skal klumpen hænge fast all the way... Men du ser virkelig flot positivt på det hele & det er så godt for dig, at du kan. Jeg håber i kommer godt på plads og så bliver det dejligt for dog at komme hjem til din familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er ret dødt ja. Der er meget mere gang i september terminsgruppen på babyxplorer :) Så det er mest der jeg "husere" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, det ville også være bedst hvis du kunne være med. Det er utroligt at det er så 'norm' at abortere, det er unfair & uden mening. Sidste år var jeg jo også i september terminsgruppen & fulgte også med fra sidelinien længe, men til sidst kunne jeg ikke mere. Syntes det blev for hårdt med alles lykke når jeg selv mistede & var så langt nede over det. Men det tog jo også næsten 3 år at blive gravide første gang, så at miste var næsten ubærligt. Nu tog det så yderligere et år at blive gravid igen, så nu skal klumpen hænge fast all the way... Men du ser virkelig flot positivt på det hele & det er så godt for dig, at du kan. Jeg håber i kommer godt på plads og så bliver det dejligt for dog at komme hjem til din familie.

Jeg er jo nødt til at se positivt på det... Vil ikke ned i endnu en depression... Men ja kan squ godt forstå dig i pg med at i havde prøvet i så lang tid... Vi havde jo kun prøvet i 2 mdr så jeg er sikker på det lykkes hurtigt igen når vi bliver enige om at prøve igen... :-)

Håber på jeg kan være i september gruppen næste år eller sådan noget.... ;-)

Men nu må vi se om det bliver for svært at være lykkelig på jeres vegne...

Men jeg krydser fingre for at der ikke er flere der skal ud af septembergruppen nu... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men ja din klump skal godt nok bare hænge fast... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes ikke der sker meget herinde, i vores gruppe.

Har i alle det godt? Er der ikke snart nogle som har været til nakkefold, eller snart skal det? Kunne i tænke jer vi opretter en mave tråd, hvor vi ligger billeder ind af vores maver løbende så vi kan følge hinandens udvikling, samt evt. vægtøgning?

Tror det er fordi det er så tidligt i forløbet, at man har ikke nået at opleve noget endnu i sin graviditet... :D

Er sikker på der nok skal komme gang i den når vi alle kommer lidt længere hen, samt kommer til nogle scanninger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER