LouiseM

Alt tøj irriterer :/

18 indlæg i dette emne

Hej piger

Bare lige et surt opstød... :/ Synes ALT tøj snerrer, gnaver og irriterer i øjeblikket - bliver næsten helt klaustrofobisk af det :(

Er der andre end mig der har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej det er ikke kun dig - sådan har jeg det også med ret meget tøj, men føler mig også bare ekstremt sart - huden klør, og bare det mindste pres på maven, gør kvalmen værre.

Så jeg har ét par leggins som har en vildt god bred rib-kant i livet, som jeg bruger det meste af tiden, og så med enten kjoler eller strik udover.

Vælger at nyde at kunne bruge kjoler en mas, før jeg bliver så stor at tøjet vil blive strukket hvis jeg hopper i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh JustMe, hvor er jeg GLAD for at høre, at jeg ikke er den eneste, der kan få klaus over graviditetsbukser!!!

Har indtil videre købt to par deciderede ventejeans/leggins hos Mamalicious - det ene par er uden stor rib på maven (de er bare skåret "rundt" under maven), det andet er med almindelig, stor rib. Havde håbet, at jeg - som de fleste andre - ville falde hen i en sand tøjekstase, så snart jeg fik vidunderbukserne på, MEN! - den tilstand er desværre udeblevet fuldstændig!! Jeg kan simpelthen ikke holde de der bukser med rib ud - de strammer bare de HELT forkerte steder altså! Til gengæld har jeg ret så meget optur over det par UDEN rib - hvor min mave ligesom kan "ånde". :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh JustMe, hvor er jeg GLAD for at høre, at jeg ikke er den eneste, der kan få klaus over graviditetsbukser!!!

Har indtil videre købt to par deciderede ventejeans/leggins hos Mamalicious - det ene par er uden stor rib på maven (de er bare skåret "rundt" under maven), det andet er med almindelig, stor rib. Havde håbet, at jeg - som de fleste andre - ville falde hen i en sand tøjekstase, så snart jeg fik vidunderbukserne på, MEN! - den tilstand er desværre udeblevet fuldstændig!! Jeg kan simpelthen ikke holde de der bukser med rib ud - de strammer bare de HELT forkerte steder altså! Til gengæld har jeg ret så meget optur over det par UDEN rib - hvor min mave ligesom kan "ånde". :)

Altså heller ingen ekstase over ventebukser herfra, så du er ikke alene :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nok 4-5 par ventebukser liggende, jeg kan bare ik holde ud at ha dem på :S

Jeg føler at den der kant, inden den store elastik starter, den strammer mig uanset hvilket par jeg får på.

Det eneste jeg kan holde ud er et par venteleggins jeg købte i HogM for nogle uger siden... Så dem må jeg ned og ha købt et par stykker mere af. Og så er det lange toppe eller kjoler udover.

Ellers føler jeg osse at alt strammer og føler mig hæmmet og snøret ind som en rullepølse... Uf :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke oplevet nogle problemer endnu. Jeg har købt 2 par ventebukser og ind imellem falder de lidt ned. Så jeg går rundt og hiver op i bukserne med jævne mellemrum. Er da spændt på om det hele begynder at genere på et tidspunkt. Men jeg glæææder mig til sommer, hvor man bare lige kan smutte fødderne i et par sandaler. Synes det presser lidt træls på maven når jeg bukker mig forover for at tage støvler på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alt virker bare for lille her sidst på dagen/aftenen :(

er mega træt i maven, synes den allerede er tung og jeg føler mig besværet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her passer ventebukserne fint, har kun et par ventejeans med rib fra HogM og et par leggins fra samme sted.. har stadig nogen "alm." bukser med elastik jeg kan passe.. her problrmet mere at få maven til at se pæn ud, syntes stadig i noget tøj at jeg stadig bare føler mig tyk og grim :-( men må bare vaske lidt tigere så jeg har det gode tøj på ;-) Glæder mig helt vildt til det bliver bedre vejr, så bliver det hele lidt nemmere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan skam også fint passe ventetøjet, men stadig så er det bare mest behageligt at være fritaget for tøj eller ha noget på der ikke sidder over maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er så fuldstændigt i den anden grøft. Her er ekstasen i den grad kommet :lol Den høje kant på bukserne holder maven deeejlig varm og former mig fin og rund :wub Og så har jeg de sidste to gange nydt mit ventetøj så meget at jeg er blevet ved med at bruge det efter fødslen :whistling

Måske er det fordi min mave har været udspilet et par gange før, at jeg ikke er så plaget som jer andre?

Jeg nyder også mit ventetøj. Netop at maven bliver holdt varm. ;) kan

under ingen omstændigheder passe mit gamle tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret vild med den der rib-kant på ventebukserne... Synes den holder behageligt og luner op om ryggen - sådan en kant burde alm. jeans også have :)

Jeg har to par ventebukser fra Mamalicious - og de har en elastik med en knap i, man kan justere i siden således at man kan rette dem til efterhånden som maven bliver større...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt kan jeg bare slet ikke klare at have noget stramt på, så bh ryger af så snart jeg er indenfor hjemmets fire vægge.... Men problemet er egentlig mest, at jeg kommer til at klø af at have tøj på (mest på benene og maven), så uanset om det er leggings, strømpebukser eller alm bukser, så klør jeg bare helt afsindigt, så snart mine ben bliver lukket inde :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt kan jeg bare slet ikke klare at have noget stramt på, så bh ryger af så snart jeg er indenfor hjemmets fire vægge.... Men problemet er egentlig mest, at jeg kommer til at klø af at have tøj på (mest på benene og maven), så uanset om det er leggings, strømpebukser eller alm bukser, så klør jeg bare helt afsindigt, så snart mine ben bliver lukket inde :/

Blot en tanke..

- Jeg havde rigtig mange problemer med kløe på ryg og ben da jeg startet med at havde ventebukser på.. Jeg har brugt samme vaskemiddel i laaaaang tid, men skiftede i forbindelse med kløe til et andet mærke..

Om det er tilfældigt eller vaskemiddelen er svær at svare på.. Men kløen stoppede.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så har jeg købt en sindssygt god olie til kroppen i Matas - og den har faktisk taget kløen :)

Men jeg skal have den på hver gang jeg har været i bad og på hele kroppen - ellers går jeg helt i panik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så har jeg købt en sindssygt god olie til kroppen i Matas - og den har faktisk taget kløen :)

Men jeg skal have den på hver gang jeg har været i bad og på hele kroppen - ellers går jeg helt i panik!

Kan du huske hvad den hedder? Tror næsten ikke det kan være vaskemidlet, der er problemet for bruger Neutral da jeg er allergiker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du huske hvad den hedder? Tror næsten ikke det kan være vaskemidlet, der er problemet for bruger Neutral da jeg er allergiker?

Kan du huske hvad den hedder? Tror næsten ikke det kan være vaskemidlet, der er problemet for bruger Neutral da jeg er allergiker?

Jeg brugte tusindfryd før og bruger Änglamark nu.. begge uden parfume.. men som sagt kan det jo også være tilfældig. Jeg er i denne uge begyndt at smøre maven i olie kokosolie eller mandelolie, synes min mave var begyndt at tørre ud.. det virker super godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du huske hvad den hedder? Tror næsten ikke det kan være vaskemidlet, der er problemet for bruger Neutral da jeg er allergiker?

Den hedder Weleda og er faktisk mod strækmærker - men jeg tror ikke på at en olie kan forhindre strækmærker ;-) Derimod er den rigtig god at smøre på huden - den fedter slet ikke på den måde, jeg havde troet olie gjorde...

Den koster desværre over 100 kroner for en lille flaske og fordi jeg bliver smurt over hele kroppen er jeg allerede på 2. flaske. Men jeg er meget glad for den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER