NuZer001

5 dage siden forventet mens men negativ graviditetstest

10 indlæg i dette emne

Hej tøser

I fredags burde jeg have haft min mens men har stadig intet fået min mens plejer at være meget regelmæssig med 28 dages mellemrum og har været siden jeg smed mit p-plaster i oktober.... -_-

Idag har jeg for anden gang taget en graviditetstest og igen fik jeg en negativ brugte enda min clear blue som jeg ellers havde gemt til der ikke var nogen tvivl (ved ikke hvorfor jeg gjorde det) som jeg mente der ikke burde være når det er 5 dage siden og overhovede ingen tegn på mens som jeg ellers normal har ca en uge før hvor jeg får ondt!!! :blink

Nogen der ved hvornår jeg burde kunne ringe til min læge for at få dem til at undersøge mig for jeg er virkelig frustreret over ikke vide hvad fan der sker med mig!!! :( :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor jeg kender det :kiss

Min cyklus var BUNDstabil på 28 dage lige indtil vi snakkede børn...så pludselig....35 dage, 29 dage, 34 dage....WHAT? Dumme krop :prik

Men det kan jo også være, at du bare er rigtig lang tid om at producere "nok" HCG? :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter to uger.... Stod selv i situationen i sidste cyklus og det er mega frustrerende.

Men du må væbne dig med tålmodighed(selvom det er svært, i know)

Men selv efter to uger er det ikke sikkert de vil undersøge dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg kender det :kiss

Min cyklus var BUNDstabil på 28 dage lige indtil vi snakkede børn...så pludselig....35 dage, 29 dage, 34 dage....WHAT? Dumme krop :prik

Men det kan jo også være, at du bare er rigtig lang tid om at producere "nok" HCG? :wee

Ja håber at det er mit HCG der er langtid under vejs!!! Da jeg ventede Emil fandt jeg først ud af i uge 11!! så kan da godt være

Efter to uger.... Stod selv i situationen i sidste cyklus og det er mega frustrerende.

Men du må væbne dig med tålmodighed(selvom det er svært, i know)

Men selv efter to uger er det ikke sikkert de vil undersøge dig.

JA hvor har jeg dog meget lidt tålmodighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du snart får afklaring :kram

Mange læger vil at du skal have en rimelig lang periode uden mens før de gør noget... Jeg sprang en cyklus over, og havde ringet til lægen 14 dage over tid, hvor de bad mig vente en måned mere, og så eventuelt ringe hvis mens stadig ikke var kommet. Det endte i en cyklus på 56 dage.

Oki det er godtnok lang tid man skal jo være ekstrem tålmodig det er da godtnok svært!!! :wacko at være når man bare sådan ønsker sig at være gravid så emil kan få den lillebror som han ønsker sig og hele tiden taler om!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du havde det på samme måde med Emil da du ventede ham, og først kunne teste positivt ved 11. uge, ville jeg nok - hvis det var mig - ringe til lægen om en lille uges tid hvis mens stadig ikke var kommet, og fortælle hvordan det var med ham, for så er det jo ikke utænkeligt at lægen vil have dig til tjek :)

Håber og krydser for dig at du er gravid og ikke bare din krop der opfører sig åndsvagt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :)

Man kan dog håbe at din læge kræver mindre tålmodighed fra din side hvis du stadig tester negativ om nogle dage :kram

Håber jeg på

Hvis du havde det på samme måde med Emil da du ventede ham, og først kunne teste positivt ved 11. uge, ville jeg nok - hvis det var mig - ringe til lægen om en lille uges tid hvis mens stadig ikke var kommet, og fortælle hvordan det var med ham, for så er det jo ikke utænkeligt at lægen vil have dig til tjek :)

Håber og krydser for dig at du er gravid og ikke bare din krop der opfører sig åndsvagt ;)

Ja kun jo være dengang var jeg overhovedet ikke i den tro at jeg var gravid da jeg fik mini blødninger men da jeg begyndte at have regelmæssig kvalme blev jeg mistænkelig (var på p-piller på den tid)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, den ventetid! Men ja, jeg ville nok også ringe til lægen om nogle dages tid, for hvis du har en historie med at danne HCG langsomt, kan det godt være de vil forbarme sig og lave en blodprøve. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh hvor er det spændende. :bd til dig og masser af det.

Noget nyt????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig for at du er gravid! :) :goodluck

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER