Pada

tidlig scanning

8 indlæg i dette emne

Så har jeg bestilt tid til tidlig scanning hos en privatklinik i Aalborg. Skal afsted d. 8/3, hvor jeg er 7+2.. Så skal det lille hjerte bare banke derudaf.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver spændende at høre og se :)

Held og lykke med scanningen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bestilt tid til tidlig scanning hos en privatklinik i Aalborg. Skal afsted d. 8/3, hvor jeg er 7+2.. Så skal det lille hjerte bare banke derudaf.. :biglove

Bare af ren nysgerrighed fordi jeg har hørt alt fra 400-1000 kr... hvor meget skal du give?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Silkeborg koster det 600 og i aarhus city vest koster det 400 hvis det kan hjælpe dig lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en tidlig scanning på en klinik i Slagelse, der skal jeg give 400kr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg nok lidt dumt men;

Hvorfor en tidlig scanning? :)

Jeg forstår godt det der med at kigge ind til spiren om den er ok, og hjertet banker osv :wub

Jeg tænkte bare, om du have en speciel grund? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor dejligt.. GLÆD dig...

Det var den mest fantastiske oplevelse igår <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov - jeg har da slet ikke set alle de svar. Sorry! :badgirl

Jeg har to grunde til en tidlig scanning - måske endda tre efter min dårlige oplevelse med scanning hos lægen igår.. (kan læses i min tråd)

Jeg havde en SA tilbage i maj, og jeg er panisk angst for at baby ikke lever eller at der bare ingen baby er. Så for at få noget ro, vil jeg gerne have en scanning.

Den sidste grund er lidt mere alvorlig. Da min søster var meget lille, havde hun en sygdom der hedder neuroblastom, som er en aggressiv kræftform. Hun har senere fået to børn, hvor begge børn har haft samme sygdom. Oskar døde 19 timer efter fødslen, Noah kæmper på Skejby børnecancer afdeling og har kæmpet hårdt siden i sommers. Denne sygdom har lægerne indtil videre ikke haft belæg for at sige var arvelig, men pga. min familie er der nu genetisk udredning igang. Derfor skal jeg højst sandsynligt følges tæt..

Til sidst - jeg skal give 400 kr for en tidlig scanning i Aalborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER