Tante Trine

Hjælp Bugge med en stemme

5 indlæg i dette emne

Vil I ikke gerne give Buggemusen en stemme som "Byens sødeste" i Kolding... Så er I bare nogle skattebasser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej Trine, det er gået TOTALT hen over hovedet på mig lille Lucas er kommet til verden, (for længe siden efterhånden :blush ) synes jo lige du er blevet gravid :D

Stort, stort tillykke med ham, hvor er det da bare fantastisk!! :loveshower

Jeg håber i alle har det godt, og hvor er han da bare en lille lækker buggemus :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Trine, det er gået TOTALT hen over hovedet på mig lille Lucas er kommet til verden, (for længe siden efterhånden :blush ) synes jo lige du er blevet gravid :D

Stort, stort tillykke med ham, hvor er det da bare fantastisk!! :loveshower

Jeg håber i alle har det godt, og hvor er han da bare en lille lækker buggemus :wub

Ja han er jo 2½ mnd nu og verdens dejligste dreng ;) Vi er i hvert fald godt tilfreds med resultatet :) Glæder mig sådan til han skal døbes på lørdag :) Vi har det rigtig godt... trives med forældrerollen... Er jo intet problem når man er så forelsket i både far og barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at høre :loveshower

Tillykke på forhånd med dåben på lørdag, jeg håber i får en fantastisk dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at høre :loveshower

Tillykke på forhånd med dåben på lørdag, jeg håber i får en fantastisk dag :loveshower

Tak søde... Vi glæder os rigtig meget... Skal nemlig for første gang have Sønderjysk kaffebord... Ja selv for min mand er det første gang og han er ellers født og opvokset her i byen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER