nillemor3

en streg er en streg?

7 indlæg i dette emne

...eller hvad?

onsdag aften testede jeg meget svagt positiv. Fredag morgen testede jeg svagt positiv. Jeg har været influenza-syg (eller har det hele bare været symptomer?), så jeg har ikke været sikker på mine symptomer.

I mine 2 tidligere graviditeter har jeg virkelig haft kaftige symptomer i form af kvalme. Sidste gang vidste jeg det simpelthen 14 dage efter befrugtning, og testen har været skrigende positiv efter sekunder.

Så jeg blir da helt i tvivl om det nu også kan passe at jeg er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige på besøg. Ja en streg er en streg det med kvalmen tro meget almindeligt man først får omkring uge 7:-) Tillykke med graviditeten:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, altså en streg er jo en streg - og hvis testen er positiv er du, eller har i hvert fald været gravid! Men det er jo ikke til at sige, om et befrugtet æg faktisk har sat sig fast, men måske siden er gået til grunde og at dit HCG derfor er faldende nu...

Dog er det vigtigt at huske på, at selvom du i dine tidligere graviditeter har kunne teste tydeligt positiv med det samme, er der stor forskel på hver enkel graviditet, på hvor meget Hcg kroppen danner og ikke mindst hvor meget den udskiller i urinen... Så selvom du ikke oplever det samme denne gang, kan du altså stadig være gravid! :)

Hvornår forventede du menstruation?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En streg er vel en streg ;)

I min første graviditet havde jeg også mange symptomer. Denne gang har jeg ingen udover meget lidt kvalme :)

Og jeg testede meget svagt positiv 3+3 :)

Edit: Må vi se testen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke helt sikker, men mener jeg skulle have haft mens i mandags. I stedet fik jeg udflåd med et skær af brunt (læste at det kunne være et symptom på graviditet). Testens streg er blevet tydeligere efter 5 min, så den kan vi jo ikke rigtig regne med, så jeg smider ikke lige et billede herind.

jeg har ikke rigtig kvalme, men nedsat appetit. Jeg har også menslignende smerter i underlivet og dem har jeg haft i nogle uger efterhånden. Troede til at starte med det var fordi jeg skulle til at have mens.Jeg får svedeture og føler mig pludselig helt udsuget for energi (så jeg bare skal have noget at spise), og sådan var det også i de andre graviditeter, bare meget kraftigere. Så jeg er lidt bange for om jeg bare "finder på" symptomerne. Min læge har ferie i denne uge, så får en tid der i næste uge og får en prof til at teste :) Men den uvished og ventetid er så ond. Og jeg aner ik hvad jeg skal sige til folk, når de fx spørger o jeg vil med i byen og sådan noget, for det vil jeg ikke, når jeg er gravid.

Ved mine to andre graviditeter blev jeg gravid i første hug også, så et eller andet sted har jeg også bare en forventning om at sådan er det, når jeg blir gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at vent et par dage og tag en test igen :)

Kan godt forstå du ikke vil i byen, hvis du muligvis er gravid. Du kan jo bare sige, at du springer over fordi du ikke føler dig helt på toppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der er 2 streger.

De gange jeg har haft indbildning/PMS har jeg haft kvalme og ømme bryster.

Har aldrig haft svedeturer men det har jeg nu. OMG. Manden driller mig med at jeg er gravid og i overgangsalderen på en gang :D

Håber du får afklaring snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER