Guest BabyklarGirl

Så kom vores prinsesse til verden 12.02.13 <3

10 indlæg i dette emne

Mandag d. 11/2 gik mit vand kl 21.00 om aftenen. Og turen gik derfor til fødegangen. Fra kl 24.00 til 6.00 havde jeg åbnet mig 2 cm - veerne tiltog og efter kl 06.00 begyndt de virkelig at bide. Kl 7.30 fik jeg lagt en EPI og kl 8.00 var jeg 5 cm åben. kl 10.00 - 8 cm og kl 11.30 ventede vi bare på presseveerne - de kom kl 11.15 og kl 12.58 d. 12/2 2013 blev den smukkeste prinsesse født :wub efter en aktiv fødsel på 5 timer

Hun blev født i uge 36+2 og er derfor fortidligt født. Vi er derfor indlagt på mor-barn centret for fortidlige fødte børn, men vi har det godt alle sammen - og prinsessen er som hun skal være. Vi forventer at skulle være indlagt i ca 3 uger.

Prinsessen - Karoline vejede 2770 gr og 49 cm ved fødslen - er så dybt forelsket i vores lille vidunder :wub

post-5254-0-67450100-1360956174_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med prinsessen - sådan en lille snyder ;) Så render vi jo nok ikke lige ind i hinanden dernede, med mindre lillebror kommer inden for 3 uger...

Men dejligt at høre at hun har det godt selvom hun kom ud før tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med jeres lille vidunder! :loveshower

så deler vores piger fødselsdag, jeg fødte klokken 19.45 i tirsdags :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres prinsesse :) hun er så fin og fin størrelse selvom hun kom før tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh hvor hyggeligt, den første fødsel fra marts gruppen, og så i februar :) Stort tillykke. Hvor ser hun skøn ud. Jeg håber i begge har det godt, og at hun klarer sig rigtig godt selvom hun kom lidt for tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen - vi har det rigtigt godt. Prinsessen fortsætter med at snyde - hun springer alle rammer for fortidlig fødte på hendes alder. Sygeplejerskerne er meget imponeret over hende :yay :yay :yay

Nyder hvert sekund med hende - hun er det mest fantastiske :wub :wub og selvfølgelig den SMUKKESTE PRINSESSE ever :wub :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er liiige på smugkik fra Februar - der måske ender med at blive en marts baby??? syntes tien er laaaang :)

ville bare give et kæmpe TILLYKKE med smukke Karoline og hvor er det dejligt hun klarer sig så godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer Karoline måske af med sonden imorgen - hun har ikke fået noget suppl. i sonden idag, da jeg har masser af mælk og hun er så god til at tage fra. Hvis alt går vel kommer vi evt hjem i weekenden :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det bare dejligt at det går så godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER