Sign in to follow this  
Followers 0
Guest BabyklarGirl

Så kom vores prinsesse til verden 12.02.13 <3

10 posts in this topic

Mandag d. 11/2 gik mit vand kl 21.00 om aftenen. Og turen gik derfor til fødegangen. Fra kl 24.00 til 6.00 havde jeg åbnet mig 2 cm - veerne tiltog og efter kl 06.00 begyndt de virkelig at bide. Kl 7.30 fik jeg lagt en EPI og kl 8.00 var jeg 5 cm åben. kl 10.00 - 8 cm og kl 11.30 ventede vi bare på presseveerne - de kom kl 11.15 og kl 12.58 d. 12/2 2013 blev den smukkeste prinsesse født :wub efter en aktiv fødsel på 5 timer

Hun blev født i uge 36+2 og er derfor fortidligt født. Vi er derfor indlagt på mor-barn centret for fortidlige fødte børn, men vi har det godt alle sammen - og prinsessen er som hun skal være. Vi forventer at skulle være indlagt i ca 3 uger.

Prinsessen - Karoline vejede 2770 gr og 49 cm ved fødslen - er så dybt forelsket i vores lille vidunder :wub

post-5254-0-67450100-1360956174_thumb.jpg

Annonce ♥

Stort tillykke med prinsessen - sådan en lille snyder ;) Så render vi jo nok ikke lige ind i hinanden dernede, med mindre lillebror kommer inden for 3 uger...

Men dejligt at høre at hun har det godt selvom hun kom ud før tid :)

Annonce ♥

stort tillykke med jeres lille vidunder! :loveshower

så deler vores piger fødselsdag, jeg fødte klokken 19.45 i tirsdags :wub

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres prinsesse :) hun er så fin og fin størrelse selvom hun kom før tid :)

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhhh hvor hyggeligt, den første fødsel fra marts gruppen, og så i februar :) Stort tillykke. Hvor ser hun skøn ud. Jeg håber i begge har det godt, og at hun klarer sig rigtig godt selvom hun kom lidt for tidligt.

Annonce ♥

Stort tillykke med hende.. En smuk prinsesse..

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen - vi har det rigtigt godt. Prinsessen fortsætter med at snyde - hun springer alle rammer for fortidlig fødte på hendes alder. Sygeplejerskerne er meget imponeret over hende :yay :yay :yay

Nyder hvert sekund med hende - hun er det mest fantastiske :wub :wub og selvfølgelig den SMUKKESTE PRINSESSE ever :wub :wub

Annonce ♥

Er liiige på smugkik fra Februar - der måske ender med at blive en marts baby??? syntes tien er laaaang :)

ville bare give et kæmpe TILLYKKE med smukke Karoline og hvor er det dejligt hun klarer sig så godt.

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kommer Karoline måske af med sonden imorgen - hun har ikke fået noget suppl. i sonden idag, da jeg har masser af mælk og hun er så god til at tage fra. Hvis alt går vel kommer vi evt hjem i weekenden :yay

Annonce ♥

Hvor lyder det bare dejligt at det går så godt :)

Annonce ♥